Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Sorry schat, hij praat over feiten! De 360 is bij elkaar nog niet eens 1000x over de toonbank gegaan in Japan, wat toch een aardig groot gameland is! Daarbij komt ook dat de PS2 ook nog over de 360 heen dendert in Amerika, qua verkopen.

Overdrijven is ook een vak. :cab:

Maar de playstation 3 wordt geen flop, hij wordt misschien geweldig.

Maar ze moeten die blu-ray eruit laten, daardoor stijgt de prijs. :sst:

En al die extra dingen: overbodig

Binnenkort moet dit topic naar computers worden verplaatst. :-)

ben het helaam met je eens !

Link to comment
Delen op andere websites

1) heb ik tog niet gezegd dat xbox niet heeft

2) echte gamers blijven alles spelen, ik speel zelfs nog ps1 games af en toe

3) wat is er nou tog, het is gewoonweg de goedkoopste oplossing voor blu ray speler punt uit

4) bij de ps2 moet je een expantionbay kopen die ik bijna nergens vind + dat het dan niet draadloos is

5) EN DAN, BOEIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En dat mijn posts op geen moer trekken :s waarschijnlijk omdat ik hier zowat de enigste ben die beetje LOGISCH probeert na te denken over wat ie moet kiezen.

En dat ps3 een GROTE flop wordt lijkt me sterk, neem de psp, daar zijn er meer van verkocht dan de xbox360, en tog is een xbox beter, tog raar he, zelfs ps2 verkoopt nog massaal. sony gaat niet veel verliezen hebben denk ik....

1) Waarom is het dan een rede om de PS3 te halen en geen Xbox360?

2) Je hebt toch geen PS3 nodig om PS2-games te kunnen spelen, dan kun je net zo goed op je PS2 blijven spelen.

3) Maar je hebt de komende jaren nog helemaal niet aan een Blu-Ray-speler, omdat het nog niet ondersteund wordt. Dan kun je nog zo blij zijn met je 'next-gen blu-ray-speler', zolang je niks hebt om er op af te spelen, kun je er alleen maar naar kijken.

4) Zo'n ding is nog best te krijgen. Je kunt op de Xbox360 ook trouwens ook online, dus waarom is het dan een rede om een PS3 te kopen en geen Xbox360?

5) Als je nou met goede argumenten aan zou komen, zou je misschien nog geloofwaardig en niet-fanboy (:schater:) overkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

1) heb ik tog niet gezegd dat xbox niet heeft

2) echte gamers blijven alles spelen, ik speel zelfs nog ps1 games af en toe

3) wat is er nou tog, het is gewoonweg de goedkoopste oplossing voor blu ray speler punt uit

4) bij de ps2 moet je een expantionbay kopen die ik bijna nergens vind + dat het dan niet draadloos is

5) EN DAN, BOEIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En dat mijn posts op geen moer trekken :s waarschijnlijk omdat ik hier zowat de enigste ben die beetje LOGISCH probeert na te denken over wat ie moet kiezen.

En dat ps3 een GROTE flop wordt lijkt me sterk, neem de psp, daar zijn er meer van verkocht dan de xbox360, en tog is een xbox beter, tog raar he, zelfs ps2 verkoopt nog massaal. sony gaat niet veel verliezen hebben denk ik....

1) Waarom is het dan een rede om de PS3 te halen en geen Xbox360?

2) Je hebt toch geen PS3 nodig om PS2-games te kunnen spelen, dan kun je net zo goed op je PS2 blijven spelen.

3) Maar je hebt de komende jaren nog helemaal niet aan een Blu-Ray-speler, omdat het nog niet ondersteund wordt. Dan kun je nog zo blij zijn met je 'next-gen blu-ray-speler', zolang je niks hebt om er op af te spelen, kun je er alleen maar naar kijken.

4) Zo'n ding is nog best te krijgen. Je kunt op de Xbox360 ook trouwens ook online, dus waarom is het dan een rede om een PS3 te kopen en geen Xbox360?

5) Als je nou met goede argumenten aan zou komen, zou je misschien nog geloofwaardig en niet-fanboy (:schater:) overkomen.

1) Ga ik niet op in dat kies je gewoon voor jezelf

2) PS2 is naar de klo*** en oud

3) Er zijn nu al blu ray films en lege schijfjes te verkrijgen !!!

4) zo'n ding wel, maar wij hebben draadloos, geen kabel

5 ik zoek niet achter argumenten, ik denk der bij na en zeg dan wat ik der van denk.

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

3) Er zijn nu al blu ray films en lege schijfjes te verkrijgen !!!

Dat zijn er ook wel heel veel :clown: DVD is nog lang niet dood, blu-ray is wel handig, maar als die voor twee/drie extra mappen zorgt zijn al die extra kosten toch echt te veel!

Link to comment
Delen op andere websites

En dat mijn posts op geen moer trekken :s waarschijnlijk omdat ik hier zowat de enigste ben die beetje LOGISCH probeert na te denken over wat ie moet kiezen.

Dan zal ''logisch'' wel een andere betekenis hebben in België, het niet zien van alternatieven en onbeargumenteerd je keuzes maken is in Nederland niet bepaald logisch te noemen.. Btw denk je niet na over wat je gaat kiezen, want de enige keuze die je maakt is de PS3, PS3 only en niks anders dan de PS3. Veel te kiezen is er dus niet in je logische redenering.. :cya:

1) Ga ik niet op in dat kies je gewoon voor jezelf

2) PS2 is naar de klo*** en oud

3) Er zijn nu al blu ray films en lege schijfjes te verkrijgen !!!

4) zo'n ding wel, maar wij hebben draadloos, geen kabel

5 ik zoek niet achter argumenten, ik denk der bij na en zeg dan wat ik der van denk.

1) Dus is het geen reden om speciaal voor de PS3 te kiezen, en laat het nou net zo zijn dat het daar juist om draaide..

2) Dat je PS2 naar de klote isheb je aan je eigen te danken, mijn PS2 werkt nog prima.

3) Voorlopig is de DVD er nog in overvloed, daar kan je met een paar schijfjes niet tegenop.

4) Waarom zei je dan eerst dat hij niet verkrijgbaar was. (Bewijst weer is hoe logisch je na denkt..)

5) Je argumenten gaan nergens over, daar doelt hij op. En ik kan hem eigenlijkgeen ongelijk geven.. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een leuk stukje voor meetlat en co.

De aanwezigheid van een Blu-ray-drive is één van de meest geciteerde redenen waarom een PS3, ondanks de hogere prijs, tóch goedkoper is.

Een losse Blu-ray-speler kost straks meer dan een PS3-console, maar zonder een aantrekkelijk filmaanbod op Blu-ray blijft die toevoeging beperkt tot meer opslagruimte voor de games zelf.

--------------------------------------------------

Toch niet 150.000 PS3 voor de UK?

Gisteren werd er een nieuwsbericht geplaats met het bericht dat er 150.000 PS3`s beschikbaar zouden zijn bij de launch, vandaag kwam Sony met het bericht dat dit niet het geval is.

Dat er 150.000 PS3`s zouden zijn stond in het officiële Playstation magazine van de UK. Maar Sony vertelde ons vandaag dat de het nog niet vaststaat hoeveel PS3`s er naar welk land gaan. Het bericht uit de Engelse OPM moet een schatting zijn, aldus Sony.

Bron: PS3Focus

--------------------------------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

En dat mijn posts op geen moer trekken :s waarschijnlijk omdat ik hier zowat de enigste ben die beetje LOGISCH probeert na te denken over wat ie moet kiezen.

_O_ Dat ga ik bij mijn lijstje domme quotes zetten. _O_

lo·gisch (bn.)

1 betr. hebbend op de logica

2 vanzelfsprekend => logischerwijs, nogal /glad/wiedes/, volgens Bartjens; <=> onlogisch

Jij bent gewoon een fanboy, die nergens bij nadenkt, en die niet ABN kan spreken. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

--------------------------------------------------

PS3 speelbaar op Tokyo Game Show

Sony Computer Entertainment Japan heeft bekend gemaakt dat Sony samen met haar PlayStation3 aanwezig zal zijn op de Tokyo Game Show. Sterker nog, het bedrijf maakte bekend dat de PS3 speelbaar op de beurs aanwezig zal zijn. De Tokyo Game Show wordt van 22 september tot en met 24 september gehouden in Tokyo, waarna de PlayStation3 op 11 november uit zal komen in Japan.

Het is helaas nog niet bekend welke games speelbaar zullen zijn op de gameshow. Tevens is het nog onduidelijk of third party publishers ook hun games mogen gaan vertonen voor de PlayStation3, of dat alleen Sony haar PS3 games zal gaan showen.

Bron: Ownage.nl

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------

Waarom Sony e-distributie gaat doen

In een interview met Gamasutra heeft Sony uitgebreid gesproken over e-distributie voor de PlayStation3. Dit moet natuurlijk de PS3 tegenhanger gaan worden van XBOX Live voor de XBOX360. Sony stelt dat er nieuwe markten aangeboord kunnen worden, tevens kunnen kleine developers zich makkelijker mengen met de groteren.

"Certainly being able to sell globally on-line makes it easier to reach international and remote markets. On the business side, it also lowers our cost of sales and eliminates inventory risk. It should help curtail used game sales and piracy." [...] "This new form of distribution will lower the barriers of entry for new developers. We can try out new ideas in a low risk, quick feedback environment."

Overigens is Sony zelf ook bezig om games te ontwikkelen voor hun e-distributie platform. Vervolgens stelde Sony ook nog dat er geen XBOX Live Arcade games op de PS3 zullen komen, de games van Sony zullen veel meer zijn dan de game die op de Arcade verschijnen.

"We fund development for 1st party games and we are open to self-funded games." [...] "We're looking for fresh, new ideas that fully exploit the power of PlayStation 3. Our 1st party projects are all unique to PS3. Some of our games, by virtue of their design and hardware demands, simply couldn't work on Xbox 360."

Mocht jij nou een game willen gaan maken voor op de PlayStation3, dan moet jij je aanmelden via deze website. Succes!

Bron: Ownage.nl

--------------------------------------------------

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

En dat mijn posts op geen moer trekken :s waarschijnlijk omdat ik hier zowat de enigste ben die beetje LOGISCH probeert na te denken over wat ie moet kiezen.

Dan zal ''logisch'' wel een andere betekenis hebben in België, het niet zien van alternatieven en onbeargumenteerd je keuzes maken is in Nederland niet bepaald logisch te noemen.. Btw denk je niet na over wat je gaat kiezen, want de enige keuze die je maakt is de PS3, PS3 only en niks anders dan de PS3. Veel te kiezen is er dus niet in je logische redenering.. :cya:

1) Ga ik niet op in dat kies je gewoon voor jezelf

2) PS2 is naar de klo*** en oud

3) Er zijn nu al blu ray films en lege schijfjes te verkrijgen !!!

4) zo'n ding wel, maar wij hebben draadloos, geen kabel

5 ik zoek niet achter argumenten, ik denk der bij na en zeg dan wat ik der van denk.

1) Dus is het geen reden om speciaal voor de PS3 te kiezen, en laat het nou net zo zijn dat het daar juist om draaide..

2) Dat je PS2 naar de klote isheb je aan je eigen te danken, mijn PS2 werkt nog prima.

3) Voorlopig is de DVD er nog in overvloed, daar kan je met een paar schijfjes niet tegenop.

4) Waarom zei je dan eerst dat hij niet verkrijgbaar was. (Bewijst weer is hoe logisch je na denkt..)

5) Je argumenten gaan nergens over, daar doelt hij op. En ik kan hem eigenlijkgeen ongelijk geven.. :engel:

1) Dat maak je voor jezelf uit, in mijn geval ps3

En ik heb wel degelijk over nagedacht om een xbox360 te kopen, maar ik ben er niets mee omdat ik dan zo'n stuk of 100games wegsmijt, EN NEE IK HOUD ME PS2 DAN NIET BIJ (omdat ik dan altijd die draden moet gaan liggen veranderen)

en heb ik niet aan mezelf te danken, de ventilator werkt gwwn niet meer en ga geen 80€ betalen omdat je zelf der 1 van een pc kan tegen plakken.

dvd kan je ook nog op een blu ray speler bezien

wanneer heb ik gezegd dat 't niet verkrijgbaar was ? zo ja, nog voor dat ze er waren waarschijnlijk, ik heb zels nog gepost dak een blu-ray schijfje had zien staan in de winkel voor 26€

mijn argumenten gaan nergens over, effie denken ik heb der geen omdat ik ze niet opzoek ook. ik moet een playstation 3 punt uit (zie vorige post's voor de redenen), ik kom hier alleen om nieuws te lezen en om als 'iets' te worden aanzien.

Enneuh hydra-hunter-cheata leer eerst is blu-ray schrijven....

En Samurai je doet maar :{ kvind je alleen beetje lomp nu.

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

4) bij de ps2 moet je een expantionbay kopen die ik bijna nergens vind + dat het dan niet draadloos is
wanneer heb ik gezegd dat 't niet verkrijgbaar was ?

Ga zo door met logisch nadenken! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...