Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Wat nou als een "object" alleen maar positieve aspecten heeft? Dan ben je volgens jou theorie dus al een fanboy?

Niet dat het erg is om fanboy te zijn. :) Fanboys blijven tenminste trouw, volgen de pers niet en wisselen niet steeds van mening.

Er is geen 'object' ter wereld met alleen positieve aspecten, dus daar kan je mijn ''theorie'' niet mee vergelijken.

Trouw blijven aan iets hoeft niet te betekenen dat je fanboy bent, trouw blijven aan iets omdat je gewoon blind voor het 'object' blijft gaan en niet open staat voor alternatieven wel. Niet steeds van mening wisselen is ook niet goed, maar constant vast houden aan een mening zonder enige reden daartoe is gewoon koppig..

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Wat nou als een "object" alleen maar positieve aspecten heeft? Dan ben je volgens jou theorie dus al een fanboy?

Niet dat het erg is om fanboy te zijn. :) Fanboys blijven tenminste trouw, volgen de pers niet en wisselen niet steeds van mening.

Er is geen 'object' ter wereld met alleen positieve aspecten, dus daar kan je mijn ''theorie'' niet mee vergelijken.

Trouw blijven aan iets hoeft niet te betekenen dat je fanboy bent, trouw blijven aan iets omdat je gewoon blind voor het 'object' blijft gaan en niet open staat voor alternatieven wel. Niet steeds van mening wisselen is ook niet goed, maar constant vast houden aan een mening zonder enige reden daartoe is gewoon koppig..

Sta gerust open voor alternatieven maar niet zo'n bagger alternatieven...

En dat is niet koppig, dat is betrouwbaar ik zal iig niet overlopen... En zowiezo ik heb zat redenen om van mening te blijve dat PS3 ownt en de rest suckt.

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Sta gerust open voor alternatieven maar niet zo'n bagger alternatieven...

En dat is niet koppig, dat is betrouwbaar ik zal iig niet overlopen... En zowiezo ik heb zat redenen om van mening te blijve dat PS3 ownt en de rest suckt.

Als je het nu ook nog zou beargumenteren hebben we heel misschien nog wat aan je post.. En kom dan ook gelijk maar met die redenen die je in overvloed schijnt te hebben.

Tot zover is het weer één van de vele koppige fanboy posts in dit topic.. :cya:

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Sta gerust open voor alternatieven maar niet zo'n bagger alternatieven...

En dat is niet koppig, dat is betrouwbaar ik zal iig niet overlopen... En zowiezo ik heb zat redenen om van mening te blijve dat PS3 ownt en de rest suckt.

Als je het nu ook nog zou beargumenteren hebben we heel misschien nog wat aan je post.. En kom dan ook gelijk maar met die redenen die je in overvloed schijnt te hebben.

Tot zover is het weer één van de vele koppige fanboy posts in dit topic.. :cya:

1. PS3 heeft bluray

2. PS3 heeft meeste power

3. Online functie is gratis

Genoeg argumenten om PS3 de beste te vinden?...

Link to comment
Delen op andere websites

1. PS3 heeft bluray

2. PS3 heeft meeste power

3. Online functie is gratis

Genoeg argumenten om PS3 de beste te vinden?...

1. Daarom wordt het ook gezien als een next-gen dvd speler, het enigste argument wat fanboys schreeuwen om de PS3 te halen is ''Blu Ray''. Zolang dat zich niet gevestigd heeft ishet eerder een nadeel (risicovol) dan een voordeel bij de beslissing om een PS3 aan te schaffen.

2. Wii heeft meest innovatieve gameplay.

3. Online functie van de Wii is ook gratis..

Als dat de enige redenen zijn om de PS3 te halen vindt ik het vrij triest, ik dacht dat je wel met wat meer en betere argumenten zou aankomen. Maar helaas.. :7

Het antwoord op je vraag is dus simpelweg, nee. :)

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

1. PS3 heeft bluray

2. PS3 heeft meeste power

3. Online functie is gratis

Genoeg argumenten om PS3 de beste te vinden?...

1. Daarom wordt het ook gezien als een next-gen dvd speler, het enigste argument wat fanboys schreeuwen om de PS3 te halen is ''Blu Ray''. Zolang dat zich niet gevestigd heeft ishet eerder een nadeel (risicovol) dan een voordeel bij de beslissing om een PS3 aan te schaffen.

2. Wii heeft meest innovatieve gameplay.

3. Online functie van de Wii is ook gratis..

Als dat de enige redenen zijn om de PS3 te halen vindt ik het vrij triest, ik dacht dat je wel met wat meer en betere argumenten zou aankomen. Maar helaas.. :&

Het antwoord op je vraag is dus simpelweg, nee. :)

De wii online fucntie is gevaarlijk enkost wel degelijk geld, totaal niet over nagedacht... Je staat 24 uur per dag in connectie met het internet dus kost stroom daarbij komt dat er dan mee gevaar op brand is...

Link to comment
Delen op andere websites

Manman man waar gaat dit heen, van een informatie topic naar een lu* toppic, en zwijg over die blu-ray sommige mensen hier aanschouwen dat als overbodig en zien 't niet als geldige reden.

En bill gates z'n smoel trekt inderdaad op geen moer.

Reden voor mij om een ps3 te halen,

1) HD

2) ps2 games

3) goedkoopste blu-ray speler

4) eindelijk oon-line spelen met m'n ps

5) omdat ik een fanboy ben zoals jullie me beschrijven.

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

De wii online fucntie is gevaarlijk enkost wel degelijk geld, totaal niet over nagedacht... Je staat 24 uur per dag in connectie met het internet dus kost stroom daarbij komt dat er dan mee gevaar op brand is...

Dat het zoveel stroom kost is onzin, want Nintendo heeft gezegd dat de Wii in stand-by evenveel stroom gebruikt als één led.

2. PS3 heeft meeste power

3. Online functie is gratis

2. En moeilijker (dus duurder) te programmeren, dat hebben verschillende (grote) ontwikkelaars aangegeven.

3. Die van de PS2 ook en die werkt hartstikke slecht (ik spreek uit ervaring). Kijk naar Xbox Live: Het kost dan wel geld, maar het werkt ook echt goed en is daarom één van dé voordelen van de Xbox.

Link to comment
Delen op andere websites

De wii online functie is gevaarlijk enkost wel degelijk geld, totaal niet over nagedacht... Je staat 24 uur per dag in connectie met het internet dus kost stroom daarbij komt dat er dan mee gevaar op brand is...

Gevaarlijk? De PS3 vergt met z'n enorme vermogen veel meer kracht dan de Wii, bovendien is het niet verplicht om hem 24 uur aan te laten staan. En daarbij komt ook nog dat het in de stand-by mode maar de energie van een gloeilampje led verbruikt, met een uurtje op de PS3 spelen verbruik je meer energie dan de Wii 24 uur op stand-by. Ze maken de Wii juist om 24 uur aan te staan, de kans op brand is dus helemaal niet groter bij de Wii dan bij de PS3.. :schater:

Manman man waar gaat dit heen, van een informatie topic naar een lu* toppic, en zwijg over die blu-ray sommige mensen hier aanschouwen dat als overbodig en zien 't niet als geldige reden.

En bill gates z'n smoel trekt inderdaad op geen moer.

Een forum is om discussies te voeren wat hier ook gebeurt. Iedereen mag daarin (mits toegestaan in de regels) zeggen wat hij wilt, dus ook over Blu Ray.

Om maar even dezelfde woorden als jou te gebruiken, jouw posts in dit topic trekken op geen moer de laatste tijd.. :sst:

Edit:

Reden voor mij om een ps3 te halen,

1) HD

2) ps2 games

3) goedkoopste blu-ray speler

4) eindelijk oon-line spelen met m'n ps

5) omdat ik een fanboy ben zoals jullie me beschrijven.

1) Hebben alle next-gen consoles, dus dat is geen reden om exclusief voor de PS3 te kiezen.

2) Daar heb ik voorlopig m'n PS2 nog voor, die is ook voordeliger en dus is dit ook geen reden om de PS3 aan te schaffen.

3) Goedkoop wilt niet altijd zeggen dat het goed is, ''goedkoop is duurkoop''.

4) Dat kan met de overige consoles ook, dus ook dit is geen reden om voor de PS3 te kiezen.

5) Dat bewijs je keer op keer zelf met je posts.. :engel:

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

De wii online functie is gevaarlijk enkost wel degelijk geld, totaal niet over nagedacht... Je staat 24 uur per dag in connectie met het internet dus kost stroom daarbij komt dat er dan mee gevaar op brand is...

Gevaarlijk? De PS3 vergt met z'n enorme vermogen veel meer kracht dan de Wii, bovendien is het niet verplicht om hem 24 uur aan te laten staan. En daarbij komt ook nog dat het in de stand-by mode maar de energie van een gloeilampje led verbruikt, met een uurtje op de PS3 spelen verbruik je meer energie dan de Wii 24 uur op stand-by. Ze maken de Wii juist om 24 uur aan te staan, de kans op brand is dus helemaal niet groter bij de Wii dan bij de PS3.. :schater:

Manman man waar gaat dit heen, van een informatie topic naar een lu* toppic, en zwijg over die blu-ray sommige mensen hier aanschouwen dat als overbodig en zien 't niet als geldige reden.

En bill gates z'n smoel trekt inderdaad op geen moer.

Een forum is om discussies te voeren wat hier ook gebeurt. Iedereen mag daarin (mits toegestaan in de regels) zeggen wat hij wilt, dus ook over Blu Ray.

Om maar even dezelfde woorden als jou te gebruiken, jouw posts in dit topic trekken op geen moer de laatste tijd.. :sst:

Stroom is stroom hoe weinig het ook is...

Maar als je de PS3/X360 aanhebt zit je te game dus als er brand uitbreekt word je niet overvallen maar als je snacht's brand krijgt. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Reden voor mij om een ps3 te halen,

1) HD

2) ps2 games

3) goedkoopste blu-ray speler

4) eindelijk oon-line spelen met m'n ps

5) omdat ik een fanboy ben zoals jullie me beschrijven.

1) Heeft de Xbox ook

2) Koop je daar een next-gen console voor, om PS2-games te kunnen spelen :schater:

3) Wat Jowx al zei:

Daarom wordt het ook gezien als een next-gen dvd speler, het enigste argument wat fanboys schreeuwen om de PS3 te halen is ''Blu Ray''. Zolang dat zich niet gevestigd heeft ishet eerder een nadeel (risicovol) dan een voordeel bij de beslissing om een PS3 aan te schaffen.

4) Kan de PS2 ook al, de Xbox360 trouwens ook

5) Inderdaad

Link to comment
Delen op andere websites

Manman man waar gaat dit heen, van een informatie topic naar een lu* toppic, en zwijg over die blu-ray sommige mensen hier aanschouwen dat als overbodig en zien 't niet als geldige reden.

En bill gates z'n smoel trekt inderdaad op geen moer.

Reden voor mij om een ps3 te halen,

1) HD

2) ps2 games

3) goedkoopste blu-ray speler

4) eindelijk oon-line spelen met m'n ps

5) omdat ik een fanboy ben zoals jullie me beschrijven.

jij bent nog oké maar mania niet en ja ik geeft je gelijk de ps3 zijn spec. kunnen meer jaar mee dan een Xbox 360 maar een Xbox 360 heeft een goed gameaanbod enzo.... maar wat mij aan de ps3 boeit is het disinge dan bedoel ik daarmee de 60 gig versie :engel: met dat zilver randje :7

maar er komt tegen eind 2007 (dat heeft sony gezegt ) een kleinere versie van de ps3 uit :puh: maar geeft mij maar de grotere :puh: maar ik moet nogaltijd beslissen welke console ik ga kiezen

Bewerkt: door hydra-hunter-cheata
Link to comment
Delen op andere websites

Stroom is stroom hoe weinig het ook is...

Maar als je de PS3/X360 aanhebt zit je te game dus als er brand uitbreekt word je niet overvallen maar als je snacht's brand krijgt. :-(

Hoe minder hoe beter, met de PS3 ben je meer stroom kwijt dan met de Wii. Dus dat argument kan je ook schrappen. ;)

De Wii wordt erop gemaakt om 24 uur aan te staan en online te zijn, je mag er dus van uit gaan dat dit geen brand veroorzaakt. Zo kan ook m'n koelkast brand veroorzaken 's nachts.. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Stroom is stroom hoe weinig het ook is...

Maar als je de PS3/X360 aanhebt zit je te game dus als er brand uitbreekt word je niet overvallen maar als je snacht's brand krijgt. :-(

De PS3 en Xbox360 gebruiken ook stroom als ze uitstaan ;)

Lees dit maar even, dan praten we verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...