Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Ik ben dan nog steeds voor 2 DVD's in plaats van Blu Ray, is goedkoper lijkt mij en ben niet zo lui dat ik geen DVD'tje wil wisselen...

Maare in dit geval heb je dan wel een punt Mania, voor games heeft het wel functie..

Link to comment
Delen op andere websites

en 't is niet omdat ik een hd tv heb dat de discutie uit is maar omdat we 't eens waren dat hd prachtig is en je er gewoon 25gb voor nodig hebt.

HD mooi? Goed!

25gb nodig? Fout!

Daarbij is de controller ook kut :D, met de motionsensor (net een wii :puh:)

Bewerkt: door Crifox
Link to comment
Delen op andere websites

Jah en HD ? Goed ! 25gb nodig ? fout is niet zo ! nog maar eens, 1sec film bevat 60afbeeldingen, nu is 1van die afbeeldingen 3kb groot, met hd is zo 1afbeelding 3MB dus 1sec film is al pakken veel mb dus jij wilt een hd film op een dvd'tje krijgen ? :{

En games worden idd groter, die 25gb geeft de makers meer mogelijkheden, grotere levels, meer wapens, auto's, talen, ondertitels, betere graphics, on-line toegangkelijkheid voor cheats ofzo,...

en met ouwe bompa van 80jaar bedoelde ik dat je precies iets tegen technologie had.. maar blijkbaar niet :D

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens, xbox360 heeft ook 20 GB, dus daarmee kan het dan ook ^^, ps3 heeft 1 pakket met 20 gb en 1 met 60GB, meeste games zullen dus op 20GB gerekend worden (exact evenveel als 360:))

Bewerkt: door Crifox
Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens, xbox360 heeft ook 20 GB, dus daarmee kan het dan ook ^^, ps3 heeft 1 pakket met 20 gb en 1 met 60GB, meeste games zullen dus op 20GB gerekend worden (exact evenveel als 360:))

We hebben het niet over de harde schijf maar over de schijfjes (bluray vs dvd).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...