Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

die klep je is gewoon voor dit(ik heb het zelf gevraagd):

Hoi,

Tunen? Nee daar kun je de hardschijf in stoppen. de PS3 maakt niet

gebruik van normale hardeschijven (3,5") maar van speciale

hardeschijven (2,5") die ook in een laptops zitten. Zo als bij laptops

kun je deze verwijderen, dit zal dus ook mogelijk zijn bij de PS3.

Geplaatst:
die klep je is gewoon voor dit(ik heb het zelf gevraagd):

Hoi,

Tunen? Nee daar kun je de hardschijf in stoppen. de PS3 maakt niet

gebruik van normale hardeschijven (3,5") maar van speciale

hardeschijven (2,5") die ook in een laptops zitten. Zo als bij laptops

kun je deze verwijderen, dit zal dus ook mogelijk zijn bij de PS3.

wel handig voor de volgende generatie van software

Geplaatst:
Een woordvoerder van nVidia (maker van de grafische chip in de Playstion 3) heeft bekend gemaakt dat de demo’s (zoals die van Killzone en Gran Turismo) die op de E3 getoond zijn niet in-game zijn. nVidia kan dit met zekerheid zeggen omdat de grafische chip die zij voor de Playstation 3 nog niet af is.

Omdat de chip nog niet af is, is het volgens nVidia onmogelijk om al in-game beelden te maken van een Playstation 3 spel. De grafische chip die in de Playstion 3 gebruikt zal worden zal een opgevoerde versie zijn van de op het moment beschikbare Geforce 6 grafische kaart voor de PC. - Sander Stricker

Heb ook ergens gehoord dat die killzone film geen echte is maar een idee van wat ze aan 't maken zijn. Dus geen ingame.

heb je hier een goede bron van

zodat ik dit met zekerheid kan ontdekken ;)

Oh vergeten te melden.

bron : insidegamer.nl

Geplaatst:

goed nieuws :D

Goed nieuws voor de toekomstige Playstation 3 gamers. De Blu-ray Association maakte immers bekend dat de nieuwe blu-ray schijfjes op lange termijn niet duurder zullen zijn dan de huidige dvd-schijfjes.

Playstation 3 zal gebruik maken van blu-ray om meer data opslag te verwezenlijken. Hierdoor is het bovendien mogelijk HD films af te spelen. Deze HD films hebben een aanzienlijk hogere kwaliteit dan het huidige DVD-formaat.

Dit jaar nog zullen de eerste blu-ray schijfjes beschikbaar zijn. De eerste schijfjes zullen een capaciteit hebben van 25 en 50 GB.

bron:gunk.be

Geplaatst:

Goed nieuws voor de toekomstige Playstation 3 gamers. De Blu-ray Association maakte immers bekend dat de nieuwe blu-ray schijfjes op lange termijn niet duurder zullen zijn dan de huidige dvd-schijfjes.

Playstation 3 zal gebruik maken van blu-ray om meer data opslag te verwezenlijken. Hierdoor is het bovendien mogelijk HD films af te spelen. Deze HD films hebben een aanzienlijk hogere kwaliteit dan het huidige DVD-formaat.

Dit jaar nog zullen de eerste blu-ray schijfjes beschikbaar zijn. De eerste schijfjes zullen een capaciteit hebben van 25 en 50 GB.

Da's beter. ;)

Gelukkig worden die schijfjes dus niet zo duur. :)

Geplaatst:
Masayuki Chatani, Chief Technical Officer of Sony computer Entertainment, heeft enkele interessante uitspraken gedaan over onder andere de controller van de PlayStation 3. Chatani liet weten dat Sony zeker nog wat gaat veranderen aan de PlayStation 3-controller, maar dat het geen grote fundamentele veranderingen zullen zijn. De uiteindelijke controller zal slechts een aantal kleine ''correcties'' bevatten.

Ook sprak Masayuki Chatani over een eventuele harde schijf in de PlayStation 3. Sony heeft namelijk nog niet besloten of er een harde schijf in de PlayStation 3 aanwezig zal zijn.

Ik hoop het want die controller zag er niet de eerste de beste uit...

Geplaatst:

Beter!!

Leuk dat ze nog betaalbaar zijn , en ook nog meet opslag? wauw vet man moeten wel hele mooie schijfes zijn

Geplaatst:

nog beter nieuws van sony

dit las ik op de website van gammo (het bekende tv programma):

Sony: PlayStation 3 wellicht nog krachtiger

Grafisch zou de PlayStation 3 er nog op vooruit kunnen gaan, dit omdat de PlayStation 3 nog altijd een prototype is. Dit heeft Masayuki Chatani, Chief technical officer of Sony Computer Entertainment, aangegeven in een interview.

Volgens Chatani heeft NVIDIA de RSX-diagram chip van de PlayStation 3 nog steeds in ontwikkeling. De demo's van PlayStation 3-spellen op de Electronic Entertainment Expo draaiden volgens Chatani dan ook op 'PC-technologie'. Die technologie zou vergelijkbaar zijn met de RSX-chip van de PlayStation 3.

Verder gaf Chatani aan dat de online-functies van de PlayStation 3 zeer hoge prestaties zou leveren. PlayStation 3-bezitters zouden er dagelijks gebruik van maken.

bron: gammo

Geplaatst:

Wel leuk maar ik ga toch eerst kijken wat de nintendo revolutie in petto heeft als die niet zo veel heeft koop ik deze en heel mischien koop ik de 360

Geplaatst:

Tjonge als je dit nieuws allemaal ziet dan wil ik nou toch wel eens een presentatie zien met waar toe de ps3 en de x360 echt tot in staat zijn want ook de x360 op e3 was geen xbox360 maar een mac g5 en dat is net ietsjes beter dan een top pc en meer dan ook niet.

Geplaatst:

Nou ja dat bedoelde ik niet, ik bedoelde een echte ingame want die van e3 was allemaal gerendert en niet ingame en die van de xbox360 was ingame op een g5 die maar net beter is dan een top pc dus weten we niet van beide consoles waartoe ze in staat zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Nog een extra nieuwtje over die blueray schijfjes.

Eee bedrijf genaamt TDK zou instaat zijn om 100 gb aan data op een blue ray schrijfje te scrijven

Artikel:

http://www.tweakers.net/nieuws/37391/?high...hlight=blue+ray

Edit:

Daar kan je een heel uitgebreid SA op kwijt. Nadeel is dat de schrijfjes niet zow krasbestendig zin. Komt omdat er meer data achter elkaar staat.

Bewerkt: door Exabyte

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...