Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Er is al een schatting van de prijs van de Playstation 3. ;)

Lees het hier:

’’'''''' Er is geschat dat een enkele Playstation 3 494 dollar kost om te maken, maar dat Sony hem moet gaan verkopen voor ongeveer 399 dollar om niet veel duurder dan de Xbox 360 te zijn. De geruchten gaan dat de Xbox 360 voor ongeveer 299 dollar in de winkels zal liggen. De lage verkoopprijs zou resulteren in een verlies op de hardware van 1,18 miljard dollar in het eerste jaar.

Sony zal net zoals bij de PS2 de winst uit de games moeten halen. Ook die werd namelijk met verlies verkocht en Sony maakte pas winst in het tweede jaar. De verwachting is dat eenzelfde situatie zich nu weer voor gaat doen. Er bestaat wel een kans dat Microsoft de Xbox 360 nog goedkoper in de winkel gaat leggen en dat Sony daar vervolgens op moet reageren. Dan kunnen de verliezen nog 730 miljoen dollar hoger worden in het eerste jaar. Er zullen dus flink wat games verkocht moeten worden om de PS3 winstgevend te maken.

Sony wilde geen commentaar geven op de uiteindelijke verkoopprijs van de PS3, maar meldde wel dat de PS2, ondanks de hogere prijs dan de concurrentie, toch beter is verkocht.''''''’’

400 Euro voor een Ps3 vind ik niet zo duur als ik had verwacht.

Het is nog niet zeker dat hij zoveel gaat kosten.

Maar ik hoop het natuurlijk wel.

Bron: Hardware.Info

Hier zie je trouwens een foto van een race game op de PS3.

Het lijkt gewoon net echt.

ik weet alleen niet welk spel het is.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is al een schatting van de prijs van de Playstation 3. ;)

Lees het hier:

’’'''''' Er is geschat dat een enkele Playstation 3 494 dollar kost om te maken, maar dat Sony hem moet gaan verkopen voor ongeveer 399 dollar om niet veel duurder dan de Xbox 360 te zijn. De geruchten gaan dat de Xbox 360 voor ongeveer 299 dollar in de winkels zal liggen. De lage verkoopprijs zou resulteren in een verlies op de hardware van 1,18 miljard dollar in het eerste jaar.

Sony zal net zoals bij de PS2 de winst uit de games moeten halen. Ook die werd namelijk met verlies verkocht en Sony maakte pas winst in het tweede jaar. De verwachting is dat eenzelfde situatie zich nu weer voor gaat doen. Er bestaat wel een kans dat Microsoft de Xbox 360 nog goedkoper in de winkel gaat leggen en dat Sony daar vervolgens op moet reageren. Dan kunnen de verliezen nog 730 miljoen dollar hoger worden in het eerste jaar. Er zullen dus flink wat games verkocht moeten worden om de PS3 winstgevend te maken.

Sony wilde geen commentaar geven op de uiteindelijke verkoopprijs van de PS3, maar meldde wel dat de PS2, ondanks de hogere prijs dan de concurrentie, toch beter is verkocht.''''''’’

400 Euro voor een Ps3 vind ik niet zo duur als ik had verwacht.

Het is nog niet zeker dat hij zoveel gaat kosten.

Maar ik hoop het natuurlijk wel.

Bron: Hardware.Info

Hier zie je trouwens een foto van een race game op de PS3.

Het lijkt gewoon net echt.

ik weet alleen niet welk spel het is.

das spelletje is need for speed hot pursuit(maar kben niet zeker)

Bewerkt: door chaos-power
Link to comment
Delen op andere websites

De Ps3 lijkt op een printer :puh: maar hij is wel mooi.

Ik zal dan die witte nemen.

Maar die controller werkt op batterijen staat er tog,pffff als dat zo is elke dag batterijen halen,want ik zit dan non stop op dat ding.

Maar ik ga ook wachten tot dat die prijs gezakt is me ps2 heb ik ook gewacht tot dat hij 180 was met een spel :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het mij vraagt hoe mooi ik de ps3 vind..om eerlijk te zijn: erg lelijk(sorry ps3 fans) en die controllers...maar jah 't is mijn mening :rolleyes:

Je kunt hem wel lelijk vinden.

Maar wat vind je dan van de prestaties van de PS3.

Dat de Controller lelijk is ben ik het met je eens, maar de Console zelf vind ik heel mooi. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt hem wel lelijk vinden.

Maar wat vind je dan van de prestaties van de PS3.

Dat de Controller lelijk is ben ik het met je eens, maar de Console zelf vind ik heel mooi. :)

Als ik na de prestaties kijk..die vind ik wel erg goed.. B) maar de ps3 zelf is niks..[mijn eigen mening he :puh: ]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...