henk_jan Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 ik zag het ook...whaha lkkr dan het zal je maar gebeure je maakt een groote show voor de media...loopt de console vast Nog ff een ander nieuwtje:'D Op Kotaku.com heeft een medewerker zijn (gebrekkige?)kennis van het Japans aangewend om een mysterieuze aankondiging die is gedaan in verband met het Akihabara Entertainment Festival te vertalen. Het Akihabara Entertainment Festival valt samen met het Tokyo International Film Festival op 22 oktober, aanstaande. Het evenement duurt een week en zal gebruikt worden om aangekondigde PS2- en PSP titels te promoten. Een aankondiging die op meerdere manieren is te interpreteren trok echter de aandacht van Kotaku. Letterlijk vertaald staat er volgens de sitemedewerker: 'Zie, voel! In het Dai gebouw, tweede verdieping, zevende verdieping en de plaza voor het station. Ervaar het verbazingwekkende nieuwe 'beeld' van de PlayStation 3!' Het 'zie en voel' gedeelte van de aankondiging kan er op duiden dat er speelbare demo's van de PS3 aanwezig zijn, maar het is in feite allemaal erg vaag. We zullen er in ieder geval snel genoeg achter komen. @braxe2005 whaha die is lol hoor die kerle MS ff lkkr afzeike Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 oh shit kijk die conrtoller moet je nouwww soow veel geld betalen aan zo'n lelijke scanner GADVERDAMME WAT EEN LELIJK DING bye ps3 voor mij word het de 360 Reageren
braxe2005 Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 hijs anders wel 2x beter dan de xbox en die controller word aangepast staat volgensmij hier ook in het forum Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 hijs anders wel 2x beter dan de xbox en die controller word aangepast staat volgensmij hier ook in het forum Hoe weet je dat? Volgens mij is de X-BOX qua het innerlijk beter hoor. Hij kan volgens mij meer hebben. En hij komt eerder uit en dat is al en fout van Sony Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 hijs anders wel 2x beter dan de xbox en die controller word aangepast staat volgensmij hier ook in het forum Hoe weet je dat? Volgens mij is de X-BOX qua het innerlijk beter hoor. Hij kan volgens mij meer hebben. En hij komt eerder uit en dat is al en fout van Sony Het is gewoon al bekend dat de PS3 beter word dan de X-box 360. Ondanks die controller wil ik nog steeds de PS3. Reageren
henk_jan Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 1. De PS3 word beter dan de 360 dat was al vanaf het begin bekent. (controller heeft daar niets me te maken) 2. Hoe weten jullie nou dat die controller niet goed is ...Misschien is hij wel lelijk om te zien maar ligt hij wel heel lekker in de hand.(Ik persoonlijk vind hem goed bij het design passen.) 3 A.U.B. niet zo fanboy gedrag Reageren
Mcbeat Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Mischien zien die controllers er lelijk uit,maar heb je ze wel zelf geprobeerd mischien is het wel beter dan de controlers van de ps2 en xbox. De Ps3 is ietsje krachtiger maar wie weet komen er nog veranderingen. Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 jahh duhh..... ps3 komt ook veel later uit ... en in die tijd heeft xbox weer iets beters ontworpen Reageren
XIone Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 1. De PS3 word beter dan de 360 dat was al vanaf het begin bekent. (controller heeft daar niets me te maken) Mischien op papier, eerst zien en dan geloven. Ik wil ingame zien, niet gerenderde filmpjes. 3 A.U.B. niet zo fanboy gedrag De PS3 word beter dan de 360 Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Zullen we het gezellig houden hier? Back On Topic Ik hoorde altijd de X-box altijd beter was dan de PS3. Nu heb ik me daar is in verdiepd en jullie hebben inderdaad gelijk. Qua graphics en andere dingen kan de PS3 meer aan. En tja de controller zal me verder wat. Ik vind personlijk de X-box mooier dan de PS3. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 het gaat niet om hoe kregtig een console is, het gaat om de games, ik bedoel gba's woorden ook nog steets goed verkocht ook al is er een psp die 100 keer oz goed is,, ik koop waarsceinlijk wel een ps 3 maar ik wete nog niet helemaal zeker,, waarsceinlijk woord het bij mij de console die gta het beste draait.. het is wel leuks dat ik me psp op ps 3 kan aan sluiten.. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Bij microsoft mogen ze wel eens wat mensen met een hoger iq aannemen. Waar sony bij de ps2 te fout in is gegaan doet microsoft dunnetjes over! Ze release de console gewoon veel te vroeg. Dan zeg ik tegen ms als je van andermands fouten niet kan leren dan wordt het niks. Over die controller.. Het gaat niet om het uiterlijk maar hoe hij in de hand ligt mij lijkt hij best fijn liggen in de hand. In tegenstelling tot de controller van de 360 is de controller van de ps3 simpel gehouden, en zal hij dus denk ik beter in de hand liggen. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Het is bewezen dat de Playstation 3 technish meer aankan dan Xbox 360, maar dan moeten de gameontwikkelaars wel natuurlijk hun stinkende best doen om zulke vette games te maken. Het is ook waar dat de Xbox 360 er beter uitziet dan de Playstation 3 en dus denken mensen dan dat hij beter is dan de PS3 of Nintendo Revolution Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Het is ook waar dat de Xbox 360 er beter uitziet dan de Playstation 3 en dus denken mensen dan dat hij beter is dan de PS3 of Nintendo Revolution Dit is helemaal niet waar. Dit is iemands persoonlijke mening. De ene vind de X-Box360 heel mooi en de andere vind hem weer lelijk. Ik zelf vind persoonlijk de PS3 toch wel mooier. Simpel en strak. Die controller word heel vaak getest door personen bij Sony. Hij mag er wel niet mooi uit zien. Maar ik weet wel zeker dat hij goed in de handen ligt. Reageren
The Italian Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 (bewerkt) de joystick ziet er wel mooi uit .je moet er gewoon aan wennen.mijn mening is dat je je handen lekker om de joystick kan laten glijden en je kan je duimen onder de analoge d stick erin zetten probeer maar met deze plaatje Bewerkt: 21 november 2005 door The Italian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.