bigG Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Inderdaad, ze hebben hem natuurlijk uitvoerig getest zowel met mensen met grote als kleine mensen en mensen die reuma in hun handen hebben als mensen die maar 1 vinger hebben Door die ronding zal hij juist goed glijden waardoor je snel over kan gaan naarde andere knopjes. Reageren
MNC3 Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 ik heb mijne einde 2006 komt die lekker van uit japan Reageren
meetlat Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ik vind em wel mooi op de controller na die kan wel beter hoor. Maar als die je niet aanstaat pak je een oude controller haalt hem helemaal leeg en vervang je alles voor de onderdelen van de ps3 controller Maar ik weet het gwwn 100% zeker dat de playstation 3 beter zal zijn als de 360 (wil geen ruzie lokken hoor) maar dit zijn de redenen. 1. Ps3 ondersteunt Blu-ray en xbox360 niet --> ps3 zal dus grotere games hebben dan de 360. 2. kijk naar de vorige generatie playstation2 was er 2 a 3 jaar ofzo voor de xbox, welke console had betere graphics en lade sneller .... idd de xbox, Maar nu komt de xbox 360 eerder uit dus heeft sony nog 1 jaar de tijd om lekker nog vanalles te gaan veranderen. (meer zeg ik niet) ps: heb de xbox360 2 dagen geleden nog in werking gezien en ik vind er niet veel verandering aan, wel betere screens enzo en multimedia mogelijkheden thats all. Reageren
Matiscus Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 (bewerkt) ps: heb de xbox360 2 dagen geleden nog in werking gezien en ik vind er niet veel verandering aan, wel betere screens enzo en multimedia mogelijkheden thats all. Yep vond ik ook, maar toch spreekt hij me aan. Ik moet kiezen tussen PSP en X360. Moeilijke keuze. Bewerkt: 29 november 2005 door Matiscus Reageren
meetlat Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Ik vind hem toch ook wel groter uitgeslagen dan je zou denken ook Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Hij is opzich er groot (mijn mening) Ik hoor overgens ook heel veel negatieve dingen er over dus. Ik ben niet vanplan hem te halen. GizmO Reageren
The Italian Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 BTW ik heb een site gevonden die uitlegt hoe je de playstation 3 controller moet vastpakken. **klik** Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 BTW ik heb een site gevonden die uitlegt hoe je de playstation 3 controller moet vastpakken.**klik** Zoals jullie zien is er inderdaad heel goed nagedacht over de werking van de controller. Daar heb ik nooit aan getwijfeld. En nu ik even de animatie heb gezien over de PS3 controller heb ik veel vertrouwen in de controller gekregen. Hij ligt namelijk als een stuur-wiel in de handen. Ik denk dat deze controller heel fijn in de handen ligt. Comfort is dus goed maar het uiterlijk is helaas niet goed. Maar dat geeft niet zoveel want, als ik een spel speel kijk ik naar de TV en niet naar de controller. Reageren
MNC3 Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Hij is opzich er groot (mijn mening)Ik hoor overgens ook heel veel negatieve dingen er over dus. Ik ben niet vanplan hem te halen. GizmO niemand kan zeggen dat hij goed of slecht is het belangrijkste is dat hij goed in de hand ligt... en niemand weet of hij goerd of slecht ligt dus kun je niet kiezen.. Reageren
tha game freak Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Iid, wanneer ze allebei uit zijn kunnen we vergelijken. Want nu moeten we ons(bij ps3 dan toch...) ons baseren op de specificiaties op papier. Maar als de ps3 uit is kunnen we in praktijk oordelen. Ik denk dat in theorie de ps3 de beste is maar in praktijk weten nog niemand. Reageren
Marius Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Tjonge al dat gezeur over dat de PS3 2X beter is dan de Xbox 360, wat je aan de specificaties al kan zien dat dat niet zo is. De Xbox 360 heeft een betere GPU en 3 CPU's op 3.2GHZ. Dus wanneer game ontwikkelaars die 3 CPU's benutten voor aparte taken dan kan 'ie veel meer aan dan de CELL Processor. Over die controller: Ik vraag me af hoe zwaar 'ie is. De controller van de Xbox 360 schijnt toch wel redelijk zwaar te zijn. Ik heb toch liever een controller die lekker in de hand ligt en niet zwaar is. Reageren
Samurai Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Ik heb al even met een X360 kunnen spelen in de Game Mania. Het gewicht van de controller is ongeveer hetzelfde als die van de Xbox Reageren
Froop Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Ik heb al even met een X360 kunnen spelen in de Game Mania.Het gewicht van de controller is ongeveer hetzelfde als die van de Xbox Dit topic gaat over de ps3. Reageren
MNC3 Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 eerts zien of gta4 wel op x360 komt, door nieuwe enigei voor gta4 en alle vernieuwing zou het kunnen dat x360 geen gta4 krijgt de nieuwe enigei zou puur gebruik maken van cell en als die op xbox360 moet komen moet r* daarweer werk van maken en ook minder vernieuwingen op disc van x360 gaat niet veel op ps3 zijn kan er tot 25 tot zelfs 50GB Reageren
Marius Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 De engine van "GTA 4" wordt heus niet specifiek voor de CELL processor gemaakt, misschein wel voor geoptimaliseerd, omdat hij later ook op de PC moet werken en de grootte van "GTA 4" zal ook heus niet bij lange na niet bij de 50 GB komen. Maar nu maar weer over de PS3 en niet of "GTA 4" wel op de Xbox 360 komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.