Advancegta Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik zag dat je ook een backup kan maken, wat backup je dan allemaal? En ik ben min of meer mijn wachtwoord vergeten van psn en als hij nu niet automatisch aanmeldt moet ik eerst mijn geboortedatum invullen maar die weet ik niet meer omdat ik 18+ had gedaan. Ik moest na de installatie voordat ik kon beginnen twee textbestanden wijzigen en als ik er 1 gewijzigd heb hoe moet ik het dan weer sluiten want er staat dat ik :exit moet intypen maar waar? Reageren
Gta-killer Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Ik moest na de installatie voordat ik kon beginnen twee textbestanden wijzigen en als ik er 1 gewijzigd heb hoe moet ik het dan weer sluiten want er staat dat ik :exit moet intypen maar waar? Welke versie van linux heb je geinstalerd, ik heb fedora core 5 geinstalleerd en volgens mij nooit een textbestand hoeven wijzigen. Misschien heb je de yellow dog versie ofzo. Maar wat gebeurd er als je nu linux opstart op je ps3? Reageren
M.Gordon Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Ik heb Ubuntu Linux Bij mijn hoef ik die bestanden ook niet te veranderen omdat ik al een HD-TV heb. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) ik heb nu versie 1.91 van de ps3 maar las dat je dan ook achtergronden kon downloaden en die als achtergrond kan downloaden, weet iemand hoe ? @EDIT: fouten verbeterd Bewerkt: 9 september 2007 door 2fast{0} Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 ik heb nu versie 1.91 van de ps3 maar las dat je dan ook achtergronden kon downloaden en die las achtergrond downloaden, weet iemand hoe ? Je praat een beetje raar maar je kan gewoon plaatjes als je achtergrond instellen, wat je btw bij de vorige versie ook al kon, de enige extra is nu dat je ook bewegende plaatjes in kan stellen, om ze te vinden raad ik je Yahoo aan bijna hetzelfde als google, maar je kan als formaat ook wallpaper instellen, wat dus beter in je scherm past... Reageren
2fast{0} Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 ik heb nu versie 1.91 van de ps3 maar las dat je dan ook achtergronden kon downloaden en die las achtergrond downloaden, weet iemand hoe ? Je praat een beetje raar maar je kan gewoon plaatjes als je achtergrond instellen, wat je btw bij de vorige versie ook al kon, de enige extra is nu dat je ook bewegende plaatjes in kan stellen, om ze te vinden raad ik je Yahoo aan bijna hetzelfde als google, maar je kan als formaat ook wallpaper instellen, wat dus beter in je scherm past... oke bedankt en ik had haast dus vandaar dat het er zo raar uitziet zal het gelijk verbeteren Reageren
Advancegta Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Ikheb nu yellow dog linux werkend en ikwil er internet op hebben zodat ik firefox kan gebruiken.Is er een update zodat de wifi van de PS3 wel werkt en hoe installeer ik dat dan? Verder heb ik ook nog een wifi stick liggen kan ik die er gewoon instoppen dat die dan automatisch die pakt en hoe werkt dat en heb ik daar dan mischien nog software voor nodig en hoe installeer ik die indien dat idd moet? Reageren
M.Gordon Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) Bij Yellow Dog Linux 5.0.1 werkt Wifi wel en bij de eerste versie dus 5.0 werkt Wifi niet dan kun je gewoon met kabel werken. Bewerkt: 9 september 2007 door M.Gordon Reageren
Advancegta Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Kan ik gewoon updaten zonder dat ik de hdd weer moet formatteren en hoe doe ik dat en waar download ik die update? Reageren
M.Gordon Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Yellow Dog Enthusiasts,Yellow Dog Linux v5.0.1 for the Sony Computer Entertainment PLAYSTATION®3 adds greater than 500 package updates to v5.0 and now includes support for built-in wireless! Yellow Dog Linux v5.0.1 offers: - Support for the Sony PS3. - More than 500 updated packages. - Built-in Wi-Fi now supported. - USB printers fixed. - The bootloader is now included on the DVD. Head on over to the website for instructions on how to get this version. Reageren
Marsmello Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 PS3 40GB komt uit! voor maar 399! Reageren
Gta-killer Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 PS3 40GB komt uit! voor maar 399! Hier een artikel waar het stond. 40GB PS3 voor $400 tijdens feestdagen? Een nieuw gerucht. Volgens Ars Technica, een website toegewijd aan alles dat met technologie te maken heeft, zouden ze volgens een mol weten dat Sony later dit jaar, tijdens de feestdagen om precies te zijn, de 80GB PS3 met $100 verlaagt naar $500. Daarnaast zou er ook een nieuwe PS3 verschijnen voor $400, deze maakt gebruik van een harde schijf van 40GB. Een van de bundels zou ook nog eens de Blu-ray film Spider-Man 3 bevatten. Denk eraan dat het voor nu nog allemaal geruchten zijn, waarschijnlijk dat we tijdens de Tokyo Game Show nieuwe informatie krijgen. Het is maar een gerucht, dus lang niet zeker. Ook staan alle prijzen in dollars, het zou me dus niks verbazen als dit alleen in amerika geld, waar de 60 gb ps3 trouwens nu maar 500 dollar kost en hier 600 euro. Reageren
Black Force Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 PS3 40GB komt uit! voor maar 399! zoals GTA killer al zei maar nog even voor de duidelijkheid: dit is dus nog maar een gerucht en nog niet officieel bevestigd door Sony. Greetz, Black Force Reageren
thug Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 zal wel een gerucht zijn ze zijden ooit eens dat er één kwam van 80GB voor 599euro Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 precies ik vind .. eerst zien dan geloven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.