Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Goed nieuws voor alle Playstation 3 bezitters.

Eind julie liet ik al weten dat Rockstar games aan een exclusieve serie voor de PS3 werkt.

Eergisteren kwam er nieuws dat Rockstar na de realease van GTA 4 misschien exclusief voor de PS3 gaat ontwikkelen.

En vandaag is het gehucht dat Sony Rockstar Games over gaat kopen (bron).

Nu maar hopen dat Sony of Rockstar het binnekort bevestigd dat het waar is, misschien gebeurd dat op de Leipzig gameshow.

Rockstar en Sony hebben het in ieder geval tot nu toe nog niet ontkent.

Als Sony echt Rockstar games over gaat kopen, zal de volgende GTA exclusief voor de Playstation 3 verschijnen, en niet een half jaar later naar de xbox of pc gaan.

Als het waar is hoeft Sony de volgende GTA maar voor 1 platform te ontwikkelen en kunnen ze dus alles uit de PS3 halen.

Het is natuurlijk nog maar een gehucht, maar het zou goed nieuws voor de PS3 zijn als het waar is.

Link to comment
Delen op andere websites

Sony koopt Rockstar? Het echte verhaal

Eerder deze week werd er gespeculeerd over een mogelijke aankoop van Rockstar door Sony. Het ging echter om een gerucht en daarom enkel op ons forum terug te vinden. De bron achter deze verhalen heeft gisteren uitgelegd hoe de vork in de steel zit en dat het gerucht verkeerd geïntepreteerd werd door collega's.

Check hieronder wat het daadwerkelijke verhaal is achter het gerucht:

Wednesday night, Sony took all of us press and media folks out to dinner at the Tengu restaurant in Santa Monica. While sitting amongst my table of journalists and eating delicious asian sushi, I asked what were some of the rumors they had heard circulating in the industry. We all talked about Bioshock, Tivo, video on demand, and then eventually made our way to the recent talk of Rockstar going exclusive with Sony after GTAIV with such titles as LA Noire, and the secret PS3 title. The talk lead to someone stating that they knew that not only was the rumor correct but there was more to it. Basically from what I heard, Sony was taking Rockstar under its wing. Now I don't know if that means they are buying them or if they are supporting them as if they were someone like Naughty Dog or Insomniac.

What happened was then after dinner I got on MSN IM and discussed it with my fellow staffers; telling them about the day with Sony and some of the stuff I heard. One of them took the rumors, and posted it as news on PSU the next morning and everything went from there. Our editors had no idea what had happened and I woke to journalists questioning me about it. Big mess up and misunderstanding.

Er is wel degelijk wat aan de gang tussen Rockstar en Sony, later zal ongetwijfeld meer informatie worden vrijgegeven.

BRON: PS3Focus.nl

Link to comment
Delen op andere websites

:dans: :dans: :dans:

Ik ga zometeen een PS3 halen, ik had maar 200 euro maar zoals iedere ouder waarschijnlijk wel doet spaar je voor je kind voor later, later is hier blijkbaar vroeg gekomen want het was 1200 euro nu nog 800. Om 10 uur sta ik voor de dynabyte :D

Link to comment
Delen op andere websites

:dans: :dans: :dans:

Ik ga zometeen een PS3 halen, ik had maar 200 euro maar zoals iedere ouder waarschijnlijk wel doet spaar je voor je kind voor later, later is hier blijkbaar vroeg gekomen want het was 1200 euro nu nog 800. Om 10 uur sta ik voor de dynabyte :D

Wow dat je dat zomaar van je ouders krijgt, ik moest ze zelf overpraten om er een te MOGEN kopen. Het is al 10 uur gewest, ik ga er vanuit dat je het pakket met 2 controllers en 2 extra games hebt gekocht en dat je nu alles zit uit te proberen.

Geef als je binnekort nog tijd (was bij mij pas 2 dagen nadat ik de ps3 had) aan wat je van de ps3 vind en e.v.t. je PSN naam als je dat wilt.

In ieder geval veel plezier met je ps3 en misschien zien we elkaar nog wel ooit op PSN.

En voor iedereen die een amerikaans account heeft, vandaag zijn er 2 nieuwe demos in de amerikaanse PSS gekomen, een american football game en de demo van dirt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was wat uitgelopen, wegens technische stoornissen was dynabyte pas 0m kwart voor elf open, toen hadden ze wel een ps3 maar niet het bundelpakket en ze mochten 2 games + controller er niet bijgeven, ze hadden wel gewoon motorstorm en resistance ... Toen zijn we naar breda gereden naar replay, hadden ze hem ook niet, toen naar dynabyte in breda en eindelijk had ik hem. :Y om 12.30 uur .....

Ik ben nu aan het updaten en heb toenet even motorstorm gespeekt maar om de paar seconden crash ik omdat de motor te warm is ofzo. Dan ga ik de muziek van mijn ipod naar de ps3 kopieren, en vanavond zal ik eens kijken naar de PS Store en het maken van een PSN Account.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was wat uitgelopen, wegens technische stoornissen was dynabyte pas 0m kwart voor elf open, toen hadden ze wel een ps3 maar niet het bundelpakket en ze mochten 2 games + controller er niet bijgeven, ze hadden wel gewoon motorstorm en resistance ... Toen zijn we naar breda gereden naar replay, hadden ze hem ook niet, toen naar dynabyte in breda en eindelijk had ik hem. :Y om 12.30 uur .....

Ik ben nu aan het updaten en heb toenet even motorstorm gespeekt maar om de paar seconden crash ik omdat de motor te warm is ofzo. Dan ga ik de muziek van mijn ipod naar de ps3 kopieren, en vanavond zal ik eens kijken naar de PS Store en het maken van een PSN Account.

Je moet bij motorstorm ook niet met x gas geven...

X is nitro, als je nitro te lang gebruikt wordt de motor te heet en ontploft die.

R2 is gas geven en L2 is remmen, hoe verder je R2 in drukt hoe meer gas je geeft, nitro moet je maar af en toe doen dat de motor net niet ontploft (kan je in ergens op beeld waneer die ontploft).

Link to comment
Delen op andere websites

Als je bij MotorStorm de besturing op B zet dan kun je gewoon met X gas geven en met R1 nitro. ;) Vindt zelf besturing B fijner :puh:

Iedereen heb zo'n zijn eigen mening. Maar bij de meeste games is X gas geven. :Y

Volgens mij is dat nu aan het veranderen naar L2 en R2, omdat die op de ps3 analoog zijn kan je ze ook bijvoorbeeld half infrukken voor in de bochten. In de motorstorm demo stond het standaard op R2, in de dirt demo staat het standaard op R2. Het is natuurlijk nog steds mogelijk om met x te doen maar het is denk ik wel dat R2 steeds vaker standaard wordt. R2 gebruiken vind ik zelf fijner, omdat ik pas sinds kort naar console gamen ben overgestapt was ik X nog helemaal niet gewend. Ik hoop dat GTA IV ook de mogelijkheid heeft voor R2 als gas, kan je tenminste rustig door de stad cruise zonder altijd plankgas moeten te rijden (of je moet heletijd tappen).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het met de PS3-controller zit, maar bij de PS2 was het zo dat je ook met de X-knop half gas kon geven door de knop wat zachter in te drukken. Ik neem eigenlijk aan dat dit met de PS3-controller niet anders is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het met de PS3-controller zit, maar bij de PS2 was het zo dat je ook met de X-knop half gas kon geven door de knop wat zachter in te drukken. Ik neem eigenlijk aan dat dit met de PS3-controller niet anders is.

De toetsen op de controller zijn gewoon digitaal, of ze zijn niet ingedrukt of wel, niet er tussenin dus. PS3 controller heeft wel als vernieuwing dat de R2 en L2 toetsen analoog zijn geworden, waardoor je wel half gas kan geven, met x toets is het alleen mogelijk half gas te geven door af en toe los te laten, maar dit is niet erg realistisch, dan trekt je auto steeds op remt wat af en trekt weer op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het met de PS3-controller zit, maar bij de PS2 was het zo dat je ook met de X-knop half gas kon geven door de knop wat zachter in te drukken. Ik neem eigenlijk aan dat dit met de PS3-controller niet anders is.

De toetsen op de controller zijn gewoon digitaal, of ze zijn niet ingedrukt of wel, niet er tussenin dus. PS3 controller heeft wel als vernieuwing dat de R2 en L2 toetsen analoog zijn geworden, waardoor je wel half gas kan geven, met x toets is het alleen mogelijk half gas te geven door af en toe los te laten, maar dit is niet erg realistisch, dan trekt je auto steeds op remt wat af en trekt weer op.

Dan hebben ze dat er bij de PS3 uitgehaald, want bij de PS2 kon je altijd rustig rondrijden in GTA zonder dat je meteen het gas helemaal in hoefde te drukken. Zelfde geld voor alle andere racespellen die ik op m'n PS2 gespeeld heb. Maar misschien vond Sony dat wel heel erg last-gen, was het te duur, was het technisch niet mogelijk om het goed te laten functioneren en hadden ze de rechten er niet meer voor en hebben ze het er daarom maar uitgelaten bij de PS3. Net als dat andere snufje wat de dual shock wel had.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...