Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Ik heb net even rond gebeld naar verschillende winkels die een PS3 verkopen. Allemaal konden zij mij zeggen dat ze wachten op de meeting van Sony Computer Enternainment op de E3 vanavond. Hier word dan zeer waarschijnlijk ook aangekondigd dat hij in prijs gaat dalen, maar wanneer is tot dusver wederom onbekend. Maar de 12 juli 2007 was dus helaas te voorbarig.

Ja heel jammer dus... Ik had er graag een gekocht vandaag, pech dus.

Je kan er ook vandaag een kopen, alleen dan game je een weekje voor € 100, om het even heel kinderachtig te zeggen. Je moet gewoon een weekje of twee geduld moeten hebben, anders betaal je gewoon 1/6e van de huidige prijs meer. Niks aan te doen. :)
Link to comment
Delen op andere websites

er komt binnekort een niewe ps3. deze heeft een klijnere hardeschijf. en is inderdaat 100 euro goedkoper.
Hier zit een kern van waarheid in, maar toch klopt je berichtje niet. Er komt inderdaad een nieuwe versie van de PS3 en wel de 80 gb versie, deze word samen in een bundel met Motorstorm verkocht en de adviesprijs ervan is $599,99. Vannacht/vanavond word deze versie zeer waarschijnlijk aangekondigd met de meeting van Sony Computer Entertainment Europe voor Europa (+ evt. prijsverlaging 60 gb versie).

De 20 gb versie waar jij het denk ik over hebt komt niet naar Europa en Noord-Amerika. Dit wegens enorm tegenvallende verkoopcijfers in Japan.

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

Op insidegamer.nl staat ook dat het officieel bevestigd is dat er geen prijsverlaging komt, maar dit er voor in de plaats. Dat is dan lekker eerlijk: €300 in Japan, €310 in de VS en hier nog steeds €600.

Link to comment
Delen op andere websites

het is gewoon een slimme marketing truck van sony om minder verlies te maken, omdat het euro en dollar bedrag vaak hetzelfde is, lijkt het dus ook even duur, maar ja.

en nog even dit, de ps3 is echt wel 600 euro waard, alleen het is vervelend voor de mensen die geen 600 euro kunnen ophoesten omdat ze met andere dingen zitten, wat dus vanalles kan zijn. en mensen hoor ik ook wel eens zeggen, oh 600 euro is veel te duur voor een CONSOLE. mensen de ps3 word wel een CONSOLE genoemt maar het is een full multimedia system :D

greetz,

black force

Link to comment
Delen op andere websites

Oké jongens, officiele newsflash:

Vandaag:

-PS3 60 gig

-Motorstorm

-Resistance, fall of man

-Extra controller

________________+

totaal: 599 euro

Dat word het pakket, en het is officieel.

Geloof je me niet? dit is de bron

Even mezelf citeren ^_^

Maarre dit is dus echt het paket geworden die nu ineens overal is, en dat zonder aankondiging! Ik heb m al besteld via deze site, echt een super goede koop ja toch?

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Oké jongens, officiele newsflash:

Vandaag:

-PS3 60 gig

-Motorstorm

-Resistance, fall of man

-Extra controller

________________+

totaal: 599 euro

Dat word het pakket, en het is officieel.

Geloof je me niet? dit is de bron

Even mezelf citeren ^_^

Maarre dit is dus echt het paket geworden die nu ineens overal is, en dat zonder aankondiging! Ik heb m al besteld via deze site, echt een super goede koop ja toch?

Ja het is zeker een goedekoop. Je bespaart 180€! En we kunnen misschien eens een potje online Resistance: FoM tegen elkaar spelen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het is zeker een goedekoop. Je bespaart 180€! En we kunnen misschien eens een potje online Resistance: FoM tegen elkaar spelen. :D

Doen we! ga alleen wel eerst ff singleplayer oefenen, weet iemand trouwens hoelang zo'n bezorging duurt? heb vrijdag om 11:30 via ideal (direct afboeken via internetbankieren) besteld en betaald, wanneer kan ik hem dan verwachten?

Bewerkt: door Jowx
Quotepiramide verwijderd.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging gister langs de game winkel waar ik mijn ps3 gekocht heb en doen zij die man tegen mij dta ik volgende week een extra controller krijg en twee spellen(motorstorm, resistance fall of man?)

Dus ik zeg tegen die man van nou de ps3 is niet goedkoper geworden, hij zegt nee dat weet ik maar het is zoon gedoe geweest dus ik heb voor je geregeld dat je een extra controller krijgt en 2 spellen.

Nu lees ik het bericht van DX11 over dat pakket met: 1 extra controller en twee spellen voor 600 euri's.

Nu snap ik waarom die man dit doet hij verkoopt inplaats van een ps3 met 1 controller het pakket aan mij.

Toch vind ik het wel aardig want hij had dit niet hoeven doen(Voor mij beter:):))

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil me mp3-speler op mijn ps3 aansluiten maar hij geeft aan usb audio player, maar als ik dat aanklik, zegt hij geen tracks. hoe los ik dit op?

@hieronder : thanx!!

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

ik wil me mp3-speler op mijn ps3 aansluiten maar hij geeft aan usb audio player, maar als ik dat aanklik, zegt hij geen tracks. hoe los ik dit op?

Ga in het menu naar je MP3-speler, en druk op het driehoekje. Kies nu 'show all' en al je tracks zullen verschijnen. Nu kan je ze allemaal kopiëren naar je HDD. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...