Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Jongens, Ik heb ene paar vraagjes.

Ik heb gehoord dat er 2 versies uit kwamen. 1 van 600 en 1 van 500. Waarneer komt die van 500.

En is er al iets bekend over een prijs verlaging?

Er is nog niks bekend over een prijsverlaging. Ook staat er nog niks gepland om de 20GB versie in europa uit te brengen, ik denk zelf dat dit niet meer gaat gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

De versie die 500 euro had moeten gaan kosten is gecanceld, dus alleen die van 600 euro is nog te koop. Over een prijsverlaging is nog niets bekend en over wanneer deze komt verschillen de meningen nogal. Niemand kan daar verlopig echt uitspraken over doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik even mag vragen :engel: . Wat zit er nu eigenlijk standaard bij een PS3, als je hem zo in de winkel koopt. En hoe werkt het online verbinden. Kan het via Wi-Fi zoals bij de Wii of moet je extra geld neerleggen voor een antenne zoals de 360?

En hoe zit het met de "Six-Axis Controller"? Zit daar een standaard oplader bij of moet je met batterijen *zucht* gaan klungelen?

BTW, zitten er ook gewoon alle benodigde kabels bij om bijvoorbeeld je PS3 op je 60 Hz TV'tje aan te sluiten, of kost dat weer extra omdat die alleen HD ondersteund?

Alvast bedankt, greetz, WG.

Edit: Dank je ASPHALT!

Bewerkt: door White Gold
Link to comment
Delen op andere websites

En hoe werkt het online verbinden. Kan het via Wi-Fi zoals bij de Wii of moet je extra geld neerleggen voor een antenne zoals de 360?

Naar mijn weten gaat dit via Wi-Fi zodat je niets anders nodig hebt maar ik speel zelf met een kabel. Welke wordt geleverd bij de PS3.

En hoe zit het met de "Six-Axis Controller"? Zit daar een standaard oplader bij of moet je met batterijen *zucht* gaan klungelen?

Je moet de SIXAXIS controller met een USB Kabel aansluiten op de PS3. Dan laad hij automatisch op als je de PS3 aan hebt staan. Ik zelf heb 2 controllers zodat ik met de ene speel en de andere oplaad maar je kunt gewoon doorspelen onder het opladen. Overgins gaat de controller erg lang mee.

BTW, zitten er ook gewoon alle benodigde kabels bij om bijvoorbeeld je PS3 op je 60 Hz TV'tje aan te sluiten, of kost dat weer extra omdat die alleen HD ondersteund?

Er zit een standaart, AVI?, kabel bij die voor de normale TV's is bestemd. Het is juist zo dat het kabel voor HD TV's appart moet worden bijgekocht.

Link to comment
Delen op andere websites

jammer dat er nu geen open vraag is die had ik graag beantwoord maar ik wil iniedergeval zeggen dat het de beste machine is die er is(mijn mening).

EDIT: nog eens goed gekeken en ja toch nog een beetje open vraag, antwoord:

in de doos (60GB) zit natuurlijk:

ps3 60GB

ethernet kabel

sixaxis controler

"traditionele" tv kabel met de rood wit geel kleur+scartblokje

spanningskabel

oplaadkabel voor de controller

overgens dient de ps3 als adaptor voor de controller en je kon dacht ik 10uur gamen voor 2uur opladen tijdens het opladen kan je ook gamen alleen is de oplaadkabel maar iets van 2meter. verder heeft de 60GB versie extra compitabiliteit met kabels. en de volle doos weegt 7KG!! en als de ps3 eruit is heeft de doos geen gewicht meer echt een heavy console dus

____________________________________________________________dubbelle post

QUOTE(Rullez @ 28 May 2007, 11:43:07)

Jongens, Ik heb ene paar vraagjes.

Ik heb gehoord dat er 2 versies uit kwamen. 1 van 600 en 1 van 500. Waarneer komt die van 500.

En is er al iets bekend over een prijs verlaging?

Er is nog niks bekend over een prijsverlaging. Ook staat er nog niks gepland om de 20GB versie in europa uit te brengen, ik denk zelf dat dit niet meer gaat gebeuren.

je kan voor op schaal een kleine hondert veel meer opties krijgen kwa inpluggen en een mooier frontje en een betere schijf enne de kans is zeer klein dat de ps3 20GB in europa uitkomt omdat de verkoopcijfers van de goedkopere versie veel te laag waren

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 2 vraagjes over het ps3:

- Kan je op site's al youtube.com en video.google.nl de video's op de ps3 bekijken (met psp kon dit niet)?

- Kan je ook internet spelletjes spelen (zoals spele.nl)?

- Hoe lang is de meegeleverde ethernet kabel?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van de vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

ja je kan filmpjes kijken of youtube, en je kan ook spellen van spele spelen, want van the gamer II weet ik dat hij ook ruinescape op de ps3 kan spelen, dus spele.nl moet ook kunnen. hoelang de ethernet kabel is weet ik helaas niet voor je, dat weet ik over 2 weken als ik de playstation 3 ga kopen. :dans:

Bewerkt: door Black Force
Link to comment
Delen op andere websites

ja je kan filmpjes kijken of youtube, en je kan ook spellen van spele spelen, want van the gamer II weet ik dat hij ook ruinescape op de ps3 kan spelen, dus spele.nl moet ook kunnen. hoelang de ethernet kabel is weet ik helaas niet voor je, dat weet ik over 2 weken als ik de playstation 3 ga kopen. :dans:

Ik ga ook over 2 weken ps3 kopen (dan heb ik vakantie).

Die ethernet kabel moet ik denk ik zelf maar kopen want ik denk niet dat er een van 10 meter bij zit.

Of je spelletjes op spele kan spelen wilde ik alleen omdat die dan een hoge java versie ondersteunt (op psp is dat maar java v6).

En bedankt voor het antwoorden Black Force.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

graag gedaan hoor ^^, en weet iemand ook als je wireless internet gebruikt, of je dan een redelijke goede verbinding hebt als je een redelijk eindje van de ''bron'' afzit zeg maar.

@GTA-killer: welk spel ga je kopen, ik Motorstorm, misschien kunnen we eens online spelen?

EDIT: nog een vraag, als ik mijn ps3 heb gekocht, kan ik dan gelijk aan de slag of moet eerst de controller opgeladen worden? ik hoop van niet :bonk:

Bewerkt: door Black Force
Link to comment
Delen op andere websites

graag gedaan hoor ^^, en weet iemand ook als je wireless internet gebruikt, of je dan een redelijke goede verbinding hebt als je een redelijk eindje van de ''bron'' afzit zeg maar.

@GTA-killer: welk spel ga je kopen, ik Motorstorm, misschien kunnen we eens online spelen?

EDIT: nog een vraag, als ik mijn ps3 heb gekocht, kan ik dan gelijk aan de slag of moet eerst de controller opgeladen worden? ik hoop van niet :bonk:

Wat ik wel weet is dat je de controller tegelijk kunt opladen en gebruiken via usb kabel, dus dit kan vanaf begin dus ook (maar misschien is het beter de eerste keer volledig op te laden zonder gebruik).

Hoe de verbinding van draadloos netwerk is licht er aan hoe de afstand is en hoeveel muren er tussen zitten, het beste kan je denk ik een ethernet kabel kopen want zo heb je altijd snellere verbinding dan met draadloos internet.

Over het spel, ik ga de ps3 2de hands kopen (stuk goedkoper en zit nog garantie op) en ik zoek er een met motorstorm en resistance: fall of men. Als ik die niet kan vinden met die spellen koop ik ze er later denk ik bij.

Volgens mij kon je mensen toevoegen aan vriendenlijst op hoofdmenu van ps3, maar dat zien we dan nog wel want dan moet je nickname hebben.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

ethernetkabel: ik heb nog niet gebruikt zit nog in zakje vraag niet naar de reden, maar als ik het zo voor me zie schat ik 2tot3 meter als ik niet scheel ben :cab:

EDIT: over de garantie ik las in de manual dat de garantie verleent word aan de eerste eigenaar van de console

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

ethernetkabel: ik heb nog niet gebruikt zit nog in zakje vraag niet naar de reden, maar als ik het zo voor me zie schat ik 2tot3 meter als ik niet scheel ben :cab:

EDIT: over de garantie ik las in de manual dat de garantie verleent word aan de eerste eigenaar van de console

Als je hem op 2/3 meter schat zal het zoiezo wel geen 10 meter zijn, dus koop ik zelf ethernet kabel.

En misschien heeft de 1ste persoon hem nog niet geregistreerd ofzo dat ik kan zeggen dat ik 1ste eigenaar ben (als dit werkt) anders doe ik het gewoon via zijn naam maar ik ga er niet van uit dat de ps3 kapot gaat want tot nu toe heeft de ps3 nog geen enkele problemen (in tegenstelling tot 360).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...