Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

aan playstation 3 owners, kunnen jullie me ff zeggen waarvoor je moet betalen bij de ps3?

en moet je aanbetalen om online te gamen of is dit gratis?

Greetz

Gamen over PS3-online is helemaal gratis. Het zou echter wel kunnen dat je moet betalen voor sommige downloads, zoals extra auto's in Gran Turismo en dergelijke.

Link to comment
Delen op andere websites

MGS 4 is echt alleen voor de PS3

Constant ontstaan er geruchten over een mogelijke port van MGS 4 naar de Xbox 360. Dit tot groot ongenoegen van de Playstation fans. Deze geruchten zijn blijkbaar ook bij Konami binnen gekomen want zei stuurden vandaag het bericht uit dat MGS 4 exclusief blijft voor de PS3.

Earlier this year Kojima revealed he had a "strong interest" in working on Xbox 360 and particularly PC. However, Konami remained insistent this morning to Eurogamer that MGS 4 was a PS3 title, though a release date and any other specifics were still to be confirmed.

Wat 1 april allemaal wel niet kan!

Hideo werdt de vraag gesteld de vraag waarop xbox360 gamers hoopten een positief antwoord te krijgen:

Hideo zegt op de xbox360 vraag letterlijk:

Pity. So, Devil May Cry 4, going multiplatform. Thoughts? Comments?

hideo

"I think it's up to each project, and the individual producer", he says. "If they want to take it multiplatform, they will".

I'm going somewhere with this question, and he knows exactly where that is...

hideo

"But like I said, MGS4 is aimed for the movie theatre, it's aimed for the PS3, so the game's scenario and graphics need this theatre-type hardware. It's when a producer has a game that can work on the 'DVD level' that a game will go multiplatform", he says. Sorry kids. Your "OMGMGS4360" banners will have to come out another day.

BRON: PS3Focus.nl

P.S. MGS 4 word groter dan 25 GB :bier::klap:

Bewerkt: door M.Gordon
Link to comment
Delen op andere websites

P.S. MGS 4 word groter dan 25 GB :bier::klap:
Dan neemt Kojima dus geen enkle moeite om de grote van hun game laag te houden. Ik weet zeker dat als ze ales opitmaal zouden comprimeren, wat dus wat moeite kost, het makkelijk op een DVD'tje past. Alleen zijn ze dus te lui, met in het achterhoofd de gedachten: ''Alles past toch wel op Blu-Ray!'' Wat is het eindresultaat? Je moet € 200,- meer betalen voor een console waar een Blu-Ray speler in zit, waar je dus niks aan hebt.

Blu-Ray is gewoon overbodig, ik snap trouwens ook niet waarom je blij bent dat de game 25 GB groot word...

Link to comment
Delen op andere websites

''Alles past toch wel op Blu-Ray!'' Wat is het eindresultaat? Je moet € 200,- meer betalen voor een console waar een Blu-Ray speler in zit, waar je dus niks aan hebt.

Blu-Ray is gewoon overbodig.

Ik weet nog dat mensen het raar vonden dat Sony een DVD-speler in de PlayStation 2 stopte, spellen zouden toch nooit groter worden dan 800MB... :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

PlayStation 3 verkoop in UK daalt met 82%

Hij ligt nog geen twee weken in de winkels, maar nu al lijkt de PlayStation 3, Sony's nieuwe troetelkindje, een daverend succes. Zowel in Nederland als in de rest van Europa verkocht het apparaat in de eerste week als een tierelier. Ook de spellen die uitgebracht zijn samen met de console zijn stuk voor stuk zeer goede games (op Genji na).

In het Verenigd Koninkrijk echter is er iets vreemd gebeurd in de tweede week dat de PS3 verkrijgbaar was: de verkoop daalden met maar liefst 82%! Aangezien de PlayStation in de eerste week ontzettend goed verkocht en overal records neerzette was een daling wel te verwachten, maar 82% is wel een erg grote daling.

Niet alleen de verkoop van de console zelf stortte ineen als kaartenhuis, maar ook de bijbehorende games verkochten een stuk minder dan in voorgaande week. Hier was ook een daling zichtbaar van maar liefst 60%. De cijfers gelden alleen voor het Verenigd Koninkrijk en zijn representatief voor ongeveer 90% van de bedrijven.

Of deze daling komt doordat de PS3 niet meer goed verkrijgbaar is en er gewacht moet worden op een nieuwe lading is niet bekend. Het kan namelijk ook zijn dat de fans de PlayStation 3 al in de eerste week gehaald hebben en dat de overige mensen even de kat uit de spreekwoordelijke boom kijken. Hoe dan ook; Sony wilde niet reageren op de cijfers.

bron: www.gamer.nl

Samengevat: - Games verkochten 60% minder na de launch in de UK.

- De PS3 verkocht 82%! minder dan bij de launch.

- Bijna alle games verkochten in het begin goed, behalve Genji.

Ik vind dit nieuwsbericht heel normaal, je zag ook dat de PS3 bij de launch alle records verbrak in het Verenigd Koninkrijk, dus dan is het ook meer dan normaal dat je de week erna niet zo veel PS3's verkoopt! Ze spreken er nu al van dat de PS3 toch een flop wordt, maar ik vind dat je je niet kan baseren op 2 weken.

Link to comment
Delen op andere websites

aan playstation 3 owners, kunnen jullie me ff zeggen waarvoor je moet betalen bij de ps3?

en moet je aanbetalen om online te gamen of is dit gratis?

Greetz

Om online te gamen hoef je niet standaard te betalen, er is geloof ik wel content waar je voor betalen moet.

>>> Door Jowx: Dat antwoord was al gegeven, in het vervolg het topic verder lezen voordat je antwoord. :) <<<

Gaat nogal kut als je gfx drivers nog niet geinstalleerd zijn. :puh:

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

P.S. MGS 4 word groter dan 25 GB :bier::klap:
Dan neemt Kojima dus geen enkle moeite om de grote van hun game laag te houden. Ik weet zeker dat als ze ales opitmaal zouden comprimeren, wat dus wat moeite kost, het makkelijk op een DVD'tje past. Alleen zijn ze dus te lui, met in het achterhoofd de gedachten: ''Alles past toch wel op Blu-Ray!'' Wat is het eindresultaat? Je moet € 200,- meer betalen voor een console waar een Blu-Ray speler in zit, waar je dus niks aan hebt.

Blu-Ray is gewoon overbodig, ik snap trouwens ook niet waarom je blij bent dat de game 25 GB groot word...

Zoals PietjeII al zegt vroeger dacht men ook dat een dvd speler in console maar overbodig is. Ik denk niet dat ze games als san andreas op een cd zouden passen, deze past nog maar net op dvd. (en niet zeggen dat dat kan worden gecompressed want dit kan nooit zoveel dat het 800 mb is, ook kan door compressen lag ontstaan in spel).

Een game die over 5 jaar uit komt (b.v. GTA VI) met enorme stad en alles in superhoge kwaliteit, enorm veel geluidsfragmenten ook van de beste kwaliteit past dit denk ik niet op een dvd.

En dat je je af vroeg waarom hij blij is dat het 25+ gb wordt, omdat dit betekend dat blue ray niet zo overbodig is als jij denkt.

Link to comment
Delen op andere websites

P.S. MGS 4 word groter dan 25 GB :bier::klap:
Dan neemt Kojima dus geen enkle moeite om de grote van hun game laag te houden. Ik weet zeker dat als ze ales opitmaal zouden comprimeren, wat dus wat moeite kost, het makkelijk op een DVD'tje past. Alleen zijn ze dus te lui, met in het achterhoofd de gedachten: ''Alles past toch wel op Blu-Ray!'' Wat is het eindresultaat? Je moet € 200,- meer betalen voor een console waar een Blu-Ray speler in zit, waar je dus niks aan hebt.

Blu-Ray is gewoon overbodig, ik snap trouwens ook niet waarom je blij bent dat de game 25 GB groot word...

Zoals PietjeII al zegt vroeger dacht men ook dat een dvd speler in console maar overbodig is. Ik denk niet dat ze games als san andreas op een cd zouden passen, deze past nog maar net op dvd. (en niet zeggen dat dat kan worden gecompressed want dit kan nooit zoveel dat het 800 mb is, ook kan door compressen lag ontstaan in spel).

Een game die over 5 jaar uit komt (b.v. GTA VI) met enorme stad en alles in superhoge kwaliteit, enorm veel geluidsfragmenten ook van de beste kwaliteit past dit denk ik niet op een dvd.

En dat je je af vroeg waarom hij blij is dat het 25+ gb wordt, omdat dit betekend dat blue ray niet zo overbodig is als jij denkt.

Nee hoor, de vergelijking die je maakt is gewoon niet goed. Games als Oblivion passen nog makkelijk op een DVD'tje, daarom is Blu-Ray overbodig. Waarom duur doen als goedkoop kan? :sigaar:

Over 5 jaar kunnen er inderdaad games als GTA V (VI is nog héél ver weg als we in triologies gaan denken) met superieur beeld en geluid, alleen heb ik zo'n voorgevoel dat we dan al bezig zijn met de Playstation 4 en de volgende Xbox. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou zo lang duren de GTA delen niet, op de PS2 is ook III en vice city en san andreas gekomen dus op de PS3 komt denk ik IV en V en VI ;)
Zoals ik al zei; als we in triologies tellen komt GTA V op de Playstation 4 en de volgende Xbox. Zo hebben we nu GTA IV op de Xbox 360 en de Playstation 3, waarbij dan nog 2 vervolgen komen, net als Vice City en San Andreas op de Playstation 3, Xbox en de PC.

Ookal is dit niet het juiste topic om over GTA te gaan beginnen.. :cab:

Bewerkt: door SamShine
Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

weet iemand wat ikvoor rouer moet kopen om online te kunnen spelen? Ik heb wel een router aar als ik verbinding wil maken dan kan hij hem niet ontvangen

Bewerkt: door Warrior
Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

weet iemand wat ikvoor rouer moet kopen om online te kunnen spelen? Ik heb wel een router aar als ik verbinding wil maken dan kan hij hem niet ontvangen

Met de playstation 3 kan je óf met een router (draadloze verbinding ^^), of met een kabel verbinding maken met het internet. Met een draadloze verbinding kan er inderdaad nogal wat fout gaan, met een kabel zul je verder geen problemen tegenkomen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

weet iemand wat ikvoor rouer moet kopen om online te kunnen spelen? Ik heb wel een router aar als ik verbinding wil maken dan kan hij hem niet ontvangen

Met de playstation 3 kan je óf met een router (draadloze verbinding ^^), of met een kabel verbinding maken met het internet. Met een draadloze verbinding kan er inderdaad nogal wat fout gaan, met een kabel zul je verder geen problemen tegenkomen. :)

Ik had geprobeerd om hem met de kabel aan te sluiten alleen op mijn modem zit er geen aansluiting voor :S

Weet iemand misschien wat voor een router ik moet kopen?

Bewerkt: door Warrior
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet veel zeggen over de PS3. Maar loopt die eigenijk wel goed? Ik kom bij de MediaMarkt en daar staan de dozen vol met PS3's gewoon opgestapeld. Ik denk wel een stuk of 20 á 30. Zou dit door de prijs komen of omdat men al een 360 had? Toch wel een interessant discussie onderwerp :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...