Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoppa ff PS3 nieuws

Motorstorm is een off road racer, waarin je zowel met buggy's als motoren kunt spelen. De game werd aangekondigd tijdens de E3 van 2005.

Tijdens dezelfde E3 werd een filmpje van Motorstorm getoond. Dit filmpje gooide hoge ogen omdat de beelden er erg indrukwekkend uitzagen. Velen vermoedden dan ook dat dit om een CGI filmpje ging.

Vandaag is bekend geworden dat het filmpje getoond werd vanaf een PS3 Alpha Kit, uitgerust met een langzame versie van de Cell processor die in de uiteindelijke PS3 zal zitten.

Dit zijn geen geruchten, maar uitspraken van de ontwikkelaar van Motorstorm. Het belooft nog een harde strijd te worden.

Wil je het filmpje nog eens zien?Klik dan Hier

Geplaatst:

Het bewijs dat de ps3 beter is is er :puh::p en sony zecht ook dat de ps3 2x sneller zal zijn dan de xbox 360 en as sony nu liecht is dat wel slechte reclame zijn dus daar zijn wel al zeker van he, maar nu mijn tabelletje he :puh:

Onderaan deze website pagina staat de tabel

en zoals je ziet is bijna alles beter bij de ps3 :) eerlijk is eerlijk en de tabel liegt niet.

Geplaatst:

En toch zijn er nog steeds van die voze xboxers die zich tog nog belachelijk willen maken over de controller van de ps3 nu dat het bekend is dat de controller ooo zo confortabel is

Playstation%203.jpg

Geplaatst:

dat geloof ik niet :bonk:

dat zijn van die typjes die vol blijven houden dat de xbox beter (ook als de PS3 uit is)...dus gwoon niet op reageren...we weten wel beter :cya::klap::engel:

Geplaatst:

Ik heb net dat filmpje gezien van het spel Motorstorm.

En ik moet zeggen dat het er heel mooi uit ziet.

Die crashes zien er echt prachtig uit, alle modder wat je ziet ook.

Alles is tot in de details weergegeven.

PS: De site van Meetlat doet het niet.

@--> Meetlat: Ik zie net dat jij een dubbelpost hebt geplaatst.

Ik zou het fijn vinden als je de volgende keer de ''Edit knop'' gebruikt.

Alvast bedankt voor de medewerking. ;)

Geplaatst:

Mazzeltje ik wist het, had het net door nadat ik op de reactie toevoegen knop had gedrukt :$ ma ja te laat he.

Maar ik wou die kerel met z'n banaan gwwn is goed voor schut zetten zoon lullige xboxer die dan de ps3 wat in het belachelijke trek.

Maar swat mijn site doet het niet ??? ga dan eens gwwn naar **HIER** en klik dan linksvanboven in het menu op consoles, en dan helemaal onderaan de pagina staat het.

Ik zit met exames dus ik zal de komende week niet veel posts doen (misschiem wel 's avonds vanuit me bed met me psp maar dat zie ik nog wel) het is maar dat jullie 't weten.

Geplaatst: (bewerkt)
:D m'n ouders denken dat ik nu lig te maffen maar ik lig te psp'en en te posten :-p. maarreuh al de spec's (de normale zoals CPU en videokaartenzo he) kloppen die ijgenlijk of zijn het fabeltjes? ps: dat niuws van henk_jan over die cell pro is dat goed of slecht? meer uitleg plz. Bewerkt: door meetlat

Het filmje van motorstorm wat te zien was op de E3 was gemaakt op een Alpha kit, dat wil zeggen dat die kit nog niet de echte versie van de PS3 is, in die Alpha kit zat een andere Cell chip dan die in de PS3 komt (die van de PS3 word nog krachtiger)...dit is dus zeer goed nieuws omdat het spel er zelf dan nog beter uit kan komen te zien.

Wat betreft de specs, dat is gewoon allemaal waar dat komt allemaal in de PS3...ook die video kaart:P :Y

Ik hoop dat je het nu begrijp :*D

Update!!!:

Sony: PS3 in de lente 2006 :klap:

Sony heeft gezegd dat de Playstation 3 nog steeds op schema ligt en in de lente in de winkels terecht te komen.

Het grootste doel van Sony op dit moment is om de console tegelijk met de release van Blu-Ray uit te brengen, om zo een goede voorsprong op HD-DVD te krijgen, die door Microsoft wordt gebruikt.

Het is nog niet duidelijk of het een wereldwijde release is en de prijs is ook nog niet bekend. Laten we het hopen dat we snel te horen krijgen hoe alles zit.

Bewerkt: door henk_jan
Geplaatst:

dat van de release stondt tog ook in mijn tabel :-p. maar dat van die cell chip en die speck's vrolijken me weeral op :)

kijk naar de vorige generatie playstation2 was er 2 a 3 jaar ofzo voor de xbox, welke console had betere graphics en lade sneller .... idd de xbox, Maar nu komt de xbox 360 eerder uit dus heeft sony nog 1 jaar de tijd om lekker nog vanalles te gaan veranderen. (meer zeg ik niet)

ja de ps2 kwam eerder dan de xbox en die verkocht veel beter en nu is de xbox360 er eerder dan de ps3 dus gaat de X360 waarschijnlijk beter verkopen ook al is de ps3 beter

Bewerkt: door dudedude
Geplaatst:
kijk naar de vorige generatie playstation2 was er 2 a 3 jaar ofzo voor de xbox, welke console had betere graphics en lade sneller .... idd de xbox, Maar nu komt de xbox 360 eerder uit dus heeft sony nog 1 jaar de tijd om lekker nog vanalles te gaan veranderen. (meer zeg ik niet)

ja de ps2 kwam eerder dan de xbox en die verkocht veel beter en nu is de xbox360 er eerder dan de ps3 dus gaat de X360 waarschijnlijk beter verkopen ook al is de ps3 beter

Dit is echt de slechte redenering die ik ken.. Dit kwam gewoon omdat de ps2 een must have was en de xbox alleen voor echte gamers is. De meeste gewone mensen hebben een ps ipv xbox.

Geplaatst:

kijk:

xbox verkocht er 22 miljoen xboxen.

ps2 100 miljoen

ik schat dat het nu wordt:

xbox360 verkoopt er 45 miljoen

ps3 65 mijloen

er gaan van PS naar X

en van X naar PS

en er stoppen een paar met gamen omdat het te duur is

ik schat zo iets van verkoop

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...