TekaLoca Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Iedereen die voor (ik dacht iets van 17 april 2011) een account heeft op het Playstation Network krijgt 2 van de 5 gratis games. Keuze uit: InFamous, WipeOut HD, Rachet & Clank, Dead Nation en Little Big Planet. Als extra krijg je nog een maand lang gratis Playstation Plus abonnement, waardoor je gratis content kan downloaden. Het is volgens mij alleen intressant voor dat maandje Plus, toch? Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Iedereen die voor (ik dacht iets van 17 april 2011) een account heeft op het Playstation Network krijgt 2 van de 5 gratis games. Keuze uit: InFamous, WipeOut HD, Rachet & Clank, Dead Nation en Little Big Planet. Als extra krijg je nog een maand lang gratis Playstation Plus abonnement, waardoor je gratis content kan downloaden. Het is volgens mij alleen intressant voor dat maandje Plus, toch? Nja, maar Dead Nation is ook wel leuk. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Iedereen die voor (ik dacht iets van 17 april 2011) een account heeft op het Playstation Network krijgt 2 van de 5 gratis games. Keuze uit: InFamous, WipeOut HD, Rachet & Clank, Dead Nation en Little Big Planet. Als extra krijg je nog een maand lang gratis Playstation Plus abonnement, waardoor je gratis content kan downloaden. Het is volgens mij alleen intressant voor dat maandje Plus, toch? ik vind dat plus gedoe maar afzetterij. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Hoezo.. het is gratis. Ja nu ja, maar eerst niet. Reageren
PowerPats Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 en je krijgt gratis burnout revenge erbij met Plus. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Nou,ik drukte op inloggen 10 minuten geleden en hij begon te laden... Hij is nu nog aan het laden Iemand nog dit probleem? Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 en je krijgt gratis burnout revenge erbij met Plus. Als je Plus verloopt mag je gedownloade games (behalve Minis) toch niet houden. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Inderdaad, maar de game is het zeker waard om te downloaden. Ik heb 'm zelf al op disc, maar als je het spel nog niet gespeeld hebt is het echt een aanrader. En de diehard Platinum hunters moeten hard aan het werk deze maand. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Het leukste van al vind ik toch LittleBigPlanet hoor ! Nooit echt op het idee gekomen dit machtig goed spel te kopen, maar nu ik eindelijk de kans krijg om het te spelen, ben ik zo goed als verslaafd. Niet goed meegenomen aangezien volgende week mijn examens beginnen ! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Het leukste van al vind ik toch LittleBigPlanet hoor ! Nooit echt op het idee gekomen dit machtig goed spel te kopen, maar nu ik eindelijk de kans krijg om het te spelen, ben ik zo goed als verslaafd. Niet goed meegenomen aangezien volgende week mijn examens beginnen ! LittleBigPlanet heb ik al twee jaar. Heb de platinum anderhalf jaar geleden gehaald. Ben nu ook bezig deze te behalen in LittleBigPlanet 2. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Het leukste van al vind ik toch LittleBigPlanet hoor ! Nooit echt op het idee gekomen dit machtig goed spel te kopen, maar nu ik eindelijk de kans krijg om het te spelen, ben ik zo goed als verslaafd. Niet goed meegenomen aangezien volgende week mijn examens beginnen ! Ik ook en ik heb net LA Noire. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Ohja een vraagje voor die spellen kun je daar ook throphies voor halen? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Waarom niet? Het is gewoon hetzelfde maar dan gedownload, niet op disc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.