benhelsloot Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 infamous vind ik een top spel alleen duurde lang met downloaden Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Dat komt omdat iedereen die dingen nu aan het downloaden is. Dan duurt het gewoon lang, helaas. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Het mooie van die Welcome back pack is dat als je 2 accounts hebt (EU&US) kan je 4 games downloaden ipv 2 Volgens mij niet hoor, je kan (maar) een keer per PS3, als je er twee hebt gedownload verdwijnt het icoontje naar de gratis spellen. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Dat is niet waar, per PlayStation 3 account wat voor (ehh?) 17 april uit mijn hoofd is geregistreerd kan je twee games downloaden. Als jij dus drie Europese accounts hebt kan je alle vijf de games downloaden van Europa. En als je ook nog een Amerikaans account hebt dan kan je Super Stardust er ook nog eventjes bijkrijgen. Dan heb je dus zes gratis games. Reageren
PowerPats Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Morgenochtend om 2 uur is de Sony E3 conference ik ga hem kijken in Playstation Home, Lijkt me best geinig. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 (bewerkt) Morgenochtend om 2 uur is de Sony E3 conference ik ga hem kijken in Playstation Home, Lijkt me best geinig. Bedankt voor de tip! Was al helemaal vergeten dat de persconferentie van Sony live werd gestreamed in PlayStation Home. Als ik mijn geluid dus niet aan de praat krijg op mijn pc ga ik hem wel daar kijken. Edit: Firmware update 3.65 is live Earlier tonight we released an optional system software update (v3.65) for PlayStation 3. This new firmware improves the operating stability of some PS3 format software, and changes the XMB item SaveData Utility (minis) to [saveData Utility(minis/PSP)]. Again, this update is optional, and can be downloaded by selecting System Update from the Setting column of the XMB. Bewerkt: 7 juni 2011 door Kenny-Petrovic Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Kan iemand mij vertellen of Burnout: Paradise City op je Playstation blijft als je PS Plus abonnement voorbij is? En al die andere dingen die ik gedownload heb met mijn tijdelijk gratis PS Plus abonnement ook? Reageren
Platypus Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Als je ervoor betaald heb, behoud je de games. Als ze gratis waren, verdwijnen ze na je PS Plus abonnement. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 (bewerkt) Dat is niet waar, per PlayStation 3 account wat voor (ehh?) 17 april uit mijn hoofd is geregistreerd kan je twee games downloaden. Als jij dus drie Europese accounts hebt kan je alle vijf de games downloaden van Europa. En als je ook nog een Amerikaans account hebt dan kan je Super Stardust er ook nog eventjes bijkrijgen. Dan heb je dus zes gratis games. Je hebt gelijk, ze verdwijnen wel uit de Store op andere accounts(althans, bij mij) maar via > PS Network, accountbeheer, transactie gedeuns, service list kon ik er weer bijkomen en kan ik ze downloaden Thanks Yes, weet gelukkig weer het wachtwoord van mijn Japanse en Amerikaanse account, dus kan ze alle 6 meenemen Bewerkt: 8 juni 2011 door GolfG60 Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Dat is niet waar, per PlayStation 3 account wat voor (ehh?) 17 april uit mijn hoofd is geregistreerd kan je twee games downloaden. Als jij dus drie Europese accounts hebt kan je alle vijf de games downloaden van Europa. En als je ook nog een Amerikaans account hebt dan kan je Super Stardust er ook nog eventjes bijkrijgen. Dan heb je dus zes gratis games. Je hebt gelijk, ze verdwijnen wel uit de Store op andere accounts(althans, bij mij) maar via > PS Network, accountbeheer, transactie gedeuns, service list kon ik er weer bijkomen en kan ik ze downloaden Thanks Yes, weet gelukkig weer het wachtwoord van mijn Japanse en Amerikaanse account, dus kan ze alle 6 meenemen 5. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Nee zes. Wij hebben vijf verschillende games en Amerika ook, alleen in Amerika hebben zij geen Ratched and clank maar Super Stardust. Dus dan kan je er zes krijgen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Dat is niet waar, per PlayStation 3 account wat voor (ehh?) 17 april uit mijn hoofd is geregistreerd kan je twee games downloaden. Als jij dus drie Europese accounts hebt kan je alle vijf de games downloaden van Europa. En als je ook nog een Amerikaans account hebt dan kan je Super Stardust er ook nog eventjes bijkrijgen. Dan heb je dus zes gratis games. Je hebt gelijk, ze verdwijnen wel uit de Store op andere accounts(althans, bij mij) maar via > PS Network, accountbeheer, transactie gedeuns, service list kon ik er weer bijkomen en kan ik ze downloaden Thanks Yes, weet gelukkig weer het wachtwoord van mijn Japanse en Amerikaanse account, dus kan ze alle 6 meenemen 5. Beter gezegd, er zijn 10 PS3 games. Europa heeft Ratchet & Clank, Wipeout, Infamous, Dead Nation en Little Big planet. Amerika heeft Wipeout, Infamous, Dead Nation, Little Big Planet en Stardust. Azië heeft Wipeout, Echochrome, The Last Guy, Locoroco nogwattes, en Hustler Kings. Ik kan er dus 8 meenemen, en ik laat Locoroco en The Last guy achter denk ik Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Dat is niet waar, per PlayStation 3 account wat voor (ehh?) 17 april uit mijn hoofd is geregistreerd kan je twee games downloaden. Als jij dus drie Europese accounts hebt kan je alle vijf de games downloaden van Europa. En als je ook nog een Amerikaans account hebt dan kan je Super Stardust er ook nog eventjes bijkrijgen. Dan heb je dus zes gratis games. Je hebt gelijk, ze verdwijnen wel uit de Store op andere accounts(althans, bij mij) maar via > PS Network, accountbeheer, transactie gedeuns, service list kon ik er weer bijkomen en kan ik ze downloaden Thanks Yes, weet gelukkig weer het wachtwoord van mijn Japanse en Amerikaanse account, dus kan ze alle 6 meenemen 5. Beter gezegd, er zijn 10 PS3 games. Europa heeft Ratchet & Clank, Wipeout, Infamous, Dead Nation en Little Big planet. Amerika heeft Wipeout, Infamous, Dead Nation, Little Big Planet en Stardust. Azië heeft Wipeout, Echochrome, The Last Guy, Locoroco nogwattes, en Hustler Kings. Ik kan er dus 8 meenemen, en ik laat Locoroco en The Last guy achter denk ik Lolwat. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Lolwat. Vraag me niet waarop het slaat, maar het is blijkbaar zo, jammer dat de Japanse zoveel kutgames heeft. Hoopte stiekem op Modnation Racers bij Welcome Back Pack :$ Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Dat wil jij niet! Volgens mij is die game zelf idioot groot en aan updates ben je ook nog wel ff aan het downloaden. Die kan je volgens mij beter op disk hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.