Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat wil jij niet! Volgens mij is die game zelf idioot groot en aan updates ben je ook nog wel ff aan het downloaden. Die kan je volgens mij beter op disk hebben.

maar op disk moet je het ook nog steeds installeren.

Geplaatst:

Dat wil jij niet! Volgens mij is die game zelf idioot groot en aan updates ben je ook nog wel ff aan het downloaden. Die kan je volgens mij beter op disk hebben.

maar op disk moet je het ook nog steeds installeren.

Idd, anders zijn de laadtijden ook overdreven lang, maar ik zag dat Modnation ook niet te koop is in de PS Store dus die zal wel te groot zijn qua formaat gok ik.

Geplaatst:

Voor de PlayStation 3 is hij inderdaad niet te koop in de PlayStation Store maar voor de PlayStation Portable is hij wel degelijk te koop in de store.

Geplaatst:

Voor de PlayStation 3 is hij inderdaad niet te koop in de PlayStation Store maar voor de PlayStation Portable is hij wel degelijk te koop in de store.

Ja, maar die is ook 'maar' 1,3gb, en ik zag dat de PS3 versie zo'n 17gb is op bepaalde sites.

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik ben nu al zon 3.5 uur aan het proberen om die update te downloaden, maar elkekeer bij 10 tot 11 % zegt i "80710732 download kon niet worden voltooid"

dus ik was ana het zoeken op internet of ik hem via usb erop kon zetten, maar die kon ik nog niet vinden!

als iemand weet hoe ik die fout 8071023 kan verhelpen of weet waar die update via de pc te downloaden is, zou ik dat heel fijn vinden

Alvast bedankt!

Geplaatst: (bewerkt)

Meer mensen schijnen hier last van te hebben heb ik gelezen..

Maargoed, hier kun je altijd de meest recente update downloaden op je PC. Je weet hoe je hem moet installeren op je PS3 via een USB-Stick?

Tevens had je een vraag als deze beter in het grote PS3 topic geplaatst. :puh:

Bewerkt: door Sentasi
Geplaatst:

Btw weet iemand hoe het komt dat men ps3 veel vasthangt de laatste tijd. Enkel bij assassins Creed 2 denkek. :duh:

Geplaatst:

Btw weet iemand hoe het komt dat men ps3 veel vasthangt de laatste tijd. Enkel bij assassins Creed 2 denkek. :duh:

krijgt de ventilatie genoeg ruimte ?

• 4 weken later...
Geplaatst:

ha, Blu Ray lens is denk ik kaduuk, hij leest opeens geen games meer en ziet ze ook niet in het menu. Loopt vast als er een game inzit(gelijk) Klote

Geplaatst:

Kan je ook verhelpen door de veilige modus te gebruiken om het datasysteem te herstellen ;)

Geplaatst:

Kan je ook verhelpen door de veilige modus te gebruiken om het datasysteem te herstellen ;)

Veilige modus bij een ps3? Heb ik iets gemist?

Geplaatst: (bewerkt)

Veilige modus bij een ps3? Heb ik iets gemist?

Ja.

Bewerkt: door Velaro
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...