Yohan Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Echt he Erh is dit geen spam? En ik bedoelde Assasin's Creed.. Reageren
meetlat Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 oops, zal der op letten in t vervolg... Reageren
SamShine Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 oops, zal der op letten in t vervolg... 2e keer... Dit valt ook onder 'spam' . Reageren
meetlat Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 ooh? nouw dan maak ik deze verondschuldigingspost wat langer, trouwens Assassin's Creed. wat voor soort game is het en heeft het netwerkplay, want ik wil in het begin wel een game die on-line kan,.... Reageren
Yohan Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Ook dit keer is Google weer je vriend... Dit is de officiele site van Assasins Creed, met een erg vette trailer! Reageren
Jowx Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) ------------------------- Wii controller heeft Dual Shock 3 niet beïnvloed Nieuws | 1 juni 2006 - Op de afgelopen E3 maakte Sony bekend dat de Dual Shock 3, de controller van de PlayStation 3, een bewegingssensor zou bevatten vergelijkbaar met die van de Nintendo Wii. Vele vonden dat de Japanse gigant het idee van de Wii gestolen had, Sony liet nu echter weten dat de controller van de Wii de ontwikkeling van de Dual Shock 3 totaal niet heeft beïnvloed. De president van Sony Computer Entertainment's Worldwide Studios, Phil Harrison, liet dat onlangs in het Duitse Der Spiegel weten. Zijn reactie liegt er niet om: "In a certain way, I understand why people would say such things, but it is stupid, if you'll forgive me saying so." Bovendien werkte Sony al aan de sensor voordat bekend werd dat de Wii het zou gaan gebruiken. "We have already worked on it a long time, and Nintendo almost certainly has done likewise with something similar. It is perfectly naturally for two companies to work on (nearly) identical devices. It's like that with technology." Tevens ging Harrison kort in op de PlayStation 3 zelf. Zo noemde hij het op Linux gebaseerde operating system van de PS3 dat volgens hem genoeg processor kracht en niet-gaming functionaliteiten heeft om PC's te verslaan. "We believe that the PS3 will be the place where our users play games, watch films, browse the Web, and use other home computer functions. The PlayStation 3 is a computer. We do not need the PC." De lancering van de PlayStation 3 staat vooralsnog voor november 2006 gepland Bron: InsideGamer ------------------------- ------------------------- Project Rub-maker gaat zich op PS3 concentreren Nieuws | 2 juni 2006 - Takumi Yoshinaga, de man die verantwoordelijk is voor Project Rub (in Amerika en Japan beter bekend als 'Feel the Magic XY/XX') wil zich graag in de toekomst concentreren op de PlayStation 3. Of ontwikkelaar Sonic Team, waar Yoshinaga voor werkt, zich in zijn geheel gaat focussen op de PlayStation 3 is nog onduidelijk. Bron: InsideGamer ------------------------- ------------------------- Sony 'steelt' er maar op los! Sony heeft het zwaar de laatste tijd, zij hebben PNP "gestolen" van Microsoft, de titlfunctie van Nintendo enz, enz. Sony "steelt" schijnbaar alles bij elkaar. Nu is weer er iets erbij gekomen, Sony heeft het ontwerp van de ps3 ook gestolen Ja heus waar. Luwan Gymnaisum In Shanghai Verrek, dat is toch de?.......Juist ja. Bron: PS3Focus ------------------------- Dit lijkt me wel wat ver gezocht, over die controller lijkt het me daarintegen wel wat duidelijker. Ze hadden eerst de boomerang controller Direct nadat Nintendo de controller had gepresenteerd zegt Sony dat die controller van hun nog in ontwikkeling is. Op de E3 tonen ze de nieuwe controller met tilt sensor. De tilt sensor wordt overweldigend ondersteund. Er kan maar liefst ÉÉN (!!!) game worden getoond. Developers zijn verbaast, zelfs de grootste developers die meestal als eerste een zo volledig mogelijke development-kit ontvangen blijken niks te weten van de tilt sensor. De rumble feature is spoorloos... Sony krijgt wat kritiek op het gekopieer. Ze wringen zich in allerlei bochten om het te laten lijken alsof ze er wel langer mee bezig waren. Ze trekken een stoffig patentje ergens onder uit een la om te "bewijzen" dat ze het al lang van plan waren. Nu maakt het op zich niks uit dat er van de concurrentie wordt afgekeken, zolang de consoles er beter van worden hebben wij (gamers) er alleen maar profijt van. Waar ik me wel aan irriteer is dat Sony het niet wil/durft/kan toegeven en zich er met lachwekkende (en eigenlijk te dom voor woorden) argumenten. Voor het geval dat iemand gaat lopen schreeuwen dat ik een Nintendo-Fanboy ben, ik ben ook van plan om de PS3 te kopen. Ik heb alleen een beetje een anti-Sony houding in dit topic omdat niemand lijkt in te zien dat Sony domme dingen aan het doen is. Zeker richting de media maakt Sony blunders, op vele game sites wordt nu dan ook sarcastisch gepost over Sony. Neem een voorbeeldje aan onderstaand bericht: "Toen de Nintendo 64 in 1996 kwam, zeiden we toch ook niet: Nintendo, je hebt ons idee om 3D-games te maken gejat?!" - President Sony Computer Entertainment's Worldwide Studios, Phil HarrisonOp de Sega Saturn niet en op de SNES al helemaal niet. Wolfenstein 3D en Doom? Nee joh. De PlayStation had de primeur. God, wat een genie is die man toch. Dat ie zijn gelijk toch zó onder woorden kan brengen. Op de E3 heeft Sony het ook moeten afleggen tegen Nintendo, en nog steeds blijven fanboys roepen dat de PS3 het heel goed heeft gedaan op de E3. Ik heb m'n zegje weer gehouden, ik kan ook niet wachten om alle haat-reacties in ontvangst te nemen van Sony-Fanboys. Bewerkt: 2 juni 2006 door Jowx Reageren
Yohan Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Mijn god... Dit is echt zielig gewoon van Sony, doen alsof ze er al eerder mee bezig waren, zodat het niet gejat lijkt. Zo bewijzen ze juist alleen maar dat dit idee van de Wii-mote afkomt. Komop Sony geef Nintendo is wat credits voor jullie motion-sensor. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 1. Motion en tiltsensors is wat anders. 2. Sony heeft er al pattent op sinds 99 dus vanaf toen of eerder zijn ze er al mee bezig. Reageren
Yohan Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 1. Motion en tiltsensors is wat anders.2. Sony heeft er al pattent op sinds 99 dus vanaf toen of eerder zijn ze er al mee bezig. 1. Dat die 2 sensors verschillen weten wij ook wel. Maar dat Sony nou net ''ook'' een sensor laat inbouwen nadat de Wii-mote bekend word gemaakt. 2. Hou alsjeblieft op over dat ''patent'', Jij weet net zo goed als mij dat dit echte onzin is, Sony zag Nintendo en dacht ''Hey dat is origineel, dat doen wij ook!'' Alleen jij als trouwe Sony fan durft dat niet hard op te zeggen noch te typen Kap dus met al je loze argumenten... Reageren
Jowx Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 1. Motion en tiltsensors is wat anders.2. Sony heeft er al pattent op sinds 99 dus vanaf toen of eerder zijn ze er al mee bezig. Komt hij weer met z'n standaard praatje. Een paar vragen voor je. 1 Waarom hadden ze op de E3 van 2005 de wel bekende boomerang/banaan controller? 2 Waarom heeft Sony op de E3 van 2005 niks over die techniek gezegd? 3 Waarom maakt Sony nadat de Wii controller is gepresenteerd pas bekend dat ze een nieuwe controller ontwikkelen? 4 Waarom werd de tilt-functie door maar 1 game ondersteund op de E3 van 2006? 5 Waarom waren de ontwikkelaars verrast van de tilt-functie op de E3 als Sony er al mee bezig zou zijn? 6 Waarom hebben ontwikkelaars die meestal als eerste een zo volledig mogelijke development-kit ontvangen niks gehoord over de tilt-functie? 7 Waarom heeft de PS3 controller geen rumble-functie? Reageren
meetlat Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Sony heeft 't niet gepikt, sony heeft een rechtzaak verloren tegen de vibrerende controllers waardoor ze met iets anders moesten komen dus wrrm niet een tiltsensor... (dat wist je wrrs niet van die rechtzaak he, en dat gebouw lijkt me pure onzin, in New York is er ook een gebouw dat op de xbox360 lijkt duss....) * Na een beetje zoeken heb ik hier direckt een foto van gevonden. Bewerkt: 2 juni 2006 door meetlat Reageren
Jowx Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Sony heeft 't niet gepikt, sony heeft een rechtzaak verloren tegen de vibrerende controllers waardoor ze met iets anders moesten komen dus wrrm niet een tiltsensor... (dat wist je wrrs niet van die rechtzaak he, en dat gebouw lijkt me pure onzin, in New York is er ook een gebouw dat op de xbox360 lijkt duss....) Ten eerste, dat van die gebouw moest je niet serieus nemen.. Ten tweede, dat van die rechtzaak wist ik dus wel.. Maar je geeft nu wel aan dat Sony het dus op het laatste moment erin hebben gestopt, wat heel veel van die vragen ook verklaard. Maar je spreekt tegenlijker tijd ook Sony zelf tegen, want die geven aan al veel langer met die controller bezig te zijn. Dus.. Reageren
meetlat Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Njah had wel zo'n vermoeden, ik wouw gwwn zeggen dat MS evengoed als SONY dan het desing gepikt heeft he, MS SONY Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Sony spreekt zichzelf trouwens tegen. Eerst zeiden ze nog: "Nintendo started the wave and we jumped on it", wat ongeveer neerkomt op: "Nintendo kwam met een goed idee en daar wilden wij van mee profiteren". Nu ontkennen ze plotseling dat de Wiimote er iets mee te maken heeft Reageren
meetlat Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Njah mij maakt het niet uit, je kan net zeggen dat ze het idee van de videokaart van elkaar stelen dan he, en de audio kaart etc... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.