Yohan Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Njah mij maakt het niet uit, je kan net zeggen dat ze het idee van de videokaart van elkaar stelen dan he, en de audio kaart etc... En als het je niks uitmaakt waarom verdedig je Sony dan eerst? Reageren
meetlat Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Omdat ik voor sony ben, maar als je zegt, dat idee van die controller was van ons, :s dat is absurt, kan je ook zeggen hee het idee van een videokaart te gebruiken is van ons,.... :s Reageren
Jowx Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Omdat ik voor sony ben, maar als je zegt, dat idee van die controller was van ons, :s dat is absurt, kan je ook zeggen hee het idee van een videokaart te gebruiken is van ons,.... :s Omdat er voor die controller argumenten zijn, voor die videokaart niet.. Ze hadden eerst de boomerang controller Direct nadat Nintendo de controller had gepresenteerd zegt Sony dat die controller van hun nog in ontwikkeling is. Op de E3 tonen ze de nieuwe controller met tilt sensor. De tilt sensor wordt overweldigend ondersteund. Er kan maar liefst ÉÉN (!!!) game worden getoond. Developers zijn verbaast, zelfs de grootste developers die meestal als eerste een zo volledig mogelijke development-kit ontvangen blijken niks te weten van de tilt sensor. De rumble feature is spoorloos... Sony krijgt wat kritiek op het gekopieer. Ze wringen zich in allerlei bochten om het te laten lijken alsof ze er wel langer mee bezig waren. Ze trekken een stoffig patentje ergens onder uit een la om te "bewijzen" dat ze het al lang van plan waren. Bewerkt: 2 juni 2006 door Jowx Reageren
ComiXs Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) Idd ''iedereen'' vind de Ps3 te duur...Mania, noem 5 grote titels.. MGS, en Motorstorm zijn wel groots. Maar Tekken is echt geen grote titel de game Tekken doet al jaren hetzelfde trucje... Heb je Motorstorm ingame gezien? Die is zó slecht dat ze het net zo goed "Slecht" kunnen noemen Ik verspil m'n tijd lekker om te lachen om de slechte presentaties van PS3 http://www.gameklip.com/v/719/ Its ridge racer...Riiiiiiiiidge racer Bewerkt: 3 juni 2006 door ComiXs Reageren
meetlat Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 1 GAME !!! nouw, ik heb de doos met de controller in gezien, het gele rubbere eendje, en dan nog iets met een vliegtuig, en zo'n demo maken ze ook niet op 3 2 1 he... Reageren
Jowx Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 1 GAME !!! nouw, ik heb de doos met de controller in gezien, het gele rubbere eendje, en dan nog iets met een vliegtuig, en zo'n demo maken ze ook niet op 3 2 1 he... Snap je het niet? Of wil je het niet snappen? Sony zegt al heel lang bezig te zijn met die functie van de controller, als dat zo zou zijn moesten er veel meer games op de E3 die functie ondersteunen. Dit was dus niet het geval waaruit blijkt dat die functie er op het laatste moment is ingestopt. Wat er weer op neer komt dat Sony de waarheid niet wilt vertellen, en dáár gaat het om. Reageren
meetlat Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Ja dat zie ik ook wel dat het nog niet zooo lang is, maar dat wilt nog steeds niet zeggen dat het van de Wii gestolen is, die domme nintendo gast wouw niets over die Wii zeggen, dus kon niemand weten dat de Wii zo'n controller zouw hebben tot op het moment van de presconferentie.... Reageren
Jowx Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Ja dat zie ik ook wel dat het nog niet zooo lang is, maar dat wilt nog steeds niet zeggen dat het van de Wii gestolen is, die domme nintendo gast wouw niets over die Wii zeggen, dus kon niemand weten dat de Wii zo'n controller zouw hebben tot op het moment van de presconferentie.... Geef me dan één logische verklaring waarom Sony de waarheid achter houdt? Reageren
Samurai Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Ja dat zie ik ook wel dat het nog niet zooo lang is, maar dat wilt nog steeds niet zeggen dat het van de Wii gestolen is, die domme nintendo gast wouw niets over die Wii zeggen, dus kon niemand weten dat de Wii zo'n controller zouw hebben tot op het moment van de presconferentie.... Geef me dan één logische verklaring waarom Sony de waarheid achter houdt? Weet je nu nog niet dat Meetlat en logische verklaringen niet samengaat. Reageren
meetlat Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Goed gezegd sam.. Maar die verklaring, DE RECHTZAAK MISSCHIEM !!! en die was nog lang voor de persconferentie van nintendo. Reageren
Jowx Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Goed gezegd sam.. Maar die verklaring, DE RECHTZAAK MISSCHIEM !!! en die was nog lang voor de persconferentie van nintendo. Ten eerste bedank je iemand die iets negatiefs over je zegt, maar dat geeft je manier van denken weer is goed weer. Waarom wilt Sony dan nu nog steeds de waarheid niet vertellen over de controller? Waarom komen ze met argumenten die elkaar tegen spreken? En waarom kan je niet normaal typen? Reageren
meetlat Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Nouw, 't is mijn manier van doen, wat ze zeggen zijn ze zelf, niet tegenspreken --> geen ruzie. En niet normaal tippen ? Reageren
Jowx Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Nouw, 't is mijn manier van doen, wat ze zeggen zijn ze zelf, niet tegenspreken --> geen ruzie.En niet normaal tippen ? Goed, punt gemaakt. Met dat ''niet normaal typen'' bedoel ik die hoofdletters in sommige posts.. Als je nu ook nog reageert op de vragen die wél met dit onderwerp te maken hebben kunnen we weer verder met de discussie. Deze vragen dus: 1. Waarom wilt Sony dan nu nog steeds de waarheid niet vertellen over de controller? 2. Waarom komen ze met argumenten die elkaar tegen spreken? Reageren
meetlat Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Geen idee, geef eens voorbeeld van argumenten die elkaar tegenspreken ? Reageren
Jowx Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Geen idee, geef eens voorbeeld van argumenten die elkaar tegenspreken ? Argumenten spreken de feiten tegen. Feit: Er werd maar 1 game ondersteund door de tilt-functie. Feit: Ontwikkelaars waren verbaasd van de tilt-functie. Sony: We waren al voordat Nintendo met de controller kwam bezig met de tilt-functie. Feit: Op de E3 van 2005 werd door Sony gezegd dat de boomerang controller de uiteindelijke controller was. Feit: Vlak nadat Nintendo de Wii-controller presenteerde melde Sony dat de boomerang controller niet de uiteindelijke controller gaat worden en dat er een nieuwe in ontwikkeling is. Lijkt me toch wel duidelijk dat Sony iets niet bekend wil maken over het ontstaan van de DualShock 3. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.