Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Al langer met de technologie bezig zijn en hem daadwerkelijk toepassen is wel een verschil he. ;)

Miss dat SONY wel met de techniek bezig was maar niet van plan was hem verder toe te passen in de PS3, wie weet.

Geplaatst:
Al langer met de technologie bezig zijn en hem daadwerkelijk toepassen is wel een verschil he. ;)

Miss dat SONY wel met de techniek bezig was maar niet van plan was hem verder toe te passen in de PS3, wie weet.

Klopt, maar waarom durven ze het pas toe te passen nadat Nintendo zijn nieuwe controller toont, waarom geven ze niet toe dat de Wii-mote de DualShock3 wél heeft beinvloed. Het lijkt erop dat Sony bang is om iets toe te geven (arrogantie). Waarschijnlijk hebben ze die functie er op het laatste moment pas ingestopt, dat ontwikkelaars er zelfs verbaasd van opkeken spreekt boekdelen.

Geplaatst:

Velen zeggen dat de PS3 Controller overgenomen is van Nintendo, anderen beweren stellig dat dit niet het geval is. David Reeves, President van Sony Computer Entertainment Europe gaat ook voor de 2e stelling.

Reeves heeft in het Magazine 'Mc Vuk' laten weten dat Sony al 2 jaar bezig is met de Technologie van de Controller van de PS3; Wat zou willen zeggen dat deze Controller niét van Nintendo is overgenomen. Die kwamen tenslotte ook later met de bekendmaking van hun Controller.

Is dit slechts een stelling van Sony om zich te verdedigen ? Of wouden ze niet dat de Wii hun Console zou overtreffen ? Wat vinden jullie ?

Bron : FutureGaming.nl

Al 2 jaar bezig ? Zeg mij wat !

Geplaatst:

Ik geloof het steeds minder en minder, toen MS van ps3 hoorden waren ze ook maar snel snel aan een xbox360 begonnen he... maar tog, dart van die controller van de wii wanneer was dat bekend weet iemand dat

?

Geplaatst:
Ik geloof het steeds minder en minder, toen MS van ps3 hoorden waren ze ook maar snel snel aan een xbox360 begonnen he... maar tog, dart van die controller van de wii wanneer was dat bekend weet iemand dat

?

16 september 2005

Geplaatst:

En die rechtzaak ? want meer weet ik daar echt niet van, weet alleen dat ze geen vibrerende controllers meer mogen,...

Geplaatst:

Chris Lewis geeft kritiek op PlayStation 3 online

Nieuws | 5 juni 2006 - Harde woorden van Chris Lewis, een hoge pief bij Microsoft, die kritiek op de toekomstige online service van Sony voor de PlayStation 3 heeft. ''Ik voel me gevleid dat hun (Sony) onze richting heeft gekozen'', aldus Lewis. ''Dit is wat de markt wil, maar wij (Microsoft) wisten dit al vanaf het begin'', gaf Lewis aan. ''Al met de eerste Xbox gingen wij online, en wisten wij dat het belangrijk zou zijn, Sony daarentegen''.

Lewis zelf wist niet wat Sony's online service allemaal in gaat houden. Voorlopig vind hij Sony's online plannen onduidelijk. Zo is nog steeds niet duidelijk hoe het gaat werken tegenover de consument, en ook of er eventuele kosten aan zijn verbonden met betrekking tot bijvoorbeeld downloads.

Bron: InsideGamer

Geplaatst:
Chris Lewis geeft kritiek op PlayStation 3 online

Nieuws | 5 juni 2006 - Harde woorden van Chris Lewis, een hoge pief bij Microsoft, die kritiek op de toekomstige online service van Sony voor de PlayStation 3 heeft. ''Ik voel me gevleid dat hun (Sony) onze richting heeft gekozen'', aldus Lewis. ''Dit is wat de markt wil, maar wij (Microsoft) wisten dit al vanaf het begin'', gaf Lewis aan. ''Al met de eerste Xbox gingen wij online, en wisten wij dat het belangrijk zou zijn, Sony daarentegen''.

Lewis zelf wist niet wat Sony's online service allemaal in gaat houden. Voorlopig vind hij Sony's online plannen onduidelijk. Zo is nog steeds niet duidelijk hoe het gaat werken tegenover de consument, en ook of er eventuele kosten aan zijn verbonden met betrekking tot bijvoorbeeld downloads.

In welke eeuw leeft die gast? Tuurlijk moet je betalen voor sommige dingen te downloaden. :t

Geplaatst:

-------------------------

David Reeves: 'Marktaandeel is niet belangrijk'

Nieuws | 5 juni 2006 - Volgens David Reeves, de algemeen directeur van Sony Computer Entertainment Europe, is het vergrootte van het marktaandeel niet erg van belang. Met de PlayStation 3 wil Sony in de eerste plaats de game-industie laten groeien. Het is volgens Reeves niet belangrijk hoe groot het marktaandeel van het bedrijf precies is.

"The name of the game is not market share, it’s how fast we can grow the industry – our ambition is to grow 15 per cent a year on hardware and software if we can. We want to try and double digital entertainment in the next five to six years. Whether we have 40, 50, or 60 percent market share is not that important.”

Ook meldde Reeves dat de tilt-functie in de PlayStation 3 controller geen ‘last-minute-thing’ was. Volgens de algemeen directeur had Sony het idee al twee en een half jaar in gedachten en was het een bewuste keuze om het pas tijdens de afgelopen E3 bekend te maken.

“We’ve had a positive reaction to the controller and obviously some people have asked if it's a last minute thing. It’s not - it’s been planned for around two and a half years. If you have a device that includes 50 or 55 patents, you can’t reveal it, as someone will try to file a patent to stop it. We have already had some positive feedback on it from publishers.”

-------------------------

Buiten dat hij nu weer een andere medewerker van Sony tegenspreekt. (Zijn we ondertussen wel gewend, dus dat maakt niks uit ^_^)

Hij gebruikt dezelfde woorden als Nintendo eerder gebruikte, ''we willen de game-industrie laten groeien''.

Doe je goed Sony! :schater::schater::schater:

Geplaatst:

Jupz, 't is duidelijk, jij moet niet veel van sonny hebben en geloven, ga rap een xbox kopen, krijg je gratis paar

X BENEN

bij.

Geplaatst:
Jupz, 't is duidelijk, jij moet niet veel van sonny hebben en geloven, ga rap een xbox kopen, krijg je gratis paar

X BENEN

bij.

Volgensmij ben jij de gene die hier onredelijk is! En praat AUB is ABN!

Geplaatst:

X BENEN

bij.

Ik ben helaas van plan om een PS3 te kopen, en dus geen Xbox of Xbox360.

Voorlopig hang jij hier de fanboy uit die niets beargumenteerd, ik zie de positieve, maar ook de negatieve kanten van Sony en de PS3. Sommige zien alleen de positieve kanten en negeren de negatieve of spreken ze tegen zonder een normaal argument.

Get a life, fanboy. :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

X BENEN

bij.

:schater:

Jij bent de fanboy.

Jij bent degene die zichzelf nooit argumenteert.

Jij bent degene die alleen maar positief over de ps3 kan posten.

Jij bent degene die altijd negatief over de Xbox360 en Wii post.

;)

En dan flik je het ook nog om je product waarvan je zeer hard fan bent verkeerd te spellen, ik weet niet hoor..(het is sony en niet sonny)

Bewerkt: door Samurai
Geplaatst:

Jij bent degene die altijd negatief over de Xbox360 en Wii post.

Daar neem ik nog niet de moeite voor, kan gwwn niet hebben dat microsoft vanalles zegt en denkt over de ps3 wat nog niet waar is, zij zijn de makers niet dus zij moeten zig niet moeien, heb je sony maar 1 ding over xbox horen zeggen :? ik niet hoor,

En ik geef toe, ik ben sony fanboy, maar moet je me daarom de grond in boren, tevens negeer ik 't slechte nieuws over de ps3 ja.

En waar versta je me nu weer niet, volgens mij tip ik hier heel verstaanbaar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...