Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
In 1500-1600 zijn de ridders al lang uitgestorven... Je kan het beter de nieuwe tijd of als je wat eerder begint de rennaissance noemen.

En ja ik hou tering veel van geschiedenis :puh:.

@ Ottoman47, ligt eraan, er zitten schilden bij van "Kingdom of Jerusalem" de Hospitalier ridders en de templier ridders en je zult er een moeten kiezen...

Ja, ik weet het verkeerde tijd :$ maar uuh ik spreek je nog op msn miss. dat je een beetje kan helpen :D

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Exoit

7

• Revolution-Designer

5

• S-te-Fan

4

• Twister24

4

Geplaatst:

Hoeveel TC's zijn jullie nog van plan te beginnen en na een paar weken/maanden weer te stoppen? :7 Zouden jullie niet eerst gewoon een kleine mod maken, of je aanmelden bij TC's die wél gereleased worden?

Geplaatst:
Hoeveel TC's zijn jullie nog van plan te beginnen en na een paar weken/maanden weer te stoppen? :7 Zouden jullie niet eerst gewoon een kleine mod maken, of je aanmelden bij TC's die wél gereleased worden?

Ik denk dat er nog wel een paar komen.

Misschien moet er soort aanmeld systeem komen zodat een TC goedgekeurd moet worden? :)

Geplaatst:

Er is wat nieuw progress, nog geen screens maar er is wel wat.

We zijn nu bezig met een nieuw eiland ingame te zetten en peds te riggen zodat ze een harnas krijgen, binnnenkort zullen jullie alles zien!

Geplaatst:

\hey, ff een vraagje over 3ds max, is 3ds max 4 goed genoeg hiervoor???

Vast wel toch?

Dan kan ik best simpele dingentjes maken...

Geplaatst:

Vast wel toch?

Dit had je beter hier kunnen vragen: >Klik<

Maar goed, 3ds max 4 is een te lage versie om mee te modden, ik denk dat je minimaal 3ds max 6 of 7 nodig hebt wil je mods maken voor GTA. Dit komt omdat de scripts voor GTA modding waarschijnlijk niet werken op 3ds max 4 en 5.

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
Nog niet, ik heb nog geen 3ds max, maar hij komt eraan...

Ik denk dat hij het tegen Correcthost heeft, aangezien hij de leider is van deze mod.

Of jij moet ook een crewlid van deze mod zijn...

Grtz RD

Geplaatst:
Er is wat nieuw progress, nog geen screens maar er is wel wat.

We zijn nu bezig met een nieuw eiland ingame te zetten en peds te riggen zodat ze een harnas krijgen, binnnenkort zullen jullie alles zien!

Nu moet je écht een screen geven, ingame, bugged, in 3ds max of Sketchup: Maakt niet uit; Screen :eten:

Vast wel toch?

Dit had je beter hier kunnen vragen: >Klik<

Maar goed, 3ds max 4 is een te lage versie om mee te modden, ik denk dat je minimaal 3ds max 6 of 7 nodig hebt wil je mods maken voor GTA. Dit komt omdat de scripts voor GTA modding waarschijnlijk niet werken op 3ds max 4 en 5.

Grtz RD :cya:

Niet, Kam gebruikt zelf geloof ik ook helemaal geen nieuwe versie, en een quote op z'n website:

Max3 user might need this extension in order to work.

Het kan in ieder geval vanaf Max 3 :) Maar het is niet aan te raden, je mist heel veel functies die erg nodig zijn in modding :)

Screens :eten:

Geplaatst:

Nee, ok weet ik dat ook weer :)

Maar hut werrukt niet errug goed zegmaar.

Hij geeft error xD

Maargoed, maandag krijg ik van beagle 3ds max de nieuwere versie, dus het komt allemaal goed.

Geplaatst: (bewerkt)

Leuk, weer een TC. Weer twee pagina's gelul zonder ook maar enige inhoud. Drie weken verder en nog geen pixel progress laten zien. Je maakt een topic aan om je mod te showen aan het publiek, om je mod aanzien en bekendheid te geven en vooral om mensen op de hoogte te brengen van jouw mod, die onderscheid moet maken van alle andere mods om als 'cool' of in de ogen van de meesten 'downloadbaar' te zijn. Iedereen weet dat dit geen zin heeft, alleen jullie beseffen het niet. Dat is raar, want dit is de zoveelste keer. Luister goddomme nou eens naar die mensen die een hogere rang hebben, want zij zullen deze rang echt niet hebben gekregen als ze niks zinnigs te zeggen zouden hebben.

Als jullie door willen gaan met het maken van mods die nog niet eens mods zijn en die nooit gereleased worden, wens ik jullie succes. On-topic commentaar kan ik niet geven, omdat er simpelweg nog niks is om commentaar op te geven, en 'Screens :eten:' heeft ook geen zin want als jullie ook maar een beetje fatsoenlijke progress zouden hebben zouden jullie het wel posten, anders had je dit topic niet gemaakt.

Misschien dat deze post 'een beetje' boos overkomt, maar ik word onderhand gek van die eigenwijze mensen die geen tips aan willen nemen en op deze manier nooit verder komen binnen de modding. Als laatste wil ik zeggen dat ik voor iedereen spreek die het met mij eens is, maar dat is logisch. :)

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:
Leuk, weer een TC. Weer twee pagina's gelul zonder ook maar enige inhoud. Drie weken verder en nog geen pixel progress laten zien. Je maakt een topic aan om je mod te showen aan het publiek, om je mod aanzien en bekendheid te geven en vooral om mensen op de hoogte te brengen van jouw mod, die onderscheid moet maken van alle andere mods om als 'cool' of in de ogen van de meesten 'downloadbaar' te zijn. Iedereen weet dat dit geen zin heeft, alleen jullie beseffen het niet. Dat is raar, want dit is de zoveelste keer. Luister goddomme nou eens naar die mensen die een hogere rang hebben, want zij zullen deze rang echt niet hebben gekregen als ze niks zinnigs te zeggen zouden hebben.

Als jullie door willen gaan met het maken van mods die nog niet eens mods zijn en die nooit gereleased worden, wens ik jullie succes. On-topic commentaar kan ik niet geven, omdat er simpelweg nog niks is om commentaar op te geven, en 'Screens :eten:' heeft ook geen zin want als jullie ook maar een beetje fatsoenlijke progress zouden hebben zouden jullie het wel posten, anders had je dit topic niet gemaakt.

Misschien dat deze post 'een beetje' boos overkomt, maar ik word onderhand gek van die eigenwijze mensen die geen tips aan willen nemen en op deze manier nooit verder komen binnen de modding. Als laatste wil ik zeggen dat ik voor iedereen spreek die het met mij eens is, maar dat is logisch. :)

Zelfde gedachte. Zo zie je het maar weer. Planning is everything. emot_vhappy.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...