Jump to content

Windows 7 Watermark

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

BC7 heeft nu een geweldige software gemaakt om de watermark te verwijderen.

Download hier de software: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=97408

Aanschouw hier screenshots:

leeg.jpg

Geen watermark meer :D!

proga.jpg

En de software zelf!

Het werk perfect!

-------------------------------------------------------

De vraag die is opgelost:

Hey,

Ik heb al een poosje Windows 7 RC Build 7100.

En ik had hem eerst in het Engels, en sinds een paar dagen is er ook een Nederlands taalpakket.

Ik had al een programmatje gebruikt om de watermark 'Windows 7, Evaluatie-exemplaar. Build 7100(Maar dan in het Engels)' weg te krijgen, maar sinds ik de nederlandse taalpakket heb... is de watermark er weer.

En de programma's waarmee ik het eerst kon weghalen werken ook niet meer.

Ik denk zelf dat de programmatjes niet meer werken omdat dit een andere taal is.

En ik erger mezelf eigenlijk wel aan die watermark :puh:

Weet iemand hoe ik dit nu kan oplossen, en alsnog die watermark weg kan krijgen?

Harstikke bedankt

Greetz,

Joshoon.

Bewerkt: door joshoon
Geplaatst:

Ik zal wel een programmatje maken die dat doet.

Mocht het niet via het programma lukken, dan stuur ik je een bestand, waarvan ik dan de instructies geeft waar en hoe je het bestand moet vervangen.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik zal wel een programmatje maken die dat doet.

Mocht het niet via het programma lukken, dan stuur ik je een bestand, waarvan ik dan de instructies geeft waar en hoe je het bestand moet vervangen.

Dat zou geweldig zijn!

Nu zijn zulke programmatjes alleen maar voor de engelse, dus daar hebben wij nederlanders vrij weinig aan :puh:

Dus ik denk dat veel nederlanders hierdan van kunnen profiteren :)

Ik hoor graag van je als het er is :D

Bewerkt: door joshoon
Geplaatst:

BC7 kennende zal hij er weer een topic voor maken, dus dan kunnen we er allemaal gebruik van maken. ^_^

Geplaatst:
BC7 kennende zal hij er weer een topic voor maken, dus dan kunnen we er allemaal gebruik van maken. ^_^

Klopt :7

Ik heb het programma nu al werkend, maak het programma alleen nog "Gebruiksvriendelijk".

want het bestaat nu nog maar uit 1 button. Vanavond heb ik het wel af...

maar eerst ff eten... :eten:

BC7 :cya:

Geplaatst:

Thanks was er ook naar opzoek, heb ook de nederlandse taalpakket erop ga hem dus cker mee nemen als die erop staat :tu:

Geplaatst:

Software is er jongens!

Kijk 1e post voor link en screenshots.

Geplaatst:

Vraag is opgelost en één topic voor het programma lijkt me voldoende, dus ik sluit dit topic. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...