weaponmr Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 (bewerkt) Dit lijkt me zo'n super geweldig spel! Heb het vandaag gepre-orderd bij de Bart Smit, kon morgen al ophalen maar ga het vrijdag halen. Heb wel de limited edition besteld, golden guns en een uber soundtrack en nog voor dezelfde prijs ook! En nog een geweldig iets, (Ik wil altijd supergraag alle trophies krijgen) Ik hoef geen dingen te verzamelen, dat haat ik zo erg! Bewerkt: 18 mei 2010 door weaponmr Reageren
vice infernusX Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Jullie hebben gelijk Ik was meer filmpjes aan het zoeken en vond het 2e deel van de eindmissie. In de eerste 10 seconden zie je best veel daarna heb ik het meteen weggeklikt... En nu ben ik pissed Reageren
Hayte Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Welke levenloze idioot heeft het spel nou al uitgespeeld Heb er heel veel zin in, hopelijk komt hij morgen al Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Nja is goed mogelijk, ik heb hem ook uitgespeeld. Ik had hem vrijdag, dus had aardig wat dagen de tijd Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Nja is goed mogelijk, ik heb hem ook uitgespeeld. Ik had hem vrijdag, dus had aardig wat dagen de tijd OMG je gaat tog niet continu achter je playstation, Of XboX Zitten, Dat is echt te lang gewoon Reageren
Twister24 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Wat heb ik deze zin veel gezegd: "I want it so bad!"!!! Jammer dat hij nog niet op de PC is. Reageren
FGras Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Dit lijkt me zo'n super geweldig spel! Heb het vandaag gepre-orderd bij de Bart Smit, kon morgen al ophalen maar ga het vrijdag halen. Heb wel de limited edition besteld, golden guns en een uber soundtrack en nog voor dezelfde prijs ook! En nog een geweldig iets, (Ik wil altijd supergraag alle trophies krijgen) Ik hoef geen dingen te verzamelen, dat haat ik zo erg! :O verzamelen is juist cool! ik had iets gehoord over schat zoeken, is er dan niet iets dat je voor een trophy alle schatten moet hebben gevonden? Heb btw ook de LE besteld bij eplaza, hoop dat ze er nog een voor mij over hebben want ik had m pas deze week ge-preorderd! heb er zin in! Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Nja is goed mogelijk, ik heb hem ook uitgespeeld. Ik had hem vrijdag, dus had aardig wat dagen de tijd OMG je gaat tog niet continu achter je playstation, Of XboX Zitten, Dat is echt te lang gewoon Uhh? Vrijdag paar uurtjes, zaterdag zondag maandag dinsdag etc. Zo uitgespeeld. Als je elke dag 2 uurtjes doet ben je klaar hoor Reageren
Vice-King Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 als ik de speciale editie niet kan vinden in de winkel koop ik ze gewoon op game marketplace Reageren
weaponmr Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 (bewerkt) Hier is de Gamekings review van Red Dead Redemption bij Einde van de week vrijdag, skippen naar ongeveer 5.30 minuten. link: http://www.gamekings.tv/index/videos/einde-van-de-week-vrijdag-section-8-red-dead-redemption/ Bewerkt: 19 mei 2010 door weaponmr Reageren
Die Hard Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 (bewerkt) Ik heb al een aantal filmpjes bekeken van mensen die het spel spelen, en vooral de paarden vallen me tegen. Als ze bijvoorbeeld tegen een boom aanrennen rennen ze gewoon door maar glijden dan langzaam naar de zijkant van de stam om er dan langs te kunnen (als je begrijpt wat ik bedoel). Het zou leuker zijn geweest als ze een beetje verward achteruit liepen. Of als je een rotswand op wilt die te stijl is, dat ze gaan steigeren (zit er ook niet in maar rennen er gewoon vol tegenaan). Ook als ze van een heuvel afspringen zie je ze gewoon rechtop vanaf vallen en dan weer hop klaarstaan. Het zou leuker zijn als ze er echt af sprongen in plaats van alleen maar vallen. Valt me af en toe gewoon tegen... Ik denk toch dat ik teveel van de game heb verwacht, maar alsnog ziet het er prachtig uit en zal ik er heel veel lol mee gaan beleven. Kan niet wachten op vrijdagmiddag na school! Bewerkt: 19 mei 2010 door Die Hard Reageren
Niiek Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 nog steeds geen SMS van GM, kan niet meer wachten... iemand een winkel die 'm al verkoopt / Reageren
vice infernusX Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Ik heb al een aantal filmpjes bekeken van mensen die het spel spelen, en vooral de paarden vallen me tegen. Als ze bijvoorbeeld tegen een boom aanrennen rennen ze gewoon door maar glijden dan langzaam naar de zijkant van de stam om er dan langs te kunnen (als je begrijpt wat ik bedoel). Het zou leuker zijn geweest als ze een beetje verward achteruit liepen. Of als je een rotswand op wilt die te stijl is, dat ze gaan steigeren (zit er ook niet in maar rennen er gewoon vol tegenaan). Ook als ze van een heuvel afspringen zie je ze gewoon rechtop vanaf vallen en dan weer hop klaarstaan. Het zou leuker zijn als ze er echt af sprongen in plaats van alleen maar vallen. Valt me af en toe gewoon tegen... Ik denk toch dat ik teveel van de game heb verwacht, maar alsnog ziet het er prachtig uit en zal ik er heel veel lol mee gaan beleven. Kan niet wachten op vrijdagmiddag na school! Dat vond ik ook maar ik dacht in eerste instantie dat ik teveel van de game verwachtte Ik wacht ook op een SMSje van Gamemania overmorgen ga ik hem al kopen Reageren
mark-p Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Voor de geïnteresseerden: De soundtrack van Red Dead Redemption. >>> Door Kai-ShockWave: Link verwijderd.<<< Ik vind de soundtrack zelf erg mooi! Hopelijk is het spel net zo mooi als de soundtrack. Groetjes, Mark Reageren
Die Hard Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Bij die groepen in de multiplayer had je trouwens ook een groep die "Dutch" heette. Heeft dat iets met Nederland te maken of...? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.