weaponmr Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 (bewerkt) Winkels maken fouten en leggen het spel al in de winkel voor de releasedate. Ik wacht nog wel even, want ik ben nog niet overtuigd. De meeste mensen hier volgen de hype maar en gaan het meteen kopen en waarom? Omdat het door Rockstar ontwikkeld wordt. Ik weet niet of dat zo is voor iedereen. Ik had vorig jaar op dit forum gelezen dat er een vet Rockstar produced western game kwam. Ik zag zondag een reclame op tv. Na wat reviews gelezen te hebben en trailers gekeken had ik het besteld. Maar echt niet omdat het van Rockstar is. Natuurlijk lette ik er wel op omdat Rockstar bijna altijd uber games maken.<br><br>En natuurlijk omdat het uber ratings kreeg.<br> Bewerkt: 20 mei 2010 door weaponmr Reageren
Dakendak Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Winkels maken fouten en leggen het spel al in de winkel voor de releasedate. Ik denk eerder dat dat doelbewust gedaan wordt.. of bedoel je dat? Ik wacht nog wel even, want ik ben nog niet overtuigd. De meeste mensen hier volgen de hype maar en gaan het meteen kopen en waarom? Omdat het door Rockstar ontwikkeld wordt. Of omdat er 10 vette trailers te zien waren, ons het cowboy+freeroam-genre aanspreekt, en inderdaad ook een beetje omdat R* al vele goede games heeft gemaakt. Reageren
Die Hard Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 En misschien ook omdat bijna elke review-website die het spel 8 uur lang hebben kunnen spelen het spel een 9.5 tot een 10 geeft? Reageren
FGras Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Moet nog tot volgende week wachten, want de special edition die ik had besteld was er nog niet Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Ik wacht nog wel even, want ik ben nog niet overtuigd. De meeste mensen hier volgen de hype maar en gaan het meteen kopen en waarom? Omdat het door Rockstar ontwikkeld wordt. You say it like it's a bad thing. Zoals bij elke game kopen de echte fans games toch bij de release, zonder deze zou jij ook nooit kunnen weten of je het nu zou kopen of niet. Ja, het is door R* ontwikkeld, een brandmerk van kwaliteit . Reageren
Hayte Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Ik wacht nog wel even, want ik ben nog niet overtuigd. De meeste mensen hier volgen de hype maar en gaan het meteen kopen en waarom? Omdat het door Rockstar ontwikkeld wordt. You say it like it's a bad thing. Zoals bij elke game kopen de echte fans games toch bij de release, zonder deze zou jij ook nooit kunnen weten of je het nu zou kopen of niet. Ja, het is door R* ontwikkeld, een brandmerk van kwaliteit . Ehm, bijna. Het is niet door R* ontwikkeld, het is door R* uitgegeven. Red Dead Redemption is ontwikkeld door Rockstar San Diego, in tegenstelling tot GTA series, welke ontwikkeld wordt door Rockstar North (eerst DMA Designs, bekend van Lemmings). Ondanks dit blijft het een heel leuk spel. Als is het paardrijden soms wel een beetje scheef (zo kan hij, zonder enkele animatie, opeens 180 graden omdraaien om op z'n paard te komen), en zijn de gezichts animaties niet heel erg overtuigend, en zien sommige mensen er gewoon debiel uit (vooral die dikke deputy), het geeft een echt Wild West gevoel. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Ehm, bijna. Het is niet door R* ontwikkeld, het is door R* uitgegeven. Red Dead Redemption is ontwikkeld door Rockstar San Diego, in tegenstelling tot GTA series, welke ontwikkeld wordt door Rockstar North (eerst DMA Designs, bekend van Lemmings). Sinds wanneer is R* San Diego geen onderdeel meer van R* ? Reageren
Hayte Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Ehm, bijna. Het is niet door R* ontwikkeld, het is door R* uitgegeven. Red Dead Redemption is ontwikkeld door Rockstar San Diego, in tegenstelling tot GTA series, welke ontwikkeld wordt door Rockstar North (eerst DMA Designs, bekend van Lemmings). Sinds wanneer is R* San Diego geen onderdeel meer van R* ? Als je zegt dat Rockstar zelf een keurmerk voor kwaliteit is, dan is dat imo een beetje scheef. Die doen er namelijk weinig aan. Die krijgen een bèta deel van het spel, en kijken dan of ze hem goed vinden of niet. San Diego/North doet al het harde werk. Het zou hetzelfde zijn als zeggen dat Samsung een merk wat een garantie voor kwaliteit is, terwijl het maar één soort product heeft wat eigenlijk goed is. De rest is bagger (even een fictief voorbeeld). Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Misschien nam je mijn post ook net iets te serieus... ik was niet sarcastisch maar evenmin was het niet dat ik met een hard feit kwam gebaseerd op vaste feiten... maar toch . Reageren
Velaro Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 (bewerkt) Had niet zo veel reacties verwacht. Ik zeg het maar even, ik zeg niet dat het spel slecht is. Ik wacht af omdat GTA IV voor mij ook een lichte teleurstelling was. Die trailers zagen er ook geweldig uit en de game kreeg hoge scores, maar toch had ik er meer van verwacht. Misschien koop ik de game wel iets later, als ik het heb kunnen spelen en blijkt dat het daadwerkelijk zo'n geweldige game is. Ik blijf erbij dat iedereen deze game nogal zit op te hemelen en geweldig vindt, terwijl de overgrote meerderheid die dit zegt hem nog niet eens gespeeld heeft en dit baseert op trailers. Bewerkt: 20 mei 2010 door Velaro Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Kan iemand mij uitleggen wat jullie nou zo fantastisch van het spel vinden, erop na dat het door R* is gemaakt. Kijk en geniet... Reageren
RDR-Sheep Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Ik kan gewoon niet meer wachten:P ik skip vandaag het laatste uur(wat overigens is van 10:30 tot 12:00. en ga dan langs de mediamarkt en speel tot dat ik er bij neerval... Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Had hem een maand geleden gepre-orderd en wat hoor ik nu ? Dat ik moet wachten tot volgende week (26 mei om precies te zijn) omdat het de limited edition is dat ik heb gepre-ordered. Man, dit is balen, ik wou er vandaag al aan beginnen. Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Daarom koop ik games liever in de winkel in plaats van te bestellen. Dan heb je zelf in de hand wanneer je het hebt. Trouwens echt chill, heb de normale editie van RDR gekocht maar de verkoper heeft me een golden guns code meegegeven, de enige code die ik eigenlijk echt wou omdat je nu meer Fame krijgt als je mensen neerschiet. Reageren
The360box Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Had hem een maand geleden gepre-orderd en wat hoor ik nu ? Dat ik moet wachten tot volgende week (26 mei om precies te zijn) omdat het de limited edition is dat ik heb gepre-ordered. Man, dit is balen, ik wou er vandaag al aan beginnen. Dom, bij Eplaza kon je voor €60 de limited gister al ophalen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.