Jump to content

Red Dead Redemption


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 619
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    58

  • vice infernusX

    28

  • Hayte

    27

  • Kai-ShockWave

    26

Dit is het numer wat je hoort als je voor het eerst in Mexico aankomt echt een geweldig nummer, past heel goed in de sfeer van de game.

Was me niet eens opgevallen. Wel jammer, ik denk wel dat het heel erg bij de sfeer had gepast.

Zo'n moment heb ik wel gehad bij een latere missie in BlackWater, heerlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is het numer wat je hoort als je voor het eerst in Mexico aankomt echt een geweldig nummer, past heel goed in de sfeer van de game.

Was me niet eens opgevallen. Wel jammer, ik denk wel dat het heel erg bij de sfeer had gepast.

Zo'n moment heb ik wel gehad bij een latere missie in BlackWater, heerlijk.

Had je het geluid wel aanstaan? :? Was niet te missen, maar als je van je paard stapt stopt het meteen. :-(

Mexico is trouwens wel leuk gebied,

en die revolver die je er krijgt bij de eerste missie van die ouwe (RD ofzo) is wel erg bruut.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de Intro had gezien had je dat ook geweten... daarbij is het toch goed dat het stadje erin zit.

Het herinnert je eraan dat dergelijke steden toen ook bestonden hoor :7 .

Ja, die bestonden er inderdaad ook al, maar alsnog. Het verpest wel de sfeer omdat dat ''modern'' is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de Intro had gezien had je dat ook geweten... daarbij is het toch goed dat het stadje erin zit.

Het herinnert je eraan dat dergelijke steden toen ook bestonden hoor :7 .

Ja, die bestonden er inderdaad ook al, maar alsnog. Het verpest wel de sfeer omdat dat ''modern'' is. :puh:

modern is ook weer sterk uitgedrukt de tijdsperiode waarin dit spel zich afspeelt is eind 1890, De tijd dat Het Wilde Westen ongeveer ophield te bestaan, Het oosten van Amerika ziet er net zo uit als Blackwater dus eigenlijk is Blackwater juist bij de tijd en zijn het juist die kleine nederzettingen als Armadillo die achterlopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is het numer wat je hoort als je voor het eerst in Mexico aankomt echt een geweldig nummer, past heel goed in de sfeer van de game.

Ja dat hoorde ik ook toen ik in Mexico aankwam. Mooi lied :tu:

Ik heb eens een screenshot gezien van John Marston in een pak met zo'n sherif ster erop, weet imand hoe dat pak heet en hoe je het kunt krijgen. Ik ben helaas vergeten waar ik die screenshot heb gezien :{

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is het numer wat je hoort als je voor het eerst in Mexico aankomt echt een geweldig nummer, past heel goed in de sfeer van de game.

Ja dat hoorde ik ook toen ik in Mexico aankwam. Mooi lied :tu:

Ik heb eens een screenshot gezien van John Marston in een pak met zo'n sherif ster erop, weet imand hoe dat pak heet en hoe je het kunt krijgen. Ik ben helaas vergeten waar ik die screenshot heb gezien :{

Hier een plaatje ervan:

Om het te krijgen moet je dit doen:

As a pre-requisite, the player must complete gameplay mission The Last Enemy That Shall Be Destroyed. After this mission is completed, the outfit will be discovered and the player must then complete all 5 US gang hideouts in a single 24-hour period of in-game time without dying.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is het numer wat je hoort als je voor het eerst in Mexico aankomt echt een geweldig nummer, past heel goed in de sfeer van de game.

Ja dat hoorde ik ook toen ik in Mexico aankwam. Mooi lied :tu:

Ik heb eens een screenshot gezien van John Marston in een pak met zo'n sherif ster erop, weet imand hoe dat pak heet en hoe je het kunt krijgen. Ik ben helaas vergeten waar ik die screenshot heb gezien :{

Hier een plaatje ervan:

Om het te krijgen moet je dit doen:

As a pre-requisite, the player must complete gameplay mission The Last Enemy That Shall Be Destroyed. After this mission is completed, the outfit will be discovered and the player must then complete all 5 US gang hideouts in a single 24-hour period of in-game time without dying.

John Marston zal er alleen nooit in rond kunnen lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Had hem een maand geleden gepre-orderd en wat hoor ik nu ? Dat ik moet wachten tot volgende week (26 mei om precies te zijn) omdat het de limited edition is dat ik heb gepre-ordered. Man, dit is balen, ik wou er vandaag al aan beginnen.

Je mag eens raden wat ik nu gekregen heb van mail. Dit heb ik gisteren ontvangen:

Nogmaals hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw bestelling. Een door u

besteld product of de door u bestelde producten zijn helaas niet uit voorraad

leverbaar en hebben voor ons een onbekende levertijd. U kunt wachten op uw

bestelling of u kunt deze per omgaande kostenloos annuleren door onderstaande

benodigde gegevens retour te sturen naar customerservice@12game.com, graag

willen wij voorkomen dat uw order te lang open staat.

Ik had de ltd edition een maand op voorhand gepre-ordered en betaald en nu het zover is, blijkt hij niet leverbaar te zijn, ik vind dit echt zever. Men zegt altijd, "je moet pre--orderen dan ben je zeker van je exemplaar" wel, NEEEE, dat is zeker niet het geval, ik heb hem gepre-ordered en hij is niet leverbaar.

Nu moet ik mijn bestelling annuleren en zal ik nu gewoon naar de free record shop stappen en de gewone editie kopen. Echt klote is dit.

Dit was de eerste keer dat ik iets bestelde met 12game maaar het was ook de laatste keer.

Jullie zitten hier nu te praten over de game dat je hem uitgespeeld hebt en ik heb hem nog niet, echt kut is dit, ik haat pre orderen.

Bewerkt: door GTAIVfreak
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...