Jump to content

Red Dead Redemption


Scarface92

Recommended Posts

Kan iemand mij helpen? :puh:

Ik heb met zo'n Horsebreaking job mijn mooie paard verloren,want ik had hem per ongeluk bij die ene in Mexico dat paard vastgemaakt aan zo'n paal. :{

Dus heb ik een nieuwe gekocht, de Kentucky Saddler (die je in een missie van Bonnie krijgt en die ik was kwijtgeraakt.) dus heb ik 750 dollar gegeven en nu is die niet meer beschikbaar, maar als ik mijn paard roep komt altijd dat bruine paard dat ik daarvoor had.

Dus nu is mijn vraag wat is er met mijn Kentucky Saddler gebeurd? :{

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 619
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    58

  • vice infernusX

    28

  • Hayte

    27

  • Kai-ShockWave

    26

Kan iemand mij helpen? :puh:

Ik heb met zo'n Horsebreaking job mijn mooie paard verloren,want ik had hem per ongeluk bij die ene in Mexico dat paard vastgemaakt aan zo'n paal. :{

Dus heb ik een nieuwe gekocht, de Kentucky Saddler (die je in een missie van Bonnie krijgt en die ik was kwijtgeraakt.) dus heb ik 750 dollar gegeven en nu is die niet meer beschikbaar, maar als ik mijn paard roep komt altijd dat bruine paard dat ik daarvoor had.

Dus nu is mijn vraag wat is er met mijn Kentucky Saddler gebeurd? :{

Je moet op SELECT(PS3) drukken. Dan krijg je je tasje :puh:

Daar staat het briefje van welk paard je hebt gekocht. Klik op use (X(PS3)).

Dan Fluiten en dan komt je paard

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een paard koopt, hoort er ergens een akte te staan van je paard in je inventory (select indrukken dus). Weet niet waar hij precies staat, maar daarvandaan kan je hem terug roepen.

Mag ik deze zin trouwens niet begrijpen? :puh:

want ik had hem per ongeluk bij die ene in Mexico dat paard vastgemaakt aan zo'n paal.
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een paard koopt, hoort er ergens een akte te staan van je paard in je inventory (select indrukken dus). Weet niet waar hij precies staat, maar daarvandaan kan je hem terug roepen.

Mag ik deze zin trouwens niet begrijpen? :puh:

want ik had hem per ongeluk bij die ene in Mexico dat paard vastgemaakt aan zo'n paal.

Volgens mij bedoeld hij dat hij zijn paard in Mexico had achtergelaten :7

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je je paard achterlaat dan kan je hem gewoon terug fluiten..? xD

Je verliest je paard alleen als hij doodgaat, of als je een ander temt, of een bepaald punt in de storyline.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké bedankt voor jullie hulp! :D

@Hierboven: Ik bedoelde dat ik bij die horsebreaking job in Mexico dat paard dat je moest temmen per ongeluk had vastgemaakt aan zo'n balk. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

mmm... goed punt.

Ohw ik heb ff nagedacht :puh:

Dit heb ik ook wel is gehad. Ik floot een keer kwam er ineens een paard die ik nooit heb gehad :schater:

Bewerkt: door JordanMaster
Link to comment
Delen op andere websites

Sinds vandaag heb ik ineens wel zo`n last van een glitch (op Ps3), hij maakt het bijna onmogelijk om nog te spelen. Je rent met je paard door de woestijn en ineens begint de camera uit te zoomen en zit je meestal half in de grond en kun je niks meer doen. Sorry voor als het al eerder gepost is maar word dat nog opgelost? Zelf denk ik dat het door de patch van vandaag komt. Oja en op een 1 of andere manier kan ik de Gang Hideout in Fort Mercer niet doen. De missie wil maar niet starten, ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd: op verschillende tijdstippen en ook door de Ps3 opnieuw op te starten. Alvast bedankt voor de hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je met 2 personen op 1 paard?

Online wordt je meestal van je paard getrokken, maar als je een grote kar hebt dan kan je daar met 2 op en met een koets van je met 6. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De multiplayer is geweldig xD

Elke shootout sta ik wel bovenaan met een absurd hoge k/d (iets van 25/4, bijvoorbeeld). Irritante is wel dat ik steeds van die posse invite's krijg van mensen die aan mijn kant willen staan.

Ik vind het overigens niet zo moeilijk. Gewoon campen. Oh, en een grote TIP die niemand echt gebruikt, NIET RENNEN! Dan verschijn je namelijk op de radar, en is het makkelijk om je te ownen. Daarom ga ik amper dood, omdat elke keer ik op mijn radar mensen zie die heel stealthy gaan rennen naar mijn camp plek toe. En ik ren nooit, met je wapen geholsterd ga je overigens wel sneller dan met je wapen getrokken.

Tip om snel te levelen, doe Gaptooth Reach heel vaak (een redelijk kleine, met allemaal Walton's gang poppetjes, met een basement die bij de eerste wave opengaat, en een grote barn ding)

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben er meer mensen last van gang hideouts die niet beginnen? Moet je misschien eerst een bepaalde missie doen voordat je sommige hideouts kan doen?

Please help me als je het weet. Voor de duidelijkheid Fort Mercer en Tesora Azul willen niet starten.

Bewerkt: door jeroen.engeler
Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig dat de Multiplayer zo leeg is. :{

In de singleplayer zie je veel meer mensen in de stad, mensen die werken en gewoon de dagelijkse dingen doen, maar in Multiplyaer kom je bijna niemand tegen. :N

Maar de gang hideouts in de Multiplayer zijn wel leuk. :puh:

Ik ben momenteel rank 33. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe willen ze niet starten?

Overigens vind ik in multiplayer Dead Eye uitermate irritant, hebben ze zo'n prachtig mooi realistisch spel, gooien ze er een arcade non realistisch irriant niet eerlijk MW2-achtig iets erbij. Ook vind het irritant dat het scherm soms naar links springt als je uit cover stapt, waardoor je weer op rechts moet drukken. Mega irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...