Jump to content

Red Dead Redemption


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 619
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    58

  • vice infernusX

    28

  • Hayte

    27

  • Kai-ShockWave

    26

Hey even een vraagje!

Ik heb sinds vandaag RDR, alleen als ik op de multiplayer ga kom ik Public Free roam en daar is echt helemaal niemand? Is dit normaal? Ik kan dus ook geen andere spellen spelen zoals free for all, omdat ik de enige deelnemer ben? Ik snap er echt niks van. Kan iemand me helpen?

>>> Door Kai-ShockWave: Post verplaatst. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hey even een vraagje!

Ik heb sinds vandaag RDR, alleen als ik op de multiplayer ga kom ik Public Free roam en daar is echt helemaal niemand? Is dit normaal? Ik kan dus ook geen andere spellen spelen zoals free for all, omdat ik de enige deelnemer ben? Ik snap er echt niks van. Kan iemand me helpen?

Ten eerste: Welkom op het forum! Ik kamp met hetzelfde probleem. Als ik met vrienden online wil krijg ik ook de melding: "Unable to connect". Toen ik ging kijken naar mijn Netwerkverbinding stond er bij één ding dat mijn internet type 3 ofzo was en er daardoor problemen kunnen voorkomen, bijvoorbeeld dat ik niet met anderen online kan. Eerst kon ik echter wel online met anderen...

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Als je nou voor een uitdaging gaat, en het richten op Expert zet en zo min mogelijk Dead Eye gebruikt? :puh:

minpunt is dat je er geen beloning voor krijgt, En daarom mensen niet neigen om zoiets te gaan doen. Als er nou een trophy was dat zei van. Complete the storyline with expert aim. dan zou het anders zijn. Nu kan je voor het gemak gewoon altijd casual aim gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nou voor een uitdaging gaat, en het richten op Expert zet en zo min mogelijk Dead Eye gebruikt? :puh:

minpunt is dat je er geen beloning voor krijgt, En daarom mensen niet neigen om zoiets te gaan doen. Als er nou een trophy was dat zei van. Complete the storyline with expert aim. dan zou het anders zijn. Nu kan je voor het gemak gewoon altijd casual aim gebruiken.

als je aiming op expert zet en een headshot maakt krijg je er toch een beloning voor?

Bewerkt: door Vice-King
Link to comment
Delen op andere websites

Als je nou voor een uitdaging gaat, en het richten op Expert zet en zo min mogelijk Dead Eye gebruikt? :puh:

minpunt is dat je er geen beloning voor krijgt, En daarom mensen niet neigen om zoiets te gaan doen. Als er nou een trophy was dat zei van. Complete the storyline with expert aim. dan zou het anders zijn. Nu kan je voor het gemak gewoon altijd casual aim gebruiken.

als je aiming op expert zet en een headshot maakt krijg je er toch een beloning voor?

Ja, een trophy/achievement. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...