Kai-ShockWave Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2009 Daar kijk ik echt naar uit. Dat wordt echt een topgame die ik moet hebben. Rockstar kennende word het weer een prachtige trailer met hopelijk veel ingame materiaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2009 Dit gaat volgens mij echt zo'n rete vette game worden. Jammer dat er nu nog zo weinig van bekend is. Ik weet nu wel welke 2 titels ik ga kopen die volgens jaar uitkomen van R*. Agent en RD:R. Het moet wat sneller gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ottoman 47 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2009 Rockstar' doet bij elke game gewoon "gierig". Hij komt wel uit voor de PS3 of Xbox 360, maar jammer genoeg niet op de PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2009 Maar voor PC is het altijd nog ietsjes beter, dus niet klagen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2009 Maar voor PC is het altijd nog ietsjes beter, dus niet klagen . Das waar. Waarschijnlijk krijgt het PC volkje hem wat later, maar dan met extra's. Net zoals bij GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2009 game dat bij mij zeker in het oog word gehouden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2009 (bewerkt) Red Dead Redemption komt in April 2010. Rockstar kennende zal dit wel 29 april 2010 zijn. Bron: Klik EDIT: De datum is 27 april 2010. Bewerkt: 26 november 2009 door Kai-ShockWave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2009 Trailer uit. Het ziet er echt gruwelijk mooi uit. Echt prachtig Dit wordt zo te zien zo'n monsterachtige game. Het ziet er echt uit of het GTA in het Wilde Westen is. De sfeer zal nog beter zijn dan in GTA Vice City. Dat kun je zo aan die trailer zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sparky11 Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2009 Bump vanwege een aantal nieuwtjes. Er zijn behoorlijk wat nieuwe screens opgedoken die je -hier- kunt checken. Ook komt de officiële trailer van Red Dead Redemption op 1 December 2009 genaamd ''My name is John Marston'' Ik ben zeer benieuwd naar de trailer. Er was al een Debut trailer vrijgegeven (zie hoofdpost) maar de aankomende trailer zal waarschijnlijk veel meer inhoud hebben. Word een hele goede game. En ik denk dat die wel beter wordt dan Red Dead: Redemption, omdat deze meer vrijheid heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 Even wat nieuw leven hier inblazen. Het ziet er echt zwaar vet uit. Echt GTA te paard. De HUD, de controls, het lijkt allemaal op GTA. Heel veel telefoontjes van Edinburgh naar San Diego. Maar het ziet er echt rete vet uit. Je moet een keer de HD trailer downloaden, dan zie je echt dat het prachtig is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2010 Er zijn weer wat nieuwe screenshots opgedoken: Ziet er toch weer epic uit? Ben erg benieuwd naar deze game, het ziet er naar uit dat we een hele grote speel wereld voor onze kiezen krijgen! Check de site voor meer screenshots of informatie. http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2010 Dat ziet er echt goed uit , dit is dé game voor mij waar ik me kan mee bezighouden tot de volgende GTA, het is praktisch gezien toch een halve GTA , die wordt geweldig... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2010 Deze game ga ik zeker kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 Die graphics zijn echt epic! :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 Ik kom bijna klaar bij het zien van die screens. Zo prachtig. Een must-have van 2010. En het mooie is dat deze game niet zo overhyped is als bij GTA IV (wat ervoor zorgde dat wij met z'n allen teveel verwachtte ervan, maar bij deze weet ik niet echt wat ik ervan moet verwachten, dus kan bijna met 100% zekerheid zeggen dat deze top wordt ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.