De Stofzuiger Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 Maar die kan je toch pas kopen als je de S klasse races gedaan hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 Zit nu in A-klasse maar ik kan hem al kopen als ik het geld heb. Ding kost 1 of 2 miljoen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 Maar die kan je toch pas kopen als je de S klasse races gedaan hebt? Volgens mij wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) Zit nu in A-klasse maar ik kan hem al kopen als ik het geld heb. Ding kost 1 of 2 miljoen. 2 miljoen. Maar ik zit in de S klasse races, en ik heb 1,2 miljoen. Maar als ik hem dat probeer te kopen zegt hij dat de auto nog niet te koop is. Maar toen ik dat bij andere deed die ik niet kon betalen stond er dat je niet genoeg credits heb. Bewerkt: 23 juli 2009 door De Stofzuiger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) Zit nu in A-klasse maar ik kan hem al kopen als ik het geld heb. Ding kost 1 of 2 miljoen. 2 miljoen. Maar ik zit in de S klasse races, en ik heb 1,2 miljoen. Maar als ik hem dat probeer te kopen zegt hij dat de auto nog niet te koop is. Maar toen ik dat bij andere deed die ik niet kon betalen stond er dat je niet genoeg credits heb. Je moet S-klasse uitgespeeld hebben . Btw, de S-6 race op een gemene manier als die nog mogelijk is: Gaat helaas niet meer xD Bewerkt: 23 juli 2009 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 Volgens mij wel hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 Zit nu in A-klasse maar ik kan hem al kopen als ik het geld heb. Ding kost 1 of 2 miljoen. 2 miljoen. Maar ik zit in de S klasse races, en ik heb 1,2 miljoen. Maar als ik hem dat probeer te kopen zegt hij dat de auto nog niet te koop is. Maar toen ik dat bij andere deed die ik niet kon betalen stond er dat je niet genoeg credits heb. Oh, ik zag hem in de catalogus staan dus ik dacht dat je die dan al kon kopen. Heb niet verder geklikt omdat ik het geld toch niet heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 Om weer een beetje leven hierin te krijgen, er is nieuws. Nee, niet de releasedatum, maar er komt een schademodel in GT5. http://www.gamer.nl/doc.php/53544/Schademo...#comment1111077 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) Om weer een beetje leven hierin te krijgen, er is nieuws. Nee, niet de releasedatum, maar er komt een schademodel in GT5.http://www.gamer.nl/doc.php/53544/Schademo...#comment1111077 De helft wel en de andere helft niet lijkt me een beetje nep... dus als een Audi (met schade model) tegen een Ferrari (zonder) botst, ligt de bumper van de Audi er half af, en de Ferrari heeft alleen een krasje? Bewerkt: 20 augustus 2009 door Hayte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Misschien Zal wel misschien ook met de rechten te maken hebben. Ferrari zou het niet zo fijn vinden als iedereen een F40 in de prak rijdt, maar Renault kan er wel op lachen als een wiel van een Clio RS 200 vanaf ligt. En natuurlijk moet als je zoiets doet, ook heel realistisch overkomen, dus dan moet je de techniek en alles van de auto kennen. En Ferrari die geeft zoiets nou niet bepaald snel vrij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Nou nog maar hopen dat hij ooit uitkomt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) Gran Turismo 5 Ontwikkelaar Polyphony Digital Uitgever Sony Computer Entertainment Genre Racing Platforms PlayStation 3 Aantal spelers N.N.B. Release 4e kwartaal, 2009. Demo Nog niet uit. Er is goed nieuws voor GT fans lees maar: Ontwikkelaar Polyphony Digital maakt verder bekend dat de game over 1.000 wagens zal beschikken. Naast het aantal wagens en de releaseperiode weten we nu ook dat de racegame over 20 verschillende tracks zal beschikken waarmee 60 verschillende parcoursen ontstaan door variaties in de lay-out van de tracks. Dat maakt de ontwikkelaar op haar website bekend in een artikel dat kort na de publicatie weer offline werd gehaald. In het Japanse artikel werd verder nog gesproken over de mogelijkheid voor de speler om zijn eigen soundtrack samen te stellen en werd duidelijk dat 170 van de 1.000 wagens over een volledig interieurmodel zullen beschikken. Onder de aanwezige wagens zullen zich ook enkele hybride en elektrische voertuigen bevinden. Zo kunnen we straks onder meer racen met de nieuwste Tesla bolide. Niet lang meer Afgelopen weekend liet de baas van Polyphony Digital ook al weten dat de release van Gran Turismo 5 niet meer lang op zich zal laten wachten. Op dit moment wordt er volgens Kazunouri Yamauchi hard gewerkt om de PSP-versie op tijd af te krijgen maar niet lang daarna zal ook het vijfde deel in de winkels moeten verschijnen. “We zijn zeer dankbaar voor al die mensen die geïnteresseerd zijn in Gran Turismo 5”, zei Yamauchi. “En de game zal niet veel later dan Gran Turismo PSP verschijnen.” Tijdens de Tokyo Game Show van volgende maand wordt meer duidelijkheid verwacht rond de releasedatum van deze exclusieve PlayStation 3-titel. Bewerkt: 25 augustus 2009 door onbekendeIV Algemeen topic van gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) We hebben al het GT5P topic, daar praten we ook gewoon over GT5. Een 2e lijkt me niet echt nodig. En veel nieuws hier is er niet echt. Wel dat er meer auto's zijn dan wat ze eerder zeiden. Eerst zeiden ze 600, nu 1000. Vele malen leuker. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=97346 Bewerkt: 26 augustus 2009 door GTAGijsso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2009 Nou nog maar hopen dat hij ooit uitkomt... http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=102761&hl= Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2009 Hoe zeh hell haal je 1000 auto's bij elkaar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.