Jump to content

Gran Turismo 5

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb er in GT5P allemaal, en dan iets van 4 extra F430's, en dan nog een paar andere. Maar 1000 is echt ongelooflijk veel.

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

143

• Hayte

126

• End Of The Riot

120

• GolfG60

115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik denk het toch niet. Als ze nu eindelijk Ferrari, Porsche, Lamborghini (heerlijk) en nog een shitload aan andere merken hebben kunnen bemachtigen, dan gaat dat wel wat langer duren dan in GT4

Geplaatst:

Ik kwam gisteren nog een liedje tegen dat ook in gta iv tegenkwam.

Maar ik heb nu een Ferarri 599 en een Ferarri F430, maar welke van de twee is het beste?

En zijn er nog betere auto's dan deze onder de 1 miljoen?

Geplaatst:

Er is ook slecht nieuws, wat ervoor zorgt dat jouw lijstje niet meer helemaal klopt. De release is bijv. opnieuw verzet naar februari '10, heb ik gelezen. En de demo is zeker al uit: GT5 Prologue is de demo. 170 van de 1000 auto's met volledig interieur is ook minder geweldig nieuws. Dat zou betekenen dat je alleen bij deze auto's het echte rijdersgevoel te pakken kan krijgen (als de rest al goed in elkaar steekt), en je deze auto's ook maar net er tussenuit moet vissen. 65% meer voertuigen (600 -> 1000) mag ook wel na een uitstel van ruim anderhalf tot 2 jaar.. Zowiezo ging ik altijd al uit van 1000, aangezien GT4 ook meer dan 700 voertuigen heeft.

Geplaatst:

599 is veel sneller op rechte stuk, maar voor mij is de F430 echt geweldig in de bochten.

En de betere onder de 1 miljoen:

Alle Tuned by GT (behalve de Fairlady, de kleine klote wagentjes, de Lotussen en de Evo's)

Mines R34

Ford GT

Ferrari F40 (hij is misschien wel oud, maar hij rijdt echt zo fijn).

Geplaatst: (bewerkt)

Een Ferrari F40 is een bruut ding, in het echt, en aangezien GT een simulatiegame is verwacht ik ook in GT5(P) dat hij niet slecht is.

De 1000 auto's, tja, dat is een lastige kwestie als je bedenkt dat dat niet niks is. Ik denk dat je bij de 1000 auto's toch al gauw aankomt bij véél modellen van tussen 1990 en nu, ongeveer 60% van dát aantal nog eens aan oudere voertuigen en bovendien bij een aantal auto's nog verschillende motoren (zou me niks verbazen, maar het zou zeker niet slecht zijn).

Ik ben benieuwd naar de GTbyCitroën die gemaakt is voor de echte GT5.

Bewerkt: door Wienish
Geplaatst:

Whoa, de nieuwe Logitech (G27) is aangekondigd, en zal volgens speculaties rond de tijd van de nieuwe GT in de schappen komen.

Ik hoop dat dan de G25 goedkoper zal worden :D

Geplaatst:
Hoe zeh hell haal je 1000 auto's bij elkaar? :cab:

Ik las in het Intertoys blad van dit jaar dat het ''meer dan 150 auto's bevat en meer dan 30 tracks'' dus 1000 auto's lijkt me een beetje sterk.

Ik las in het Intertoys blad van dit jaar dat het ''meer dan 150 auto's bevat en meer dan 30 tracks'' dus 1000 auto's lijkt me een beetje sterk.

De ontwikkelaar heeft zelf gezegd dat er 1000 auto's in komen en 1000 is meer dan 150.

Bewerkt: door wupie

De ontwikkelaar heeft zelf gezegd dat er 1000 auto's in komen en 1000 is meer dan 150.

Lekker bijdehand, maar het staat toch niet voor niks in het Intertoys blad!? En alsnog, MAAR 30 TRACKS! En ze zijn al jaren bezig aan die game. Ze hadden zelf geld te kort en moesten een Prolgue maken!

EDIT: Denk niet dat ik een fanboy ben van Forza ofzo (alhoewel ik die game wel beter vind) want ik heb zelf GT4 helemaal grijs gespeeld vroeger.

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Stond die 150 wagens bij de Prologue. Denkt het wel.

Want dan klopt het allemaal wel.

150 wagens in Prologue

1000 wagens in Volledige Game.

Geplaatst:

Als ik het goed tel heb je 77 auto's in prologue maar dan heb je nog niet de getunde versies van sommige auto's erbij getelt. :Y

Geplaatst:

150 wagens in Prologue

OKE! OKE! IN SCAN HET WEL!

Geplaatst:

150 wagens in Prologue

OKE! OKE! IN SCAN HET WEL!

Ik heb het ook gezien dat er in het intertoys krantje dat stond, maar als de makers het zelf hebben gezegd dan geloof ik dat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...