Jump to content

Gran Turismo 5

End Of The Riot

Recommended Posts

Als je nou eens in plaats van klakkeloos over te schrijven wat autoweek zegt, nou ook eens fatsoenlijk na zou denken, dan zou je erachter komen dat dat waarschijnlijk (wat het ook is) een standaard auto is, welke nooit "bedoelt" waren om in puin te kunnen rijden. Schade bij de premium reeks is ook niet geheel faptastisch, maar we hebben tenminste iets. Ze mochten/konden waarschijnlijk door tijd of licentie redenen geen beter schade model maken.

Maar als je GT4 beter vindt dan GT5 dan is er een steekje los hoor. Dynamisch weer, faptastische graphics, schademodel, Top Gear Test track, Lamborghini, Maserati, Ferrari, Bugatti, etc, Dag/Nacht racen, opslaan tijdens langere races, en zo kan ik nog wel even door gaan. Vertel mij maar eens welke van de bovenstaande punten overeenkomen met Gran Turismo 4.

Delen op andere websites

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

143

• Hayte

126

• End Of The Riot

120

• GolfG60

115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik schrijf het niet kakkeloos over, ik zet alleen een citaat neer waar ik het opzich wel een beetje overeens mee ben. Tuurlijk ik kan best begrijpen over die standaard modellen, qua licentie etc, maar voor dit spel hebben ze toch aardig lang de tijd gehad voor schademodel lijkt mij.

Ik zeg niet dat ik GT4 beter vind vind dan GT5 (ik heb het spel nog niet :$ ) maar ik bedoel dat ze in GT4 al onwijs veel mogelijkheden erin hebben gestopt, waarvan GT5 er een paar heeft laten zitten en die ik best wel gaaf vond in GT4. En ik zeg niet dat het echt er op achteruit gegaan is, maar dat het daar tot nu toe op lijkt vooral omdat zoveel mensen nu al dit spel vinden tegen vallen.

Tuurlijk al die andere mogelijkheden zullen ook wel top zijn, maar daar kan ik nu nog niks over zeggen. Wie weet zijn die mogelijkheden zoals dynamisch weer, schademodel etc wel helemaal geweldig, maar misschien zit er dankzij dat dynamisch weer er wel lag in of is dat schademodel minder dan verwacht.

:$

Delen op andere websites

Ik moet en zal dit spel kopen, maar nog ben ik het met veel mensen eens van die link van AutoWeek. En ik hoop dat GT6 een stuk beter zal zijn dan wat ik nu al heb gezien/gehoord. Misschien is het raar om te zeggen, maar nu heb ik gewoon weer zin om GT4 te spelen.. :$

post-33844-128994371418.jpg

Ook het schademodel slaat bijna nergens op.

Dat ziet er wel heel vaag uit :{ .

Delen op andere websites

Een prachtig filmpje, maar ik weet niet of het echt in GT5 zal zitten. Maar hij blijft mooi. En over het schademodel. Is het niet de bedoeling dat je je auto heel houdt :? Als ik m'n auto in de prak wil rijden ga ik wel DiRT, GRID of GTA spelen. Schademodel kan me echt vrij weinig tot niets schelen. In GT4 was het toch geen probleem, waarom nu dan wel?

Bewerkt: door Gijsso
Delen op andere websites

Even een kleine mededeling; de versies die al die Tsjecho's hadden bleken niet de Final-release te zijn, er is nu namelijk iemand op GTPlanet.net die een review over is aan het schrijven (er komt elke dag ofzo een nieuwe update), en daar blijken opties in te zitten welke eerst niet mogelijk bleken te zijn op de "andere" versies. Ik weet niet precies wat.

Delen op andere websites

In de versie die het meest op youtube te vinden valt, is er een filmpje gemaakt van iemand die met een standaard wagen alle opties gaat nakijken. Meneer klikt op Change Wheels, en krijgt duidelijk de tekst te zien; "This option is not available on Standard cars". Geen idee of dat bij de Final version ook zo is.

Delen op andere websites

Ja dat filmpje heb ik gezien, daarom ook mijn vraag :$

Ik zit nu te kijken op dat topic van GtPlanet.net over GT5, en opzich die foto's zijn niet echt qualiteit foto's, maar nog zie je dat van een premium auto de cockpit vieuw er erug gaaf uitziet. :D

Delen op andere websites

Volgens die Amar (reviewer) is het verschil tussen de standaard en premium auto's redelijk moeilijk merkbaar. Het antwoord op je vraag weet ik ook niet, maar neem, jammer genoeg, aan dat je de velgen niet kunt veranderen.

Delen op andere websites

In de versie die het meest op youtube te vinden valt, is er een filmpje gemaakt van iemand die met een standaard wagen alle opties gaat nakijken. Meneer klikt op Change Wheels, en krijgt duidelijk de tekst te zien; "This option is not available on Standard cars". Geen idee of dat bij de Final version ook zo is.

Waarschijnlijk wel want hij kan het wel aanklikken, maar niet in zijn pre release versie. Ook met de fotomode moet het gewoon dat de standaard ook kunnen.

Delen op andere websites

Ik vind dit eigenlijk wel schandalig van een spel, 1000 autos, en daarvan krijgen er maar 1/5e een cockpit, schade en ook tuning, dat slaat nergens op vind ik. Ze moeten of allemaal of geen een doen, niet een deel wel en een deel niet.

Ziet er allemaal erg leuk uit dat spel, maar het doet zijn titel 'real driving simulator' absoluut geen eer aan.

Delen op andere websites

Ik vind het ook niet bepaald fijn, maar er zal waarschijnlijk wel een reden zijn waarom ze dat niet doen. Waarschijnlijk omdat het ontiegelijk veel tijd kost om echt alle auto's volledig in 3D te maken en dan zo gedetailleerd.

Delen op andere websites

Er zit wel tuning bij de standaard auto's hoor. En dan nog, het échte racen zou in de voornaamste plaats gaan om het besturen van de auto's, dunkt mij. Wat volgens Amar faptastisch goed is gelukt.

Maar de standaard auto's moesten erin. Ze hadden bij GTPSP beloofd (en ook als marketing neergedumpt) dat ALLE auto's uit PSP naar 5 verzet konden worden.

Bewerkt: door Hayte
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...