Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Geen idee, had ik nog niet gezien. Ik vind het trouwens lichtelijk irritant dat ik elke keer bij het opstarten zo'n pop up krijg van WILT U DIT SPEL INSTALLEREN. Nou, als flut Sony mij een grotere HDD had gegeven in plaats van een nutteloze 40GB, graag, maar die retards kunnen kennelijk niet zien dat ik maar 1GB overheb, welke steeds minder wordt omdat GT5 ook tussentijds dingen gaat lopen installeren. Wat kennelijk uitloopt op zo'n 7 GB (omdat de gehele installatie 15GB in beslag zou nemen).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Top Gear testtrack was ook een leuke verkooptruuk. Nog niet tegengekomen in A-Spec of Arcade, aan online heb ik nog niet gedaan. Hij is voor zover ik kan zien alleen verkrijgbaar bij die special events rotzooi, wat ook geweldig in elkaar zit. Hoe de ruk moet je met zo'n klote auto als een Sambabus in godsnaam 15/11 (weet even niet meer welke) andere Sambabussen inhalen in twee laps? xD Prut Volkswagen busje xD Het karten is btw rete gaaf, het gevoel van snelheid in deze game is geweldig. Edit; in cockpit view dan.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Ik verbaas me toch wel dat er nog steeds redelijk veel afknappers in het spel zitten, ook al heeft Yamauchi er nog zoveel tijd ingestoken en hem 23809817558 keer opgeschoven. Lange wachttijden, Framedrop op m'n TV (WTF?) en nog wat andere rotzooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is er nog eentje, schade in het spel is, voor zover duidelijk, nog niet intern. Kaz heeft wel ergens op een site hier heel ver vandaan gezegd dat hij meer met het schade wou gaan doen, en dat we geduldig moesten zijn. Volgens mij waren we wel geduldig genoeg toen het een paar weken voor de release weer werd uitgesteld, en toen volledig in het duister tastten terwijl er mensen in Poland of zo'n ander landje waren die het spel al hadden.

Ik heb trouwens nog geen enkele framedrop gemerkt, al kan ik wel zeggen dat die Mazda en Yaris racejes verrekt lastig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe al vrij lang racegames spelen (begon met A2 racer, ben dus redelijk veteraan) dus ik kan me vrij snel meten in die racejes hoor, geen framedrop gemerkt zei je? Dat klopt, ik merkte het eerst ook niet, maar dat word naderhand steeds irritanter en dan ga je het wel merken :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me daarnet af toen ik de plaatjes van photomode bekeek. Is dit nou echt of het spel. Ik hoop maar dat het spel niet alleen sexy mooi is ook nog wel goed technisch is. Maar dat zullen mensen hier al ongetwijfelt weten. Ik moet nog wachten totdat iemand mij 45 euro gunt.

Link to comment
Delen op andere websites

Top Gear testtrack was ook een leuke verkooptruuk. Nog niet tegengekomen in A-Spec of Arcade, aan online heb ik nog niet gedaan. Hij is voor zover ik kan zien alleen verkrijgbaar bij die special events rotzooi, wat ook geweldig in elkaar zit. Hoe de ruk moet je met zo'n klote auto als een Sambabus in godsnaam 15/11 (weet even niet meer welke) andere Sambabussen inhalen in twee laps? xD Prut Volkswagen busje xD Het karten is btw rete gaaf, het gevoel van snelheid in deze game is geweldig. Edit; in cockpit view dan.

Mij lukte het wel om eerste te eindigen, ik had er enkel 5000 000 pogingen voor nodig. :7

Echt irritant voor het minste dat je iemand ramt of maar een meter van de baan zit om proberen iemand in te halen, wordt je al gediskwalificeerd.

Overigens ben ik er vandaag pas achtergekomen dat niet elke auto een cockpit view heeft. :{

Ik heb nu 2 standaard auto's gekocht die geen cockpit view hebben..

Dikke afknapper voor mij. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Dat niet elke auto een cockpit view heeft is ook maar op elk forum te vinden wat maar iets met Sony te maken heeft, en ook maar een paar miljard keer opgenoemd in dit topic :7

Ikzelf rijd nog steeds met m'n Ferrari 512BB en Honda Civic Type-R. Beide geweldige auto's die geweldig zijn in de bochten. Denk alleen wel da tik mijn Civicje maar eens moet tunen, hij is aardig sloom in de rechte stukken... Ook klinkt hij niet geweldig :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...