Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm, international A halen. Dan denk ik dat ik eerst maar een licenties ga halen xD

Toch nog bedankt. Ik zal wel kijken of ik de yaris nog kan vinden.

Wees gerust je krijgt hem in dezelfde staat terug. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Die Maserati GranTurismo S is echt fappend mooi:puh:

edit: Gekkiej, ik heb hier een S4 voor me neus staan in de occasions, als je nog een goede ruilauto weet, koop ik 'm voor je :puh:

Bewerkt: door Tha-Ran
Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag eerst een peugoat of hoe je het ook mag schrijven een 206 model uit '99. Voor 50000 getuned. Kon ik hem daarna maar gelijk verkopen omdat, ik er geen rally mee kon winnen. Dus toen maar een mini gekocht voor dat Mini event. En daarna tot 247pk getuned. Alle rally's van level 10 gewonnen. En maar 10000 gewonnen omdat ik teveel verlies had omdat ik die klote 206 gekocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Die Maserati GranTurismo S is echt fappend mooi:puh:

edit: Gekkiej, ik heb hier een S4 voor me neus staan in de occasions, als je nog een goede ruilauto weet, koop ik 'm voor je puh2.gif

Ehm, ruilen voor me nissan micra cupcar+Demio? icon_mrgreen.gif

@ Sven: Special events doen, en vooral je licentie's halen, die zijn toch gratis.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Shit, ik ben hem net voorbij. Misschien volgende keer dat ik 'm zie :)

En ik heb best wel moeite met die Special Event met de Lotus op het Topgear Circuit, bij iedere bocht breekt mijn achterkant er wel uit en verlies ik weer tijd. Ook tractiecontrole op 5 zetten werkt niet voor mij.. :( Ik heb maar net brons weten te halen. Iemand tip?

Link to comment
Delen op andere websites

Die Maserati GranTurismo S is echt fappend mooi:puh:

edit: Gekkiej, ik heb hier een S4 voor me neus staan in de occasions, als je nog een goede ruilauto weet, koop ik 'm voor je puh2.gif

Ehm, ruilen voor me nissan micra cupcar+Demio? icon_mrgreen.gif

@ Sven: Special events doen, en vooral je licentie's halen, die zijn toch gratis.

Het probleem is dat je de tweede keer geen geld krijgt bij special events. :N

@Hierboven: Ik had zilver gehaald, ik had na hem 20 keer te doen een heel stappen plan. :7

Bij de eerste bocht ging ik er een in halen bij de 2de ging ik er 2 inhalen en bij de volgende in een keer 3 tot ik op de 6de plaats kwam toen was er nogal een lang stuk en de bocht voor de finish ging ik er nog is 2 inhalen dan heb ik hetzelfde gedaan van de eerste ronde, maar dan voorzichtiger gereden en minder personen inhalen. :puh:

Als je de eerste ronde als 4 de eindigt dan zit je goed dan moet je makkelijk 2de worden. :puh:

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

IK HEB HEM!!

Welke auto raden jullie mij aan? om te beginnen he :puh:

Eerst licenties halen en daarna special events doen (hier krijg je een auto die je niet zelf hoeft te kopen en hier verdien je veel aan) dan kan je al direct een dure auto kopen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Stelletje pedo's, ik heb dus die Premium Civic. Ik denk, oké, ga ik wel eens pimpen. Dus ik eerst alles intern tunen, als ik het goed heb rond de 400 BHP. Dus, ik ga maar eens die racing mod installeren. Hé, m'n BHP is zowat gehalveerd. Oh, kut... Nou staat bij Tuning Shop wel alles al bestempeld als "gekocht", maar ik weet zeker dat ik meer BHP had. 350 000 credits door de kelder :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...