Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Stelletje pedo's, ik heb dus die Premium Civic. Ik denk, oké, ga ik wel eens pimpen. Dus ik eerst alles intern tunen, als ik het goed heb rond de 400 BHP. Dus, ik ga maar eens die racing mod installeren. Hé, m'n BHP is zowat gehalveerd. Oh, kut... Nou staat bij Tuning Shop wel alles al bestempeld als "gekocht", maar ik weet zeker dat ik meer BHP had. 350 000 credits door de kelder :-(

Als je die tuningskit installeert staat er volgens mij al een duidelijke mededeling dat de rest verwijderd word. :puh: Maar ik denk dat als je naar je garage gaat en dan je auto selecteert je wel weer je oude onderdelen erop kan doen.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb een klein vraagje over GT5. Ik krijg hem binnekort maar ik zit toch nog met een vraag in mijn hoofd. Kun je ook zien welke auto's premium zijn en welke niet? Ik ben bijvoorbeeld van plan om alleen de premium auto's te kopen, ik wil immers wel een cockpit view hebben. Iemand?

Link to comment
Delen op andere websites

Premium auto's kunnen alleen verkregen worden door het kopen in de Dealership, waar uitsluitend Premium auto's verkocht worden, en door het verkrijgen van vouchers (door events te winnen, of te krijgen van vrienden, of whatever). Er staat dan aangeduid of je een Premium of Standaard auto hebt gewonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

En zo erg is geen cockpit view hebben ook weer niet hoor, ik gebruik hem zelf ook niet zo vaak, meestal dat zicht dat je niks meer van de auto zien en de camera zeg maar vlak bij de grond zit, dat vind ik nèt effe iets fijner. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand wat je het beste kan kopen voor 1.024.305 Cr.? Ik wil graag een Mclaren F1, maar weet iemand een betere wagen?

Edit: Mensen, als iemand nog een nieuwe wagen wil voor gratis en voor niets (wel een chromeline) kan je hier het beste rondkijken. Het werkt wel, ik heb het net ook gedaan :) Je krijgt dan een Jaguar XJ13 en kleding voor PS Home.

Bewerkt: door Tha-Ran
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had even iets vreemd bij de pick-up truck races, ik had een Dodge Ram getuned tot die 475 Pk had, maar toch werd ik in die race ingehaald door auto's die maar 375 Pk hadden volgens de deelnemers lijst.

Weet iemand hoe dit komt? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand wat je het beste kan kopen voor 1.024.305 Cr.? Ik wil graag een Mclaren F1, maar weet iemand een betere wagen?

Edit: Mensen, als iemand nog een nieuwe wagen wil voor gratis en voor niets (wel een chromeline) kan je hier het beste rondkijken. Het werkt wel, ik heb het net ook gedaan :) Je krijgt dan een Jaguar XJ13 en kleding voor PS Home.

Ik heb geen grudges ofso :S

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand wat je het beste kan kopen voor 1.024.305 Cr.? Ik wil graag een Mclaren F1, maar weet iemand een betere wagen?

Edit: Mensen, als iemand nog een nieuwe wagen wil voor gratis en voor niets (wel een chromeline) kan je hier het beste rondkijken. Het werkt wel, ik heb het net ook gedaan :) Je krijgt dan een Jaguar XJ13 en kleding voor PS Home.

Ik heb geen grudges ofso :S

Heb je ook niet nodig, je kunt bij my local mensen aanvinken volgens mij, en dan moet je gewoon de rest doen wat daar staat, en dan uiteindelijk staat er bij GT5 Profile je serial :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb besloten om toch maar te gaan voor een Ferrari Enzo die kost 1000 000 euro heeft standaard 660 Pk. :puh:

Ik hoef nog maar 250 000 nog 10 races ofzo. ^_^

Als iemand nog een auto nodig heeft voor een bepaalde challenge dan laat zeg je het maar misschien kan ik je helpen. :puh:

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...