Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Mensen met een stuurtje kunnen sneller racen, dat is een feit. Kijk maar naar de ranglijst van de Academy zooi, daar waren de eerste 5 (misschien zelfs meer) mensen met een stuur. Denk nou alleen niet dat je meteen een stuurtje kan halen en een pro kan zijn, het vergt natuurlijk wel wat oefening :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind controller wel lache hoor, ik ben het al gewend van alle vorige Gran Turismo's. Driften gaat nu ook heel makkelijk :puh: .

En is het misschien een idee om met z'n allen in mijn lobby te gaan driften of lekker vrij rijden? Gister met GekkieJ ook gedaan, en we hebben ons wel heel erg vermaakt, tot ik inzag dat ik nog moest leren. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind controller wel lache hoor, ik ben het al gewend van alle vorige Gran Turismo's. Driften gaat nu ook heel makkelijk :puh: .

En is het misschien een idee om met z'n allen in mijn lobby te gaan driften of lekker vrij rijden? Gister met GekkieJ ook gedaan, en we hebben ons wel heel erg vermaakt, tot ik inzag dat ik nog moest leren. :7

Goed idee, Alleen ik heb jou volgens mij nog niet op PSN? Wat is je iD?

Heb net een Fer 512BB :D Geinig bakkie xD

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnet ruzie gehad met me Jag. Zit ik op die Speed track zo iets. Komt er zo'n verlepte Vagina Z aan. Beukt me. Beuk ik die Ferrari weg. Komen ze ineens met ze alle mij beuken. En ik in me zielige light weight Jagje. Tegen een tien tonner van een Ferrari. Stelletje pussy boys XD. Moet ze nog steeds terug pakken. Maar moet dan eerst ef een goede wagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnet ruzie gehad met me Jag. Zit ik op die Speed track zo iets. Komt er zo'n verlepte Vagina Z aan. Beukt me. Beuk ik die Ferrari weg. Komen ze ineens met ze alle mij beuken. En ik in me zielige light weight Jagje. Tegen een tien tonner van een Ferrari. Stelletje pussy boys XD. Moet ze nog steeds terug pakken. Maar moet dan eerst ef een goede wagen.

Vagina Z? :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit echt een faptastsich spel, ben nu lvl3

Trouwens het wordt wel iets te makkelijk met 2 stealth wagens :cab:

Wat zijn stealth wagens?

Stealth/chrome line wagens zijn speciale wagens die je krijgt bij de collectors edition, maar ik heb een gekregen bij reservering en een bij een Facebook actie (staat ver terug wel wat over).

De jaguar XJ13

77121_1553434115653_1229169668_31244358_7098779_n.jpg

Nissan GTR500

sony-releasing-titanium-blue-ps3-bundle-for-gran-turismo-5-launch_2.jpg

!LVL14 :puh:!

Bewerkt: door onbekendeIV
Link to comment
Delen op andere websites

Daarnet ruzie gehad met me Jag. Zit ik op die Speed track zo iets. Komt er zo'n verlepte Vagina Z aan. Beukt me. Beuk ik die Ferrari weg. Komen ze ineens met ze alle mij beuken. En ik in me zielige light weight Jagje. Tegen een tien tonner van een Ferrari. Stelletje pussy boys XD. Moet ze nog steeds terug pakken. Maar moet dan eerst ef een goede wagen.

Ja dat is kut, dat heb ik ook heel vaak. Irritante luid :bonk: die niet kunnen rijden.

Ik heb nu ook en Chaparral 2J Race Car '70, die bak heeft maar 3 versnellingen xD Maar is wel snel. :tu: En lelijk.

Net mijn VW Schwimmwagon getuned naar 60 pk _O_ Chiptuning enzovoorts...

Ben zonet als 1e geëindigd bij de sunday cup :puh:

Net de klassieke race geraced met mijn Mercury '67 (500pk) op de rechte stukken werd ik continu ingehaald maar in de bochten was ik sneller :D wel eerste geworden natuurlijk.

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Daarnet ruzie gehad met me Jag. Zit ik op die Speed track zo iets. Komt er zo'n verlepte Vagina Z aan. Beukt me. Beuk ik die Ferrari weg. Komen ze ineens met ze alle mij beuken. En ik in me zielige light weight Jagje. Tegen een tien tonner van een Ferrari. Stelletje pussy boys XD. Moet ze nog steeds terug pakken. Maar moet dan eerst ef een goede wagen.

Ja dat is kut, dat heb ik ook heel vaak. Irritante luid :bonk: die niet kunnen rijden.

Ik heb nu ook en Chaparral 2J Race Car '70, die bak heeft maar 3 versnellingen xD Maar is wel snel. :tu: En lelijk.

Net mijn VW Schwimmwagon getuned naar 60 pk _O_ Chiptuning enzovoorts...

Ben zonet als 1e geëindigd bij de sunday cup :puh:

Net de klassieke race geraced met mijn Mercury '67 (500pk) op de rechte stukken werd ik continu ingehaald maar in de bochten was ik sneller :D wel eerste geworden natuurlijk.

Mijn PSN id is Tha-Block :D

En zou ik alsjeblieft die Chaparral of die Mercury een keertje kunnen lenen voor die Klassieke race? :$ Ik zit in een dipje nu, en heb teveel auto's hopeloos getuned die dan net die bochten echt niet door kunnen, bijv een Shelby. Op lange stuken kom ik wel goed uit, maar de bochten totaal niet :S

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnet ruzie gehad met me Jag. Zit ik op die Speed track zo iets. Komt er zo'n verlepte Vagina Z aan. Beukt me. Beuk ik die Ferrari weg. Komen ze ineens met ze alle mij beuken. En ik in me zielige light weight Jagje. Tegen een tien tonner van een Ferrari. Stelletje pussy boys XD. Moet ze nog steeds terug pakken. Maar moet dan eerst ef een goede wagen.

Ja dat is kut, dat heb ik ook heel vaak. Irritante luid :bonk: die niet kunnen rijden.

Ik heb nu ook en Chaparral 2J Race Car '70, die bak heeft maar 3 versnellingen xD Maar is wel snel. :tu: En lelijk.

Net mijn VW Schwimmwagon getuned naar 60 pk _O_ Chiptuning enzovoorts...

Ben zonet als 1e geëindigd bij de sunday cup :puh:

Net de klassieke race geraced met mijn Mercury '67 (500pk) op de rechte stukken werd ik continu ingehaald maar in de bochten was ik sneller :D wel eerste geworden natuurlijk.

Mijn PSN id is Tha-Block :D

En zou ik alsjeblieft die Chaparral of die Mercury een keertje kunnen lenen voor die Klassieke race? :$ Ik zit in een dipje nu, en heb teveel auto's hopeloos getuned die dan net die bochten echt niet door kunnen, bijv een Shelby. Op lange stuken kom ik wel goed uit, maar de bochten totaal niet :S

Die Chaparral kan je helaas niet gebruiken voor de klassieke race :ch: .

Maar ik leen je de mercury wel ff, je moet er alleen wel rekening mee houden dat hij op de LANGE stukken word ingehaald. Maar zodra er bochten zijn own je wel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...