Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Als je een stuurtje zoekt en je hebt wat geld is er nu het GT5 stuur gemaakt door Thrustmaster met een draaihoek van wel 1080 graden en een gewicht van 7 KG kost je ongeveer 500 euro :) volgde week meer info er over en ff hier Klikken voor het hele item

Voor dat bedrag koop ik liever een Fanatec of een Logitech met een 'gewone' 900 graden, wat mij overigens meer dan voldoende lijkt.

Daarnaast lijkt die geen pook te hebben want mij leuk lijkt bij bv. TDU(2).

Daarnaast, vroeg hij naar een goedkoop stuurtje, niet een van de duurste stuurtjes van 500 euro :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voor dat bedrag koop ik liever een Fanatec of een Logitech met een 'gewone' 900 graden, wat mij overigens meer dan voldoende lijkt.

Daarnaast lijkt die geen pook te hebben want mij leuk lijkt bij bv. TDU(2).

Daarnaast, vroeg hij naar een goedkoop stuurtje, niet een van de duurste stuurtjes van 500 euro

Idd ik zette ff het laaste nieuws neer :puh: en ik heb ook gewoon 1 van logitech de g27 met pook wat veel leuker is :)

Is jmmr dat ik moet w8ten tot ik gt5 kan kopen hoop toch echt eind december hem te kopen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem dan eindelijk! Het is m'n eerste GT ooit en in het begin was het wel even zoeken met al die menu's. Maar na een uurtje zat ik er echt in en oh wat is het vet. Ik heb nog wel één vraagje, hoe kun je het makkelijkst spelen met vrienden online? Moet je dan gewoon naar 'Open Lobby' gaan en een nieuwe Lobby aanmaken ofzo? Iemand hier die daar verstand van heeft?

Cheers

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem dan eindelijk! Het is m'n eerste GT ooit en in het begin was het wel even zoeken met al die menu's. Maar na een uurtje zat ik er echt in en oh wat is het vet. Ik heb nog wel één vraagje, hoe kun je het makkelijkst spelen met vrienden online? Moet je dan gewoon naar 'Open Lobby' gaan en een nieuwe Lobby aanmaken ofzo? Iemand hier die daar verstand van heeft?

Cheers

paul007

Ehm, volgens mij moet je in community naar rechts op jou profiel, en dan naar mijn lobby. Dat is een icoontje volgens mij in het midden onderin, in de vorm van een koffiemok en dan kun je het volgens mij wel verder uitvogelen.. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem dan eindelijk! Het is m'n eerste GT ooit en in het begin was het wel even zoeken met al die menu's. Maar na een uurtje zat ik er echt in en oh wat is het vet. Ik heb nog wel één vraagje, hoe kun je het makkelijkst spelen met vrienden online? Moet je dan gewoon naar 'Open Lobby' gaan en een nieuwe Lobby aanmaken ofzo? Iemand hier die daar verstand van heeft?

Cheers

paul007

Ehm, volgens mij moet je in community naar rechts op jou profiel, en dan naar mijn lobby. Dat is een icoontje volgens mij in het midden onderin, in de vorm van een koffiemok en dan kun je het volgens mij wel verder uitvogelen.. icon_mrgreen.gif

Moet ik er wel even bij zeggen dat er 2 verschillende soorten onlinefunctie's zijn. Open lobby is voor open races ( dus jij met onbekende ), en community is voor private races ( dus jij met je vrienden ).

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, GT-serie is Sony-exclusive. Daarnaast zal de XBOX360 het niet aankunnen aangezien dit spel de maximale power uit een PS3 haalt.

Dat hij er het maximale eruit haalt begrijp ik wel, maar soms duren die laadtijden vrij lang. Komt dat door dat het spel zo veel vraagt van de PS3 of door de servers?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...