Tha-Ran Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2010 Van spoilers weet ik dat je die ook kan toepassen op standaard auto's, en nee dat is het spel inderdaad niet, maar ik zou het wel fijn vinden om andere velgen onder standaard auto's te zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2010 Er zit wel tuning bij de standaard auto's hoor. En dan nog, het échte racen zou in de voornaamste plaats gaan om het besturen van de auto's, dunkt mij. Wat volgens Amar faptastisch goed is gelukt. Idd, maar bij dit spel geven ze meer om graphics dan om het echte racen zelf heb ik het idee van. Een tijdje geleden een artikel gelezen met een interview met een van de GT5 developpers, deze persoon zei dat ze eigenlijk te veel detail gebruiken op simmige plekken. Ik vind dit zelf zonde, in plaats van dat poly-gegeil van ze kunnen ze ook op plekken waar het neit echt nodig is poly's weghalen en bijvoorbeeld een interieur maken voor de auto, zodat ten minste elke auto een cockpit heeft, want dat vind ik toch echt het meest slechte van dit spel tot nu toe, dat je geen in-car cockpit hebt, hoe wou je ooit het echte autorijden simuleren als je geen eens vanuit de bestuurdersstoel kunt rijden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2010 Laten we een spel dat niet eens uit is in Nederland nou geen slecht spel noemen, want als we gaan praten over slechte race spellen mag je je borst maar nat maken. En je praat wel over mijn lievelings serie qua race spellen, ik speel het al sinds GT2 en toen begreep ik er nog maar amper iets van. In de GT's voor GT5 had je ook geen cockpit view, en toch vind ik ze beter dan bijna alle andere race-spellen op de markt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2010 In car view is toch overrated, je ziet minder van de weg dan werkelijkheid, en dus is het moeilijker dan werkelijkheid om de corners in te schatten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2010 Inderdaad, en als je echt een cockpit view wilt, kan je ook gaan kijken naar GTR. Ook een onwijs goede/realistische game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2010 Ik denk eigenlijk dat de game ons flink gaat verbazen. Er is nu veel negativiteit over, maar drie kwart komt van die Failza fanboys die dik jaloers zijn. En als ie eindelijk uit is, dan merk je er waarschijnlijk helemaal niks van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2010 Daar zit ook wel wat in, en ik kan me ook herinneren dat over GT4 ook veel dingen werden gezegd, en ik dat spel echt onwijs lang gespeeld. Ik vond GT4 echt op Hayte's manier 'faptastisch'.. Iemand nu al meer nieuws over andere velgen op standaard auto's? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2010 (bewerkt) Amar heeft nog niks gepost, wat hij meer dan twee uur geleden zou doen. Ach ja, komt nog wel Edit; update in ongeveer een half uurtje Bewerkt: 18 november 2010 door Hayte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2010 Nou ik kan het wel begrijpen hoor, als Gran Turismo nu in mijn PS3 zat, was ik hier niet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2010 Inderdaad, en als je echt een cockpit view wilt, kan je ook gaan kijken naar GTR. Ook een onwijs goede/realistische game. Inderdaad, je hebt er alleen een stuurtje voor nodig wil je echt goed willen rijden. Ik denk eigenlijk dat de game ons flink gaat verbazen. Er is nu veel negativiteit over, maar drie kwart komt van die Failza fanboys die dik jaloers zijn. En als ie eindelijk uit is, dan merk je er waarschijnlijk helemaal niks van. Nou ben geen fanboy maar heb wel een voorkeur naar forza, voornamelijk omdat daar elke auto gewoon aan te passen is, ze allemaal(alhoewel niet super) schade hebben en een in-car camera. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2010 Inderdaad, je hebt er alleen een stuurtje voor nodig wil je echt goed willen rijden. Inderdaad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2010 Huh als ik die berichten hierboven lees. Begrijp ik dan goed dat er geen cockpit view in zit? :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2010 Huh als ik die berichten hierboven lees. Begrijp ik dan goed dat er geen cockpit view in zit? :O jawel, voor 200 van de 1000 auto's, hadden ze het er beter helemaal uit kunnen laten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2010 Dus jij had helemaal geen cockpit view willen hebben? Ik ben opzich wel tevreden met dit hoor, beter dan niet in ieder geval. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2010 Huh als ik die berichten hierboven lees. Begrijp ik dan goed dat er geen cockpit view in zit? :O jawel, voor 200 van de 1000 auto's, hadden ze het er beter helemaal uit kunnen laten... Dan hadden we dit kunnen quoten van je; Huh als ik die berichten hierboven lees. Begrijp ik dan goed dat er geen cockpit view in zit? :O ja, dat is idd heel dom, spellen zoals shift en forza hebben dat allang Sommige mensen zijn ook nooit tevreden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.