Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat schade model is prut hoor, op dat filmpje met die Subaru Impreza (wat geloof ik een pre-build versie is) zie ik geen krassen op de zijkant, en schieten er gewoon wat panelen en deuren los. Mij hoor je niet echt klagen, wij hebben tenminste een schademodel. Waar ik wel door geïrriteerd raak is het constante marketing gebullcrap van Sony, bijvoorbeeld dat nieuwe Kevin Butler filmpje. "When they said a realistic damage model wasn't possible I said make it possible". Nou Kevin, zover ik kan zien hebben ze niet naar je geluisterd.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat schade model is prut hoor, op dat filmpje met die Subaru Impreza (wat geloof ik een pre-build versie is) zie ik geen krassen op de zijkant, en schieten er gewoon wat panelen en deuren los. Mij hoor je niet echt klagen, wij hebben tenminste een schademodel. Waar ik wel door geïrriteerd raak is het constante marketing gebullcrap van Sony, bijvoorbeeld dat nieuwe Kevin Butler filmpje. "When they said a realistic damage model wasn't possible I said make it possible". Nou Kevin, zover ik kan zien hebben ze niet naar je geluisterd.

+1 thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Velgen kunnen trouwens niet veranderd worden bij standaard wagens, dat is nu zeker. Maar kennelijk schijnen de physics de beste die hij (Amar) ooit in een spel "gevoeld" heeft, en heeft elke auto een apart rijgedrag. Hoe of wat kan hij zelf ook niet omschrijven, maar hij zegt dat als we het spelen we het wel begrijpen.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Nou jongens, hier is iets raars aan de hand. De Bugatti Veyron staat overal als een standaard auto. En standaard auto's konden niet in de photomode. Maar wat blijkt uit die plaatjes, dat de Bugatti dat wel kan. Dus, zal de Veyron een premium auto zijn, of kunnen ook standaard auto's in de photomode?

Link to comment
Delen op andere websites

De nieuwe NASCAR game zal gegarandeerd ook geen 1000 auto's bevatten?

1000 auto's waarvan je er hooguit ooit met 200 zult rijden. Plus zijn er ook behoorlijk wat dubbele autos, zo zullen er wel meerdere GTR R35 JGTC's in zitten en ook wel meerdere 350Z JGTC bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou jongens, hier is iets raars aan de hand. De Bugatti Veyron staat overal als een standaard auto. En standaard auto's konden niet in de photomode. Maar wat blijkt uit die plaatjes, dat de Bugatti dat wel kan. Dus, zal de Veyron een premium auto zijn, of kunnen ook standaard auto's in de photomode?

Er zijn twee verschillende manieren om foto's te maken. Één manier is om het te doen op een track, maar dan moet dit wel door middel van een replay, en dan heb je de keuze om een bepaalde frame "op te slaan". Of in ieder geval, zo heb ik het begrepen. Dit kunnen alle auto's doen, maar kan alleen op een resolutie van "maar" 1920*1080 gedaan worden. De Photomode waar jij het over hebt, zijn die verschillende locaties (zoals dat Red Bull vliegveld, of museum, of wat het dan ook is), waar je alleen met Premium auto's kan rondrijden en foto's mee kan maken. Deze kunnen uitgepoept worden tot maximaal 8MP.\

Alle auto's kan je intern tunen, maar bepaalde Standaard auto's en Premium auto's kunnen ook van buiten worden verandert door middel van Aerodynamische upgrades (denk aan spoilers etc.), een heuse Racing Kit (of Racing Mod, of zoiets dergelijks).

Link to comment
Delen op andere websites

De nieuwe NASCAR game zal gegarandeerd ook geen 1000 auto's bevatten?

1000 auto's waarvan je er hooguit ooit met 200 zult rijden. Plus zijn er ook behoorlijk wat dubbele autos, zo zullen er wel meerdere GTR R35 JGTC's in zitten en ook wel meerdere 350Z JGTC bijvoorbeeld.

http://www.zerotohundred.com/newforums/automotive-news/181936-ps3s-gran-turismo-5-complete-list-of-cars.html

Je hebt zo te zien gelijk. Maar ja, zo heeft ieder wat wils. :puh: Als je toch bezig bent xD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...