GekkieJ01 Geplaatst: 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2010 Verkopen hun ook GT5 Collector's Edition? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2010 Alle auto's kan je intern tunen, maar bepaalde Standaard auto's en Premium auto's kunnen ook van buiten worden verandert door middel van Aerodynamische upgrades (denk aan spoilers etc.), een heuse Racing Kit (of Racing Mod, of zoiets dergelijks). Wat moet ik me hier ongeveer bij voorstellen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2010 Ik denk ne zoiets als bij Shift dat je van je normale auto een volwaardige racewagen maakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2010 Ja daar heb ik niet veel aan, ik vond shift niet bijzonder genoeg om hem te kopen dus ik weet niet precies wat je bedoelt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2010 Alle auto's kan je intern tunen, maar bepaalde Standaard auto's en Premium auto's kunnen ook van buiten worden verandert door middel van Aerodynamische upgrades (denk aan spoilers etc.), een heuse Racing Kit (of Racing Mod, of zoiets dergelijks). Wat moet ik me hier ongeveer bij voorstellen? Dat weet ik ook niet, ik weet alleen dat het kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2010 (bewerkt) De cockpits van oldtimers lijken mij het allermooiste Ik kan niet wachten tot dinsdag eerst langs de Bart Smit om GT5 te halen, en dan langs de pc zaak voor mijn 21,5" Led scherm En nou begrijp ik niet wat een amfibie in GT5 voor nut heeft Daar wil ik de velgjes wel even van veranderen Hij is echt Premium net als de andere bovenstaande. De omgeving van de tracks is ook niet mis: Bewerkt: 20 november 2010 door j0uk3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 20 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2010 Ik hoop dat Gamemania snel een berichtje stuurt, dat die binnen is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2010 Ik hoop dat Nedgame mij snel een berichtje stuurd dat ze mij Gran Turismo eerder sturen omdat ik zo cool ben.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2010 Ik hoop dat Nedgame mij snel een berichtje stuurd dat ze mij Gran Turismo eerder sturen omdat ik zo cool ben.. Ik ga dinsdag meteen langs Bartje Smit om de Collectors edition te kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2010 (bewerkt) De omgevingen zijn imo niet altijd mooi hoor, kijk maar eens naar deze koos omgevingsloze rally Ford, Dit zou trouwens wel eens de racing mod kunnen zijn. Oké, is dit een physics fuck-up met een Veyron? @Jouk, mij vertel je never ever nooit dat die laatste foto van de omgevingen uit GT5 komt. Dat is gewoon té gedetailleerd. Overigens doen die andere plaatjes van je het niet. Bewerkt: 21 november 2010 door Hayte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2010 Inderdaad, foto lijkt net echt. Maar iemand al meeer nieuws over GT5? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rienie Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2010 Ja, Dat ik geen 60 euro's heb om hem te kopen Dat word sparen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2010 (bewerkt) Ik heb ook nog maar 25 euro, dat word schooien xD Nee ff serieus, Ik ga denk ik mijn brommerhelm verkopen dat is weer 40 euro erbij Dan maar zonder helm rijden Bewerkt: 21 november 2010 door j0uk3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2010 En nu zitten we allemaal wel een beetje te zeiken over die velgen, maar wie weet komt er nog wel een update of DLC of weet ik het. En anders, ik denk dat ik me aardig kan vermaken met de premium's; Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2010 (bewerkt) Die premium auto is hetzelfde type als die in je sig LOL Geintje, die in je sig is een Subaru Impreza 22B STi die zit er trouwens ook in: #855 Subaru IMPREZA Coupe 22B-STi Version '98 Wel vaag dat de Veyron standard is :S Kan je die wel "technisch" tunen? Bewerkt: 21 november 2010 door j0uk3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.