Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Alle auto's kan je intern tunen, maar bepaalde Standaard auto's en Premium auto's kunnen ook van buiten worden verandert door middel van Aerodynamische upgrades (denk aan spoilers etc.), een heuse Racing Kit (of Racing Mod, of zoiets dergelijks).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alle auto's kan je intern tunen, maar bepaalde Standaard auto's en Premium auto's kunnen ook van buiten worden verandert door middel van Aerodynamische upgrades (denk aan spoilers etc.), een heuse Racing Kit (of Racing Mod, of zoiets dergelijks).

Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Link to comment
Delen op andere websites

Alle auto's kan je intern tunen, maar bepaalde Standaard auto's en Premium auto's kunnen ook van buiten worden verandert door middel van Aerodynamische upgrades (denk aan spoilers etc.), een heuse Racing Kit (of Racing Mod, of zoiets dergelijks).

Wat moet ik me hier ongeveer bij voorstellen?

Dat weet ik ook niet, ik weet alleen dat het kan :7

Edit; nu weet ik het wel, kijk maar op het einde van het filmpje wat op de vorige pagina gepost is

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, en indien je niet zo veel zin hebt om terug te bladeren( :7 ); zo'n racing mod/kit/iets dergelijks is waarschijnlijk een race modificatie aan een paar premium wagens, bijv een wide-body, een andere spoiler etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Wowzers. Eerste wat ik deed nadat ik GT5CE van Game Mania haalde, was een Honda Civic R kopen (Premium, de duurste die ik kon kopen), en daarmee A-spec races gaan doen. Heb nog "maar" 3 "pakketjes" racen gedaan (Sunday Cup enzo), maar jezus christus, het is gewoon... prachtig. Behalve als je in de replays gaat kijken en je de auto overal heen ziet schieten (controller O.o) en je ziet hoe flut de schaduwen zijn, maarja. Dat doe ik ook alleen maar af en toe. Het geluid is werkelijk wunderbar, kan echt niet wachten tot ik er weer op kan (flut broertje met z'n Assassin's Creed Brotherhood)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn budchet voor GT5 heb ik er al door gejaagd :puh: Net een nieuwe monitor gekocht (170,-) maar dat geld komt er wel en als ik die game heb, op mijn nieuwe monitor :D

Aangezien ik nog steeds op zo'n blok tv'tje van 30cm speelde :7 is het een SLANKE vooruitgang!

Weet iemand ook of er cheats voor zijn?

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Cheats :7. Het is een simulator, geen cheatulator. Maar even de schaduwen; ik maakte bijvoorbeeld net voor de finish een hand rem drift ding. Toen ik in de replay naar de rookwolk keek, bleef de schaduw aan en uit schieten. Ze hebben de auto's trouwens ook flink lastig gemaakt. Premium auto's zijn gewoon makkelijk te halen in de dealership. Maar... Standaard auto's (het überovergrote deel dus) kunnen alleen gehaald worden bij de Used Dealership, welke random worden bijgevuld. Er zijn dus altijd maar zo'n 20 standaard auto's verkrijgbaar. Zo'n groot probleem is dit niet bij normale races, maar bij speciale, bijvoorbeeld een pre-1979 Japanse autorace, heb je een standaard wagen nodig (omdat ik nog geen pre-1979 premium japper heb kunnen vinden). En als je er eindelijk eentje gevonden heb, haal je misschien nét 3de plaats (ik had een Nissan Bluebird Hardtop), en met wat getune kan je misschien op sommige races 2de plaats halen. Dat is redelijk frustrerend. Ook lijk ik niet genoeg geld te hebben, dus ging ik maar met een Honda Civic Type-R uit 199-nog iets racen tegen Celica's, M3's, Chrysler Crossfire's, etc. Dat ging niet geweldig, al is die Civic een beest in de bochten. De in-car-view blijft faptastisch, en geeft je echt een gevoel van snelheid. Geweldig. Racen in de regen is trouwens Mission Impossible. Probeerde het net met de SLS AMG en een Gallardo, bij allebei de keren presteerde ik het om te slippen op een recht stuk :7

Link to comment
Delen op andere websites

Man, heb net een review gezien op TV. Graphics niet goed genoeg voor een 6 jaar ontwikkeling, regen is net confetti aan de zijkant van de auto in cockpit mode, Crash Damage is niet naar huis te schrijven (damage model). Deze titel is gezien de verwachtingen echt een teleurstelling.

Voor de rest ubergoeie gameplay,

Link to comment
Delen op andere websites

Elk spel is wel overhypt, elk spel valt op één punt wel tegen, elk spel is niet perfect. Damagemodel is inderdaad nogal slecht, ook al merk je daar geen ene balhaar van als je in de cockpit zit. Regen is inderdaad niet helemaal perfect, maar daar merk je toch niks van als je weer eens uit de bocht slipt. De graphics zijn inderdaad niet fotorealistisch, maar daar merk je niet veel van als je een prachtige rookwolk ziet in de achteruit rij spiegel van je Ferrari 512BB. Wat overigens een beest van een wagen is, dat ding zoekt grip wat hij niet kan vinden, echt een geweldige drift en fun-bak.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk kunnen mensen met de Collector's edition of degene die hem gepre-ordert hebben en er een extra wagen bij krijgen, best wel cheaten. :puh:

Want de extra's auto's kan je al direct van niveau 0 gebruiken en kosten je geen cent, zo kan je het eerste toernooi al direct doen met een Lamborghini Murciélago spelen terwijl de rest met van die pruts wagens begint.

Heb het is een keer gedaan, maar daarna direct gestopt.

Altijd een voorsprong van 25 seconden hebben is nogal saai. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is gay. Had ze dan bij Arcade of heel misschien multiplayer geduwd, maar niet bij Singleplayer. Al ziet die BMW er wel heel kinky uit...

Maar ik mag dus aannemen dat die code's werken? Hoe werkt multiplayer trouwens? Ik kan namelijk nergens een knop vinden van MULTIPLAYER, KLIK OP MIJ OM ONLINE TE RACEN, HIERZO!!! vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is gay. Had ze dan bij Arcade of heel misschien multiplayer geduwd, maar niet bij Singleplayer. Al ziet die BMW er wel heel kinky uit...

Maar ik mag dus aannemen dat die code's werken? Hoe werkt multiplayer trouwens? Ik kan namelijk nergens een knop vinden van MULTIPLAYER, KLIK OP MIJ OM ONLINE TE RACEN, HIERZO!!! vinden.

Ja de codes werken sinds vandaag.

Maar als je in de GT Life mode zit dan staat daar ergens Open Lobby links bovenaan is dat niks voor multiplayer? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...