Jump to content

Gran Turismo 5

End Of The Riot

Recommended Posts

Haha ik kom juist altijd geld te kort.

Anyway ik heb een vraag,

Wat is nou precies het verschil tussen comfort-, sport- en racebanden? Welke gebruiken jullie en waarom? De banden zijn nogal duur dus ik wil wel dat mijn aankoop de eerste goed is. Wat raden jullie aan?

Delen op andere websites

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

143

• Hayte

126

• End Of The Riot

120

• GolfG60

115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb net de "Like the wind" A-Spec gehaald met mijn Corvette ZR1 RM. Daytona was een makje, maar indy was moeilijk omdat mijn auto gewoon niet snel genoeg ging. Toen was ik 1e toen weer 2e en toen weer 1e etc xD.

Maar die Toyota MINOLTA '89 die ik heb gewonnen is über goed, heb er een Turbo-kit ingedondert en soft-race tires. Gaat als de brandweer met 1080PK word met 15 sec voorsprong 1e icon_mrgreen.gif

op naar de American Championship

Voor de:

Jay Leno Tank Car ‘03 (S)

Uit verveling heb ik mijn Fiat Panda 1000S '90 getuned naar 200 pk. Hij heeft een top van 240 km/h puh2.gif

Mein Schwimmwagen hat 120Ps und geht 210 km/u

Ook heb ik nog een fiat 500 '68 met 90 pk

2CV met 70 pk

xD heb geld teveel

Waar haal jij al die oldtimers vandaan? Ik kom geen auto's tegen lager dan de jaren 80. sad2.gif

Delen op andere websites

@Paul007, eigenlijk is het gewoon hoe duurder hoe beter, want met de Race: Zacht banden heb je het meeste grip qua banden, maar met auto's met minder dan 400 pk ofzo, dan kun je ook gerust Sport: Zacht nemen.. :D

@GekkieJ, Gewoon de occasionlijst, ik kom er om de paar races wel een paar tegen, als je er 1e wil kan ik er wel 1e voor je kopen :puh:

Delen op andere websites

Anyway ik heb een vraag,

Wat is nou precies het verschil tussen comfort-, sport- en racebanden? Welke gebruiken jullie en waarom? De banden zijn nogal duur dus ik wil wel dat mijn aankoop de eerste goed is. Wat raden jullie aan?

De zachte en de duurdere bieden het meeste grip, al gaan deze wel het minst lang mee, wat erg belangerijk is voor bijvoorbeeld endurance races. Voor de normale races van een paar laps voldoen zachte banden perfect.

Delen op andere websites

Anyway ik heb een vraag,

De zachte en de duurdere bieden het meeste grip, al gaan deze wel het minst lang mee, wat erg belangerijk is voor bijvoorbeeld endurance races. Voor de normale races van een paar laps voldoen zachte banden perfect.

Ja, waar staan die Endurance races? ik hoor er heel veel over. Maar ik zie ze nergens.

Ben lvl 22 btw

Delen op andere websites

Anyway ik heb een vraag,

Ja, waar staan die Endurance races? ik hoor er heel veel over. Maar ik zie ze nergens.

Ben lvl 22 btw

Ze zullen pas verschijnen vanaf lvl 25.

Delen op andere websites

Iemand tips hoe ik snel XP kan verzamelen? Ik heb nu 640.000 credits en ben level 14, nog 1 level en dan kan ik de Mercedes-Benz SLR McLaren kopen! Iemand tips?

PS: Heb ik niet goed gekeken of kun je geen Porsche kopen?

Bewerkt: door paul007
Delen op andere websites

Als je nog 1 PS3 + GT5 koopt kun je volgens mij zeg maar 3 beelden naast elkaar doen.. puh2.gif

Ik kan al zoiets doen, met 3 beeldschermen... maar dat ziet er een beetje gaar uit aangezien die tv's niet van hetzelfde formaat zijn. sad2.gif

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...