paul007 Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Haha ik kom juist altijd geld te kort. Anyway ik heb een vraag, Wat is nou precies het verschil tussen comfort-, sport- en racebanden? Welke gebruiken jullie en waarom? De banden zijn nogal duur dus ik wil wel dat mijn aankoop de eerste goed is. Wat raden jullie aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Heb net de "Like the wind" A-Spec gehaald met mijn Corvette ZR1 RM. Daytona was een makje, maar indy was moeilijk omdat mijn auto gewoon niet snel genoeg ging. Toen was ik 1e toen weer 2e en toen weer 1e etc xD. Maar die Toyota MINOLTA '89 die ik heb gewonnen is über goed, heb er een Turbo-kit ingedondert en soft-race tires. Gaat als de brandweer met 1080PK word met 15 sec voorsprong 1e op naar de American Championship Voor de: Jay Leno Tank Car ‘03 (S) Uit verveling heb ik mijn Fiat Panda 1000S '90 getuned naar 200 pk. Hij heeft een top van 240 km/h Mein Schwimmwagen hat 120Ps und geht 210 km/u Ook heb ik nog een fiat 500 '68 met 90 pk 2CV met 70 pk xD heb geld teveel Waar haal jij al die oldtimers vandaan? Ik kom geen auto's tegen lager dan de jaren 80. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 @Paul007, eigenlijk is het gewoon hoe duurder hoe beter, want met de Race: Zacht banden heb je het meeste grip qua banden, maar met auto's met minder dan 400 pk ofzo, dan kun je ook gerust Sport: Zacht nemen.. @GekkieJ, Gewoon de occasionlijst, ik kom er om de paar races wel een paar tegen, als je er 1e wil kan ik er wel 1e voor je kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Oké maar maakt het nou uit of je bijvoorbeeld zachte of harde sportbanden neemt? Want hij zegt dat zachte banden minder lang meegaan, is dit waar? Wat moet ik me hierbij voorstellen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 (bewerkt) Welke banden raad je mij dan aan om een rijdende burnout te maken? Voor een Fiat 500 (90PK) en een 2CV (63PK) ? Hier wat foto's: Bewerkt: 18 december 2010 door j0uk3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Haha ik kom juist altijd geld te kort. Anyway ik heb een vraag, Wat is nou precies het verschil tussen comfort-, sport- en racebanden? Welke gebruiken jullie en waarom? De banden zijn nogal duur dus ik wil wel dat mijn aankoop de eerste goed is. Wat raden jullie aan? De zachte en de duurdere bieden het meeste grip, al gaan deze wel het minst lang mee, wat erg belangerijk is voor bijvoorbeeld endurance races. Voor de normale races van een paar laps voldoen zachte banden perfect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Haha ik kom juist altijd geld te kort. Anyway ik heb een vraag, Wat is nou precies het verschil tussen comfort-, sport- en racebanden? Welke gebruiken jullie en waarom? De banden zijn nogal duur dus ik wil wel dat mijn aankoop de eerste goed is. Wat raden jullie aan? De zachte en de duurdere bieden het meeste grip, al gaan deze wel het minst lang mee, wat erg belangerijk is voor bijvoorbeeld endurance races. Voor de normale races van een paar laps voldoen zachte banden perfect. Ja, waar staan die Endurance races? ik hoor er heel veel over. Maar ik zie ze nergens. Ben lvl 22 btw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Is iemand die me een auto wil afstaan die de 'like the wind' races kan domineren? PB me! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Haha ik kom juist altijd geld te kort. Anyway ik heb een vraag, Wat is nou precies het verschil tussen comfort-, sport- en racebanden? Welke gebruiken jullie en waarom? De banden zijn nogal duur dus ik wil wel dat mijn aankoop de eerste goed is. Wat raden jullie aan? De zachte en de duurdere bieden het meeste grip, al gaan deze wel het minst lang mee, wat erg belangerijk is voor bijvoorbeeld endurance races. Voor de normale races van een paar laps voldoen zachte banden perfect. Ja, waar staan die Endurance races? ik hoor er heel veel over. Maar ik zie ze nergens. Ben lvl 22 btw Ze zullen pas verschijnen vanaf lvl 25. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 (bewerkt) Paar screens van mijn mooiste premium wagens. En ik heb vandaag de Bugatti Veyron vrijgespeeld! EDIT: Maar één screen werkt. Bewerkt: 18 december 2010 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Aaight, 2 x GT5 nu + 2 PS3's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 Als je nog 1 PS3 + GT5 koopt kun je volgens mij zeg maar 3 beelden naast elkaar doen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 (bewerkt) Iemand tips hoe ik snel XP kan verzamelen? Ik heb nu 640.000 credits en ben level 14, nog 1 level en dan kan ik de Mercedes-Benz SLR McLaren kopen! Iemand tips? PS: Heb ik niet goed gekeken of kun je geen Porsche kopen? Bewerkt: 19 december 2010 door paul007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 Als je nog 1 PS3 + GT5 koopt kun je volgens mij zeg maar 3 beelden naast elkaar doen.. Ik kan al zoiets doen, met 3 beeldschermen... maar dat ziet er een beetje gaar uit aangezien die tv's niet van hetzelfde formaat zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 PS: Heb ik niet goed gekeken of kun je geen Porsche kopen? Niet bij de dealer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.