Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

mijn favo's zijn

mn Nissan GTR500 stealth; lekker in de bochten en redelijk op rechte stukken.

Bugatti Veyron; Super op rechte stukken (tha-ran en Gekkiej01 hebben het wel gezien net) maar redelijk in bochten.

Trouwens veel plezier met je Sub Tha-ran!

Bewerkt: door onbekendeIV
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Btw. Wat is van iedereen de snelste/favoriete auto in je garage ?? bij mij is me Ford GT toch wel de lekkerste auto haalt de 395 op zijn topsnelheid (na tuning (Bedankt j0uk3))

De Mercedes-Benz SLR McLaren...

post-40555-1292872330,66.jpg

post-40555-1292872343,38.jpg

... ooooo yea

Die seizoensevenemten die ze nu bij hebben gestopt zijn best chil! Alleen klopt het dat je alleen geldt krijgt voor de normale A-spec races? En dus niet voor het driften en de time-challenges? Ik ging die laatste van de A-spec races doen, dat je dan als 12e begint en als 1e moest eindigen. Ik kom niet verder dan tweede, die laatste rijdt echt te ver voorop. Maarja, als nog krijg je dan ongeveer +600.000 credits! Ik zit nu op de 1.460.000 credits! Wat zal ik is kopen? Ik zit te denken aan de Ferrari Enzo, gewoon omdat het kan weet je haha

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de ferrari Enzo niet kopen als je ermee wilt racen, want als het op racen komt is het echt een slechte auto. Zeker geen 1 miljoen waard. Maar hij is wel mooi en snel op rechte stukken. Trekt jammer genoeg nogal traag op tegenover andere wagens van langer niveau.

Trouwens ik heb nu 1000 000, weet iemand nog een leuke auto('s) om te kopen. Want ik kan er niet direct een interessante vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

OMGWTFBBQ? ONLINE used car dealer?

Was vanmiddag naar Zwolle om een FujiFilm HS10 te kopen, nou de enigste elektronica zaak die ik tegenkwam was de Mediamarkt :7 (En die hadden hem niet :@)

Wil iemAND een Kever ruilen tegen een 2CV? KAN DIE kever de hele tijd niet vinden, en ik verzamel oldtimers :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je? :puh:

een nearly full tuned Nissan Failady z 300ZX met 664PK echt een drift kikker, wil je die?

Klinkt niet echt interessant. :puh:

Heb je toevallig een Volkswagen W12 Nardo Concept '01 of een Corvette ZR1 (C6) RM 2009?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...