j0uk3 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 (bewerkt) PS: Heb ik niet goed gekeken of kun je geen Porsche kopen? Niet bij de dealer Nergens, kijk maar bij de carlist; Klik Hey, Tha-Ran Ik heb net een Impreza WRX STi VI '99 gekocht. wil je die mss hebben? Er stond ook iets met 22B ofzo. Bewerkt: 19 december 2010 door j0uk3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pannekoek141 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 huh ik snap het 3 schermen principe niet is het dan hetzelfde als ati eyefinity ofzo of gewoon 3 keer dezelfde game apart een beetje uitleg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 (bewerkt) @j0uk3, weet je zeker dat het de 22B STI is? Want dan wil ik um héééul graag hebben, zit er best lang al naar te zoeken @Pannekoek, je hebt dan zeg maar 3 beeldschermen, die ieder beeld heeft van 1 game in principe. Dus dan kan je letterlijk om je heen kijken. Edit: @Paul, je hebt geen Porsches, maar wel RUF's. Dat is een tuner van Porsche die er gewoon in principe het zelfde eruit ziet.. Edit 2: Ik heb hier 2 persoonlijke B-Spec coureurs naast me zitten, mijn broertjes van 6 en 8 die keer op keer de Inianapolis race voor mij doen Bewerkt: 19 december 2010 door Tha-Ran Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 Wat een wagen... 't kost wat, maar dan heb je ook wat! Met zijn 927 pk gaat die verschrikkelijk hard, hij is alleen wat stroef in de bochten maarja dat went wel... Cheers paul007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 @j0uk3, weet je zeker dat het de 22B STI is? Want dan wil ik um héééul graag hebben, zit er best lang al naar te zoeken @Pannekoek, je hebt dan zeg maar 3 beeldschermen, die ieder beeld heeft van 1 game in principe. Dus dan kan je letterlijk om je heen kijken. Edit: @Paul, je hebt geen Porsches, maar wel RUF's. Dat is een tuner van Porsche die er gewoon in principe het zelfde eruit ziet.. Edit 2: Ik heb hier 2 persoonlijke B-Spec coureurs naast me zitten, mijn broertjes van 6 en 8 die keer op keer de Inianapolis race voor mij doen oh, het was toch niet de 22B. Maar een opvolger ervan. Maar ik hou de UCD nu heel goed in de gaten voor geinige autootjes. als ik de 22B zie krijg je die wel gratis van me. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 (bewerkt) nieuwe pics Bewerkt: 19 december 2010 door onbekendeIV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-4-life Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 Yeah Ik heb GT5 als allereerste PS3 spelletje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 Dankje Jouk Pff, net 5 mil laten sparen door me broertje, en nu op zoek naar de Formula GT.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 5 miljoen? :o Wat heeft jouw broertje allemaal gedaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 (bewerkt) Nou, ik heb 2 broertjes van 6 en 8, en die hebben stuk of honderd keer die Indianapolis race gedaan in een RM ZR1 tot ik 5 mil had.. Edit: Je mag ze hebben in ruil voor een FGT Bewerkt: 19 december 2010 door Tha-Ran Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 Nou, ik heb 2 broertjes van 6 en 8, en die hebben stuk of honderd keer die Indianapolis race gedaan in een RM ZR1 tot ik 5 mil had.. Edit: Je mag ze hebben in ruil voor een FGT Kindermishandeling! Wat kregen ze ervoor terug? Snoep En ik zou wel wat meer verwachten, een Ford GT is fucking goedkoop gek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 Niks geen kinder mishandeling, GT5 is het enigste wat hun dezerdagen nog rustig houd ja. Ze breken dagelijks hier de tent af. Niks geen Ford GT man, Fiat Grande Tiet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 (bewerkt) Omdat ik nog "maar" lvl 21 ben, en 5 milj cash had heb ik wat stomme autootje gekocht en VOL getuned Een AZ-1 @ 144pk: De wegligging is wel super, MR FTW En nog een Volvo C30 (Vind ik best wel mooi :$) Wat zijn de rook effecten en de randen toch weer mooi gelukt PD Bewerkt: 19 december 2010 door j0uk3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 Als ik 5 miljoen zou hebben dan kocht ik toch wel andere auto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 Als ik 5 miljoen zou hebben dan kocht ik toch wel andere auto's. Ik niet, Ik heb namelijk al goede Race-auto's Corvette ZR1 RM Chaparral 2J Veyron Toyota minolta nog wat andere autootje rond de 800 pk. Vind het tunen van simpele autootjes leuker, Panda, 2CV en beetle xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.