Tha-Ran Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Oke, ik heb tot nu toe alleen maar die license 'trick' gedaan en schiet niet veel verder op, dus ik heb even snel dezelfde bak gekocht als J0uk3, die echt waanzinnig goed kan driften Ook een paar foto's van 2 andere gave bakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) Zeg hoe ver zijn jullie eigenlijks in B-spec want ik lees maar alleen het A-spec niveau? mijn A-spec is lvl23 en B-spec is lvl13. Post 1300! Bewerkt: 20 december 2010 door onbekendeIV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 A-spec is 26, bijna 27 en B-spec is nu 9.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Tha-Ran, je zocht nog een Subaru Impreza 22b? ik heb hier eentje die helemaal stock is. Ruilen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Die nieuwe update is wel mooi zeg ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Die nieuwe update is wel mooi zeg ! Wat is er update dan? en wat maakt het zo mooi? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) De evenementen races en de online occasion dealer Edit : als je even het spel opnieuw opstart zie je hem wel Bewerkt: 20 december 2010 door GTA-top Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Nou dat klinkt mooi! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Hier een mooie foto van me VW Kever deze kon ik toch echt niet laten staan in de occasion dealer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Is goed wat wil je hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Is goed wat wil je hebben? Iets snels wat heb je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Omfg, ik ben blij. Ik hoef niet meer opnieuw te beginnen met GT5. Mijn USB Stick is net binnengekomen, en ik lees net dat je met de nieuwe update ook back ups enzo kan maken van je savegames. W00t. Nu een tut opzoeken van het vervangen van een interne HDD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pannekoek141 Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 HOOOOOOOOOLY Sh,t ik heb een xbox maar zou nuuuuu zoooooooooooo graag een ps3 met gran turismo 5 willen wat een prachtig spel zeg omg! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) Dan moet je naar de winkel lopen ofzo want daar kunnen wij je niet mee helpen Btw. Wat is van iedereen de snelste/favoriete auto in je garage ?? bij mij is me Ford GT toch wel de lekkerste auto haalt de 395 op zijn topsnelheid (na tuning (Bedankt j0uk3)) Bewerkt: 20 december 2010 door GTA-top Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) Mijn favo wagen is nu de Formula GT, hij haalt (nog) geen 400, maar probeer hem maar eens bij te houden op een circuit.. Okee! iedereen voeg mij toe om met Gekkiej en Onbekende online te gaan Tha-block Bewerkt: 20 december 2010 door Tha-Ran Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.