onbekendeIV Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) mijn favo's zijn mn Nissan GTR500 stealth; lekker in de bochten en redelijk op rechte stukken. Bugatti Veyron; Super op rechte stukken (tha-ran en Gekkiej01 hebben het wel gezien net) maar redelijk in bochten. Trouwens veel plezier met je Sub Tha-ran! Bewerkt: 20 december 2010 door onbekendeIV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Btw. Wat is van iedereen de snelste/favoriete auto in je garage ?? bij mij is me Ford GT toch wel de lekkerste auto haalt de 395 op zijn topsnelheid (na tuning (Bedankt j0uk3)) De Mercedes-Benz SLR McLaren... ... ooooo yea Die seizoensevenemten die ze nu bij hebben gestopt zijn best chil! Alleen klopt het dat je alleen geldt krijgt voor de normale A-spec races? En dus niet voor het driften en de time-challenges? Ik ging die laatste van de A-spec races doen, dat je dan als 12e begint en als 1e moest eindigen. Ik kom niet verder dan tweede, die laatste rijdt echt te ver voorop. Maarja, als nog krijg je dan ongeveer +600.000 credits! Ik zit nu op de 1.460.000 credits! Wat zal ik is kopen? Ik zit te denken aan de Ferrari Enzo, gewoon omdat het kan weet je haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pannekoek141 Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 haha ik ben ook zeker van plan om een ps3,tje te kopen hoor:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Ik zou de ferrari Enzo niet kopen als je ermee wilt racen, want als het op racen komt is het echt een slechte auto. Zeker geen 1 miljoen waard. Maar hij is wel mooi en snel op rechte stukken. Trekt jammer genoeg nogal traag op tegenover andere wagens van langer niveau. Trouwens ik heb nu 1000 000, weet iemand nog een leuke auto('s) om te kopen. Want ik kan er niet direct een interessante vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Okee! iedereen voeg mij toe om met Gekkiej en Onbekende online te gaan Tha-block Zal je morgen toevoegen Mijn PSN is Niels97_NL zodat je me kunt herkennen of als iemand anders me nog wil toevoegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 OMGWTFBBQ? ONLINE used car dealer? Was vanmiddag naar Zwolle om een FujiFilm HS10 te kopen, nou de enigste elektronica zaak die ik tegenkwam was de Mediamarkt (En die hadden hem niet ) Wil iemAND een Kever ruilen tegen een 2CV? KAN DIE kever de hele tijd niet vinden, en ik verzamel oldtimers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Wilt iemand ruilen met mijn Ferrari Enzo? Hij is licht getuned. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Wilt iemand ruilen met mijn Ferrari Enzo? Hij is licht getuned. Wat wil je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Wat heb je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) Wat heb je? een nearly full tuned Nissan Failady z 300ZX met 664PK echt een drift kikker, wil je die? Bewerkt: 20 december 2010 door onbekendeIV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Wat heb je? een nearly full tuned Nissan Failady z 300ZX met 664PK echt een drift kikker, wil je die? Klinkt niet echt interessant. Heb je toevallig een Volkswagen W12 Nardo Concept '01 of een Corvette ZR1 (C6) RM 2009? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 alleen die laatste maar die doe ik niet. Wat dacht je van een Impala nascartje? Jeff gordon vinyl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Dan hou ik men Enzo wel, sorry. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Bedankt onbekendeIV Wil iemand trouwens mijn 'Race-stekkie' zien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Over prioriteiten gesproken Heb je niet liever een groter scherm? xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.