Jump to content

Gran Turismo 5

End Of The Riot

Recommended Posts

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

143

• Hayte

126

• End Of The Riot

120

• GolfG60

115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oké, ik heb nu 1.600.000 credits. Welke supercar raden jullie aan? Ik zoek een snelle toffe auto die ook wel goed bochten kan nemen.

EDIT: Hoe kan je het Gran Turismo All-stars tournement winnen van de expert reeks? Ze hebben allemaal van die Formule 1 auto's... daar heb ik toch helemaal geen geld voor? wtf?

Bewerkt: door paul007
Delen op andere websites

Zou ik van iemand alsjeblieft een raceauto kunnen lenen voor de tweede race van het 'Like the Wind' event? Dan krijg ik namelijk een race auto heb ik gelezen en die kan ik dan verder weer gebruiken. Ik heb alles geprobeerd maar mijn Bugatti wilt geen bochten maken scherper dan 179 graden als hij op een normale snelheid rijdt, dus vandaar. Ik zou het eeuwig op prijs stellen.

Cheers!

EDIT: Mijn excuses voor de dubbelpost, dat is niet mijn bedoeling geweest.

Bewerkt: door paul007
Delen op andere websites

Zou ik van iemand alsjeblieft een raceauto kunnen lenen voor de tweede race van het 'Like the Wind' event? Dan krijg ik namelijk een race auto heb ik gelezen en die kan ik dan verder weer gebruiken. Ik heb alles geprobeerd maar mijn Bugatti wilt geen bochten maken scherper dan 179 graden als hij op een normale snelheid rijdt, dus vandaar. Ik zou het eeuwig op prijs stellen.

Cheers!

EDIT: Mijn excuses voor de dubbelpost, dat is niet mijn bedoeling geweest.

Velen geven als tip de Chevrolet Corvette ZX1 met Racing Mod en volledig getuned, te gebruiken.

Delen op andere websites

Als je wil mag je mijn Minolta wel ff lenen voor een race, maar ik wil 'm wel gelijk terug erna :engel:

Potverdomme, die Formula GT races zijn echt vreselijk lang, heb er 3 uur over gedaan (inclusief pauzes).. :-(

Dat zou super zijn! Wat is je PSN dan voeg ik je vanavond toe. Ik stuur je de auto direct weer terug als ik de race gewonnen heb. :klap:

Delen op andere websites

WTF! na die update 1.05 rijden mijn auto's echt #@$^^^%#@

Ik deed eerst over de High speed ring 2:40 en nut 3:10.

En zo rij ik bij elke baan wel 20 sec langzamer, die dingen willen helemaal niet meer fatsoenlijk door een bocht :S :duh: :duh: :duh:

Delen op andere websites

Weet je zeker dat je niet gewoon je olie moet vervangen, motorbeurt of carroserie stijfheid moet herstellen? Want de update heeft volgens mij niks gedaan aan de besturing van auto's.

Wel chill is dat na de update die ene race van American Championship de prijs hoger is, van 98k naar 117k.. :puh:

Delen op andere websites

iemand opgevallen dat er een Kerstliedje speelt bij het menu waar je kunt kiezen uit GT mode, arcade enz?

Ja inderdaad! Best wel leuk dat ze dat er bij hebben gedaan. Ze hebben nu nieuwe seizoensevenementen toegevoegd, die laatste is echt hardcore en lukt mij totaal niet. Je moet met een NASCAR-auto racen op dat duitse parkour: Nürburgring ofzo. Twee rondes, jij begint als nummer 12 en moet proberen als nummer 1 te eindigen. Prijs: 1.000.000 credits en een heleboel experience points, maar gruwelijk moeilijk! Ik kom niet verder dan positie 5.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...