Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Ik rij nu ook het "like the wind " event,

De eerste race ging harstikke makkelijk met die corvette racing mod volledig getuned.

Maar de 2e race kom ik niet hoger dan de 2e plaats en word ik uiteindelijk ingehaald. :-(

kan ik van iemand een auto lenen zoals hun hebben :$ ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ooh man. Ik heb nu zo'n beetje alle races voltooid (met uitzondering van bepaalde races waarvoor je een bepaald type auto nodig hebt). Alleen nu ben ik aangekomen bij de Extreme Races en dan heb ik het over de GT Races en de Dream Car Races. Deze races bestaan soms wel uit races van 10 laps! Holy tiet! Dat moet wel dagen duren voordat je zo'n event hebt voltooid :O

Link to comment
Delen op andere websites

Ooh man. Ik heb nu zo'n beetje alle races voltooid (met uitzondering van bepaalde races waarvoor je een bepaald type auto nodig hebt). Alleen nu ben ik aangekomen bij de Extreme Races en dan heb ik het over de GT Races en de Dream Car Races. Deze races bestaan soms wel uit races van 10 laps! Holy tiet! Dat moet wel dagen duren voordat je zo'n event hebt voltooid :O

Je wilt toch juist lekker lang bezig zijn ?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is juist leuk om lang te spelen, en niet met een auto die na 3 rondes 2 rondes voor ligt, maar het leukste en spannendste is als je een auto hebt van precies dezelfde klasse en niet opgevoerd is. Dan komt het erop aan of je een beetje kunt rijden. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ooh man. Ik heb nu zo'n beetje alle races voltooid (met uitzondering van bepaalde races waarvoor je een bepaald type auto nodig hebt). Alleen nu ben ik aangekomen bij de Extreme Races en dan heb ik het over de GT Races en de Dream Car Races. Deze races bestaan soms wel uit races van 10 laps! Holy tiet! Dat moet wel dagen duren voordat je zo'n event hebt voltooid :O

Je wilt toch juist lekker lang bezig zijn ?

Nah doe mij maar wat kortere races. Na 1 of 2 uur GT5 ben ik het wel weer even zat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben deze week achter twee dingen gekomen. Een 512BB volledig tunen voor de Historische Race is een no-go, behalve als je het leuk vindt om te driften. Oh, en een Supra kan je niet volledig tunen met air shizzle erbij, TC en ABS uit, en dan vollop gaan remmen. Behalve als je smoke-screen wilt gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben helemaal opnieuw begonnen met GT5. Voor mijn gevoel was ik in het verleden veelste enthousiast met het tunen van auto's. Zo liep ik op elke race ongeveer 35 seconden voor en was de fun er eigenlijk helemaal vanaf. Wanneer ik nu auto's koop of gebruik tune ik ze niet of in ieder geval minder. Zodat ze wat 'normaler' blijven. Dit houdt de spanning in de races vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben helemaal opnieuw begonnen met GT5. Voor mijn gevoel was ik in het verleden veelste enthousiast met het tunen van auto's. Zo liep ik op elke race ongeveer 35 seconden voor en was de fun er eigenlijk helemaal vanaf. Wanneer ik nu auto's koop of gebruik tune ik ze niet of in ieder geval minder. Zodat ze wat 'normaler' blijven. Dit houdt de spanning in de races vind ik.

Ik snap wel wat je bedoelt, maar waarom begin je helemaal overnieuw? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben helemaal opnieuw begonnen met GT5. Voor mijn gevoel was ik in het verleden veelste enthousiast met het tunen van auto's. Zo liep ik op elke race ongeveer 35 seconden voor en was de fun er eigenlijk helemaal vanaf. Wanneer ik nu auto's koop of gebruik tune ik ze niet of in ieder geval minder. Zodat ze wat 'normaler' blijven. Dit houdt de spanning in de races vind ik.

Ik snap wel wat je bedoelt, maar waarom begin je helemaal overnieuw? :puh:

Tja. Ik had ook wel alle auto's kunnen verkopen en dan een als het ware opnieuw beginnen alleen dan is de voldoening er af om bepaalde races te winnen. Dan heb ik er al goud voor dusja.

Welke sportauto raden jullie trouwens aan? Ik weet dat er belachelijk veel dus ik heb er een paar uitgekozen die me leuk lijken:

Audi R8

Lamborghini Gallardo

Ferrari 489 Italia ...

Mercedes-Benz SLS AMG

Welke rijdt het best door de bochten? Wat raden jullie aan? Of hebben jullie nog een andere suggestie?

Ik heb nu 1.000.000 Credits dus het geld is geen probleem.

Cheers :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Tja. Ik had ook wel alle auto's kunnen verkopen en dan een als het ware opnieuw beginnen alleen dan is de voldoening er af om bepaalde races te winnen. Dan heb ik er al goud voor dusja.

Welke sportauto raden jullie trouwens aan? Ik weet dat er belachelijk veel dus ik heb er een paar uitgekozen die me leuk lijken:

Audi R8

Lamborghini Gallardo

Ferrari 489 Italia ...

Mercedes-Benz SLS AMG

Welke rijdt het best door de bochten? Wat raden jullie aan? Of hebben jullie nog een andere suggestie?

Ik heb nu 1.000.000 Credits dus het geld is geen probleem.

Cheers :bier:

paul007

Uit die wagens zou ik voor de R8 gaan, en anders de Ferrari 458 Italia. Die hebben beiden een erg goede wegligging. Dit gevoel heb ik niet bij de Gallardo, ik vind dat er nogal weinig grip is. En de SLS kan je winnen bij de AMG Academy, dus waarom zou je die kopen? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kom je zo snel aan zoveel credits? O.o

Ik heb allebei de Audi en Ferrari. Volledig getunede is de Audi het snelst, maar off-roaden is een no-go en krijgt dan ook opeens de grip van een pannenkoek. De Ferrari is wat langzamer, maar wel wat beter in de bochten. Volgens mij is dit ongeveer hetzelfde verhaal voor als ze stock zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...