paul007 Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2010 (bewerkt) Hoe kom je zo snel aan zoveel credits? O.o Ik heb allebei de Audi en Ferrari. Volledig getunede is de Audi het snelst, maar off-roaden is een no-go en krijgt dan ook opeens de grip van een pannenkoek. De Ferrari is wat langzamer, maar wel wat beter in de bochten. Volgens mij is dit ongeveer hetzelfde verhaal voor als ze stock zijn. Gewoon een paar special events gedaan en daarna het seizoensevenement gestart met de Dodge Challenger RT '70. Gewoon zo'n wagen kopen en hoppa, 750.000 erbij met belachelijk veel experience. Van level 12 naar level 16 in één race. EDIT: Die AMG Challenges vind ik echt verschrikkelijk moeilijk. Daarnaast frustreren ze me snel omdat als je dan eindelijk denkt dat je het gehaald heb, je weer overnieuw kan beginnen omdat je 0,001 seconden te laat ben. Bewerkt: 30 december 2010 door paul007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2010 Hoe kom je zo snel aan zoveel credits? O.o Ik heb allebei de Audi en Ferrari. Volledig getunede is de Audi het snelst, maar off-roaden is een no-go en krijgt dan ook opeens de grip van een pannenkoek. De Ferrari is wat langzamer, maar wel wat beter in de bochten. Volgens mij is dit ongeveer hetzelfde verhaal voor als ze stock zijn. Gewoon een paar special events gedaan en daarna het seizoensevenement gestart met de Dodge Challenger RT '70. Gewoon zo'n wagen kopen en hoppa, 750.000 erbij met belachelijk veel experience. Van level 12 naar level 16 in één race. EDIT: Die AMG Challenges vind ik echt verschrikkelijk moeilijk. Daarnaast frustreren ze me snel omdat als je dan eindelijk denkt dat je het gehaald heb, je weer overnieuw kan beginnen omdat je 0,001 seconden te laat ben. Het enige dat ik leuk vind aan de AMG Challenges is dat ze een soort van AI hebben ontwikkeld waarin dus occasions van AMG over het circuit scheuren en jij ze in zo'n SLS AMG inhaalt om een of andere tijdchallenge te halen. Trouwens, ik reed een paar dagen terug met Tha-Ran op Nurnburgring in de nacht, maar je ziet geen hand voor ogen... Is dit een beetje op te lossen zonder de dag-nachtcyclus te veranderen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2010 iemand die een pickup truck wil lenen?? alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2010 iemand die een pickup truck wil lenen?? alvast bedankt. Is het niet uitlenen? Naja nevermind. Heeft iemand ervaring met die eerste McLaren auto? Is die goed of prut? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2010 (bewerkt) iemand die een pickup truck wil lenen?? alvast bedankt. Is het niet uitlenen? Naja nevermind. Heeft iemand ervaring met die eerste McLaren auto? Is die goed of prut? ja dat dan iemand?? Bewerkt: 30 december 2010 door thug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2010 Trouwens, een vraagje, mensen met GT5 Prologue, krijgen die extra's in GT5? Of zijn die genaaid met een betaalde demo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2010 Trouwens, een vraagje, mensen met GT5 Prologue, krijgen die extra's in GT5? Of zijn die genaaid met een betaalde demo? Voor zover ik gelezen heb kan je je auto's uit Prologue overzetten naar GT5, maar dan kan je ze wel alleen gebruiken in de Arcade-modus. Maar ik snap niet waarom je genaaid zou zijn, aangezien als je Prologue kocht, je wist dat het slechts een voorproefje was van Gran Turismo 5. Een zoethoudertje tot de volledige game uitkwam dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2010 (bewerkt) Trouwens, een vraagje, mensen met GT5 Prologue, krijgen die extra's in GT5? Of zijn die genaaid met een betaalde demo? Voor zover ik gelezen heb kan je je auto's uit Prologue overzetten naar GT5, maar dan kan je ze wel alleen gebruiken in de Arcade-modus. Maar ik snap niet waarom je genaaid zou zijn, aangezien als je Prologue kocht, je wist dat het slechts een voorproefje was van Gran Turismo 5. Een zoethoudertje tot de volledige game uitkwam dus. Persoonlijk, vind ik dat het wel netjes zou zijn dat een Prologue speler bv. een aantal extra of aparte auto's zou krijgen, bv. de Chromeline wagens. Hoe zit het btw met GT5 spelers op de PSP? Bewerkt: 30 december 2010 door GolfG60 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2010 heb gelezen dat je je autos van psp kunt overzetten op gt5 zelf. kun je die dan ook gebruiken voor die events? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2011 GT5 Prologue óf PSP mensen hebben géén extra bonussen in de GT-Life modus van het spel, naast de extra opgelopen ervaring tijdens het racen natuurlijk. Wel kunnen de GT PSP mensen hun behaalde auto's kopiëren naar de PS3 om te gebruiken in de Arcade modus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2011 Ik heb nu een Lamborghini Gallardo en een Lamborghini Muricilago SuperVeloce (of hoe je dat ook spelt) gekocht. Ze hebben beide vierwielaandrijving. Wat voor banden raden jullie aan? Voor de Gallardo heb ik harde sportbanden want daarmee kan ik een beetje driften. Voor de SuperVeloce heb ik nu zachte racebanden, alleen soms slip ik nog een beetje. Iemand een ander idee voor de SuperVeloce wat voor veel grip zorgt en ook goed rijdt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 Zachte racebanden geven het meeste grip. Dat is gewoon zo. Meer grip dan dat is er niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeremyquintz Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 iemand die een pickup truck wil lenen?? alvast bedankt. ik zou hem graag lenen ja . heb hem dringend nodig . mvg jeremy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 @ Gekkiej, dat was wel vreselijk lache hè? In de nacht met weinig licht op de Nürbergring rijden.. Zouden we eens een keertje met z'n allen moeten doen. @ Paul007, ik heb de SuperVeloce (nog) niet, maar ik hoorde dat je die auto heel goed kan laten rijden d.m.v goed tunen, en dat kan je het beste zelf een beetje uitvogelen, dus meer downforce, lagere en hardere veren, camber op je voor- en achterwielen en klein beetje toe op voor- en achterwielen. Ik heb trouwens laatst een X1 verkregen door ruil, wilt iemand hem ruilen voor een Escudo, 787B of een andere auto die wat waard is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 (bewerkt) Shit, door mijn !@%& internet heb ik perongeluk dubbel gepost. Bewerkt: 2 januari 2011 door Tha-Ran Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.