thug Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 (bewerkt) iemand die een pickup truck wil lenen?? alvast bedankt. ik zou hem graag lenen ja . heb hem dringend nodig . mvg jeremy ik had één nodig was verkeert. Bewerkt: 2 januari 2011 door thug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrIndependent Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2011 ik heb een HEMI quad cab die 250 kan ongeveer dus wie wil lenen ? >>> Door Kai-ShockWave: Reageren via PB a.u.b. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rienie Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2011 Daarnet 500k uitgegeven aan 2 auto's een Ford Mustang GT 2008 coupe en een Ford GT 2006. Om een 2 seizoen races compleet te maken was mijn plan. Als het lukte kreeg ik 1.500.000. Maar het lukt steeds niet. Die Ford GT zuigt hard. En die Mustang zuigt harder. Of het ligt aan mijn skills XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2011 xD, ik ben daar nog niet, maar kan het kloppen dat je geen restricties meer hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2011 xD, ik ben daar nog niet, maar kan het kloppen dat je geen restricties meer hebt? Klopt, je kan nu de vereiste auto zoveel tunen als je zelf wil. Het schijnt dat de nieuwe season events heel makkelijk zijn, ook als je auto niet getuned is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2011 Klopt, die seizoensevenementen zijn nu super makkelijk. Je wint races met 10-20 seconden voorsprong. Prijs: 1.000.000 of 1.500.000 credits! NICE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rienie Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2011 Kom er net achter dat de band de auto maakt Heb binnen een half uurtje 1.500.000 credits verdient door seizoens races. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2011 >>> Door Visser23: Not done <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2011 Gekkie vond z'n deur kennelijk niet mooi, dus hij besloot maar om hem te lozen. Of was het misschien een kwestie van gewicht besparen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 Aerodynamica, duh. Ook al werkt het volgens mij averechts en meer zoals de airbreak á la Veyron, maar ja Ik ben overigens achter twee dingen gekomen gister. Één, leen nooit je auto uit aan Velaro of je krijgt hem terug in roze kleur met groengele wieltjes. En twee, Velaro kan niet auto rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 Aerodynamica, duh. Ook al werkt het volgens mij averechts en meer zoals de airbreak á la Veyron, maar ja Ik ben overigens achter twee dingen gekomen gister. Één, leen nooit je auto uit aan Velaro of je krijgt hem terug in roze kleur met groengele wieltjes. En twee, Velaro kan niet auto rijden. Haha wat een actie! Ik heb nu 4.300.000 credits maar ik ga een Volkswagen Golf kopen. Over een jaar ga ik rijlessen dus ik moet even inrijden haha. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 Die Kaz is trouwens een liegbeest. Bij die seizoenen races staat dat er géén tuning restricties zijn. Complete bullcrap, aangezien ik niet met mijn roze met groengele wieltjes Lotus Elise 111R RM kan racen. Verdomde Race Mod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 Één, leen nooit je auto uit aan Velaro of je krijgt hem terug in roze kleur met groengele wieltjes. En twee, Velaro kan niet auto rijden. Ik vond dat bij je passen! En ga nou niet de rollen omdraaien, ik won steeds! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 Dus die ene keer dat je bij Monza bij dat kwart-rondje W-vormige bocht met je Zonda over het zand ging vliegen en toen tegen de muur knalde en ik je keihard inhaalde was niet gebeurt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 'T word tijd dat we es een keer een meeting gaan houden met z'n allen op GT5. Gisteren met Sentasi en Tha-ran wezen scheuren op GT5, was wel geniaal... met een Fiat 500 ( '68 ) 305 rijden ... oké wel aangedreven door een Vetteltje van Tha-ran en een Ford GT van Sentasi Daarna wezen driften op Eiger met onze C4 WRC's... waar ook een aantal foto's binnekort van komen. Enneh, niet alleen mijn deur was eruit, ook die van Sentasi... ( motorkap+achterbak ) van hem gingen ook open. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.