Jump to content

Gran Turismo 5

End Of The Riot

Recommended Posts

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

143

• Hayte

126

• End Of The Riot

120

• GolfG60

115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, had net mee gedaan maar toen werd ik gekickt? Hoorde wel zoiets over de headset (zei niks terug, wist niks nuttigs te vertellen), maar wist niet zeker of ze het over mij hadden. Dan opeens krijg ik een disconnected from server melding, en als ik mij weer bij de race wil voegen krijg ik de Lobby not found melding. Maarja, heb toen maar B-Spek gedaan. Heb een Mustang gewonnen :7

Delen op andere websites

Maar morgen middag gaan we weer, wil wil meedoen moet mij (Tha-Block) of Sentasi (eh, Sentasi) uitnodigen. :dans:

Oh ja? Weet ik nog niks van. :7

@Hierboven: Ja, was een beetje vaag. Zaten nog een stel gasten, en die hadden het idd over kicken, en even later was jij weg. Was een beetje vaag geloof ik..

Delen op andere websites

Ik vind PSN wel iets te subtiel. Ze zeggen niet, in ur face, je bent gekicked. Nee, "je bent de connectie kwijt". En toen ik me weer bij het spel wou terug voegen "kon hij het spel niet vinden". Ook niet toen ik bij Gekkie ging proberen.

Waarom heb ik eigenlijk altijd zo weinig geld :( Het maximale wat ik ooit gehad kwam niet eens dichtbij de miljoen :7 Misschien moet ik niet elke auto tunen waar ik mee race... Oh wacht, dan kan je kut B-Spec niet doen wat je móet doen voor bepaalde auto's, maar die flut B-Spec Bob kan net zo goed racen als een kip.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...