Jump to content

gta sa crash...


hersenbeuker

Recommended Posts

Als ik 5 minuten speel loopt gta sa vast en ik krijg een blauw scherm, daarna moet ik men pc herstarten... Ik heb niet gemod, ik heb niets veranderd, ik heb het spel al 2 keer hernieuw geïnstalleerd.... Vroeger had ik dat probleem niet....

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ligt dan eerder aan je PC dan aan je GTASA installatie... Als ik jou was zou ik eens een virusscanner installeren, of als je die al hebt, eens een keer laten scannen, of wat nog het allerbeste is: naar een PC monteur brengen. Succes :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

wat voor foutmelding geeft het blauwe scherm dan
Geen, gewoon een blauw scherm(over heel men beeldscherm) en dan kan ik niets meer doen...
Misschien eens eerst op deze site kijken of je PC SA wel goed aankan.
M'n pc kan hem draaien. maar vroeger had ik dit probleem niet en nu wel. IK denk dat het was gekomen omdat ik eens zelf een auto probeerde te maken, toen had ik mijn eerste probleem, ik kon gta niet meer opstarten. ik heb hem volledig ge deïnstalleerd maar hij werkt nog steeds niet...
Dat ligt dan eerder aan je PC dan aan je GTASA installatie... Als ik jou was zou ik eens een virusscanner installeren, of als je die al hebt, eens een keer laten scannen, of wat nog het allerbeste is: naar een PC monteur brengen. Succes :tu:
Ik heb hem vorige weel al eens gescant, kan ik het mischien oplossen door er drivers voor te downloaden?
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een laptop gebruikt heb je al wel egmerkt dat die warm wordt, maar op bepaalde ruimtes wordt die soms zeer warm en om te voorkomen dat je laptop beschadigd wordt gaat hij zichzelf "uitschakelen".

Een computer doet hetzelfde maar kan (denk ik) beter tegen warmte dan een laptop.

Mijn computer geeft trouwens soms ook een Blue Screen Of Death of een gewoon leeg blauw scherm (of wit of zwart) en volgens mij ligt dat dan weer eerder aan de hardware, soms heb ik dagen niets, en soms heb ik het 2 keer op een dag. en mijn computer is ongeveer 30° dus ik denk niet dat hij te warm wordt, dus het kan ook aan andere dingen liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk je temperaturen na met ene tool zoals Everest, SIW, of Speedfan, deze kunnen maarzo te hoog zijn. En zoals gezegt is er eerder iets mis met je pc als hij een BSoD geeft vn ene spel spelen. Wat zijn de specificaties van je pc?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...